Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

AH, så nå blir det endelig fred til tirsdagskakling :lur:

Jepp! Men nå har Tenåringen finere Vidunder enn meg! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Jeg får visst tenner. :forvirret: Betyr det at jeg kan få være grinete og sutrete i noen dager?

Jepp. I tillegg kan du sikle og gnage på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

FOR en helg du har hatt, da! :tommelsmil:

Jeg har bare jobbet. :grine:

Hva da? Hva da?

... samt skrevet og slettet litt i dagboken din. Det gjaldt den bloggen om den damen, så du har nok allerede lest det. Jeg fikk bare litt kalde føtter. Men jeg kan sladre litt i den andre bloggen om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk helg..! :hjertesmil: Og fantastisk beretning for en som lå svøpt i putevar på sofaen fra tidlig lørdag til sen søndag. Pizza, smågodt, smoothie, vaniljeis. Alt har jeg fått. Mens jeg målte feber og så trist ut mot O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en helg du har hatt, da! :tommelsmil:

Jeg har bare jobbet. :grine:

... samt skrevet og slettet litt i dagboken din. Det gjaldt den bloggen om den damen, så du har nok allerede lest det. Jeg fikk bare litt kalde føtter. Men jeg kan sladre litt i den andre bloggen om du vil.

Gjerne! :lur:

Sånn en herlig helg! Høres ut som om det er ganske bra å være Fresi om dagen :sol:

Helgen var fin og innholdsrik, for en gangs skyld. :fnise: Jeg har dessuten sett bilder fra et sted jeg vet du har lyst til å reise til. :sjarmor:

Fantastisk helg..! :hjertesmil: Og fantastisk beretning for en som lå svøpt i putevar på sofaen fra tidlig lørdag til sen søndag. Pizza, smågodt, smoothie, vaniljeis. Alt har jeg fått. Mens jeg målte feber og så trist ut mot O.

Stakkars, er du fortsatt syk? Forpleiningen var det i alle fall ikke mye å utsette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var fin og innholdsrik, for en gangs skyld. :fnise: Jeg har dessuten sett bilder fra et sted jeg vet du har lyst til å reise til. :sjarmor:

Tenker du på det landet som begynner på B? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige mandag. :(

Rydde kjøkken, steke ferdigpizza til sen middag, la meg se, det var vel omtrent det. Etter den søte kløe kommer den sure svie. Dustebutikk hadde ikke stangselleri, dustebutikk to hadde brun stangselleri, da ble jeg så sur at jeg slang fra meg handlekurven og kjøpte de unevnelige sakene mens jeg offet og akket. Så nå kan jeg jo få lov til å vaske et gulv i stedet for å lage mat. Jeg må få skaffet den husengelsaken snart, det er nå helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kom jeg på at jeg ødela noen fine støvletter i går, fine, fine vintage ankelstøvletter fått i gave av DNM, skyhøye hæler, akkurat passe spisse og runde og nydelige å gå i til tross for høyden. De ble selvsagte gjennomtrukne av vann kontinuerlig i helgen og dødsstøtet kom da jeg skulle ta en snarvei gjennom en snøfonn i går kveld. Hele sålen på den ene gikk opp i limingen :( Triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... men synd med støvlettene, da. :tristbla:

Du må kle deg etter været! Evt velge løype etter antrekket.

Jeg skal høre med en skomaker, jeg vet om en flink en. Hælene har også blitt temmelig skadet, siden jeg måtte utvikle en slags piggeteknikk på lørdag. Det kom en halv meter snø i løpet av dagen, så jeg pigget hælene ned i bakken for hvert skritt. :fnise: Snøfonnen var en ugjennomtenkt snarvei, det måtte jo straffe seg.

Jaja.

Nevnte jeg at en venninne har fått en helt utrolig husengel i hus? Vi snakker fullservice og sammenbrettede truser, for ikke å snakke om handling og middagslaging. Jeg er så misunnelig at jeg nesten er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurydike
Nevnte jeg at en venninne har fått en helt utrolig husengel i hus? Vi snakker fullservice og sammenbrettede truser, for ikke å snakke om handling og middagslaging. Jeg er så misunnelig at jeg nesten er kvalm.

Kupping av handling og middagslaging i heimen?! :hakeslepp:

Det hørtes ut som et mareritt, spør du meg.

Men trusene mine kan de gjerne få brette, om de vil. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupping av handling og middagslaging i heimen?! :hakeslepp:

Det hørtes ut som et mareritt, spør du meg.

Men trusene mine kan de gjerne få brette, om de vil. :tommelsmil:

Hehe. Jeg kan tenke meg at det for mange representerer fullstendig mareritt, men for meg hørtes det ut som en drøm å komme til dekket bord, og attpåtil slippe å rydde etterpå. Samtidig begynner jeg å få en del ting på listen over Ting jeg har lyst til å lage, så jeg er sjokkerende nok (til å være meg) litt ambivalent.

Vedkommende ville forresten ikke slippe henne løs på sine klær. Noen er så rare. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og hopp, Fresi! :tommelsmil:

Åja, det glemte jeg. Jeg har jo ikke sovet. :forvirret: Jeg har i stedet skrubbet kjøleskapet med start sånn i fem-tiden og skaffet meg en solid salmiakkrus. :forvirret: :forvirret: Dette blir nok en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har også husengel, enn så lenge. :) Han er så snill og ikke minst: initiativrik, mens jeg ligger på sofaen og klarer så vidt å holde øynene åpne. :forvirret:

Lykke til med å holde deg våken. I går jobbet jeg til 18, etter å ha vært på jobb før 8. Deretter kollapset jeg, stod opp 6, og er nå på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...