Fresi Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3801 Del Skrevet 28. februar 2010 Supre mandager finnes vel ikke, uansett. De har i hvertfall til felles at de har en tendens til å begynne fire timer for tidlig. Ja, fysj. Fire timer for tidlig og en haug med jobb som skulle ha vært gjort før helgen. Jeg gruer meg og er derfor fortsatt våken, for jeg får jo ikke sove når jeg gruer meg. Mandager burde ha vært forbudt ved lov. Tidligsamfunnet også. Hva er poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3802 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå ser jeg ta det kan se ut som om jeg har gått sammenhengende på fylla siden torsdag og attpåtil vært hjemme fra jobben grunnet fyllesyke. Det har ikke vært sånn altså. Så fint å få Tenåringen hjem igjen, jeg har savnet henne. Før var barnefri et kjærkomment pustehull, nå er det liksom overflødig, noe jeg ikke har behov for. Hvordan skal det gå med meg om et års tid når hun sikkert skal reise jorda rundt og leve herrens glade dager i kollektiv med skumle folk på den andre siden av jorden? Må jeg få meg noen interesser? :klø: Katt har jeg allerede, kommer jeg til å ende opp som gal kattedame med ti til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mars 2010 #3803 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, jeg har selv tenkt på å flytte langt inn i skogen og bli kattedame. Ellers er vel én mulig løsning på problemet ditt å skaffe deg hagle, sånn at du kan plaffe ned upassende beilere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2010 #3804 Del Skrevet 1. mars 2010 Hehe, gal kattedame er en velbrukt frase her i huset. Vi har etterhvert vårt helt egetdefinerte innhold i dette begrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mars 2010 #3805 Del Skrevet 1. mars 2010 Mjau, så det var her (også) du var i natt! Håper mandagen din er bedre enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 1. mars 2010 #3806 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva med fisker? Litt mindre utagerende, liksom? Frimerker? Steiner? Brodering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 1. mars 2010 #3807 Del Skrevet 1. mars 2010 Drekka mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2010 #3808 Del Skrevet 1. mars 2010 Drekka mer Bra tips. Særlig kombinert med Ludovies hagleråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mars 2010 #3809 Del Skrevet 1. mars 2010 Nupereller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 1. mars 2010 #3810 Del Skrevet 1. mars 2010 Eller pjoning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2010 #3811 Del Skrevet 1. mars 2010 Pjoning er aldri feil, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2010 #3812 Del Skrevet 1. mars 2010 Pjoning er aldri feil, nei! Nemlig. Pjoning ruler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3813 Del Skrevet 17. mars 2010 Pjoneskytedrikking! Nei, jeg er ikke full. Jeg sjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. mars 2010 #3814 Del Skrevet 17. mars 2010 Og jeg har jobbet helt til nå og ikke fått noe som helst av hverken vått eller tørt. Og hvor er bloggene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3815 Del Skrevet 18. mars 2010 Dessuten er jeg syk. Vurderer hvorvidt jeg må på jobb i morgen, dessverre lander jeg på at jeg faktisk må. Med feber! Og Rudolfnese! Jeg vil syte vilt og uhemmet, ingen kommer til å lese det likevel siden forumet er litt på halv tolv i kveld: Jeg er sliiiten! Syk!!! Vondt i halsen!!!! I hodet!!!! Varm!!!! Nesen renner!!!! Øynene sviiir!!!! Uhu, meg er det synd på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3816 Del Skrevet 18. mars 2010 Og jeg har jobbet helt til nå og ikke fått noe som helst av hverken vått eller tørt. Og hvor er bloggene? :klø: Noen har rappa dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. mars 2010 #3817 Del Skrevet 18. mars 2010 Kanskje de gjenoppstår i morgen. *håpe* Men stakkars snillesøtegodefineFresi min, du må ikke være syk nå. God, god bedring. Og ikke press deg og bli enda sykere. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3818 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk, ashera! Og god natt til deg også, jeg skal slepe den rødeste nesen i Nord-Europa til sengs sammen med Den store reiseguiden til Riisnæs. Ikke at jeg skal reise noe sted, men én side om hvert eneste land i verden er gøy. Da kan jeg si til meg selv at jeg ikke trenger å sove med en gang, jeg kan lese om Slovakia først. Så er det litt begrenset hvor gøy dét er, og så sover jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #3819 Del Skrevet 18. mars 2010 God bedring til Fresi Fantastika. Håper Slovakia var en god sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. mars 2010 #3820 Del Skrevet 18. mars 2010 Håper du er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå