Fresi Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3641 Skrevet 31. desember 2009 Så koselig med hilsener! Jeg har hatt en fin jul, så fin at jeg nærmest har gått i dvale. Julaften ble koselig og varte som vanlig langt utover natten, DNM fik nok et bittelite sjokk. Men det var koselig å være så mange som seks, det er lenge siden sist. 1.juledag var vi hos hans foreldre til middag sammen med en hel haug andre og så vendte jeg nesen hjem til mor og far igjen, DNM kom også etterhvert - og så har vi rett og slett tilbrakt dagene i sofadypet mens foreldrene mine serverte den ene gode middagen etter den andre. Vi så på TV og spilte litt spill og drakk en del vin sammen med min bror og pratet med Tenåringen og ble til slutt helt ute av stand til å røre oss. Tirsdag dro Tenåringen til sin far/venninner/prosjekter og jeg dro til DNM hvor jeg fortsatt befinner meg. Tirsdag haddevi egentlig tenkt å gå ut for å ta et par øl, men jeg orket ikke. I går sov jeg lenge, DNM handlet i de eksklusive butikkene før vi gikk sammen på polekspedisjon og deretter etter mer mat. Vi spiste tex-mex-middag ute (rett og slett himmelsk etter all nøffe-nøff og pipp-pipp i julen) sammen med lille-Chanel og den store, koselige fetteren. Vel hjemme igjen bakte jeg jammen meg en kake. Det er nok ti år siden sist. Så drakk vi litt rødvin og så på film - og jeg strikket :hoho: før det var nattinatt. En fin og produktiv dag. Jeg skrev også lange lister, så nyttårsmiddagen er sån nogenlunde i boks. Fetteren har overnattet og DNM og han driver med for meg ukjente ting, lammelåret er forlengst i ovnen og de siste grønnsakstingene skal straks handles inn. Så litt rydd og vask og jeg planlegger å file neglene. Så blir det vel gjester i åttetiden, jeg har påtatt meg en forrett og et av tilbehørene til låret mens DNM ordner resten (håper jeg). Vi får se hvordan dette går. Godt nyttår, alle! Men pst, det er forbasket kaldt altså.
Fresi Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3642 Skrevet 31. desember 2009 Hm. Nå er det rydd-og-vask. Men kosestund på badet kan jeg vel se langt etter. Huset her er fullt. Store-Chanel dusjer og lakker og svinser og sprer våte håndklær og kjoler og spør om utseendet sitt og ber om mat, fetter sitter på soverommet med data, lille-Chanel har venninne på besøk, de henger samlet foran kjøkkenbenken og lager kaffe og melkeskum og roper etter mat, roper og griser, DNM støvsuger. Jeg er handlingslammet.
Dark Star Skrevet 31. desember 2009 #3643 Skrevet 31. desember 2009 FlinkesteFresi som baker og strikker, skal si du er flittig. Tusen takk for atter et år med mange fine stunder her på KG. Jeg ønsker deg alt, virkelig alt godt i det kommende året, og ser frem til mange nye trivelige stunder. Jeg håper også at det på et eller annet tidspunkt klaffer med et lite møte
Fresi Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3644 Skrevet 31. desember 2009 FlinkesteFresi som baker og strikker, skal si du er flittig. Tusen takk for atter et år med mange fine stunder her på KG. Jeg ønsker deg alt, virkelig alt godt i det kommende året, og ser frem til mange nye trivelige stunder. Jeg håper også at det på et eller annet tidspunkt klaffer med et lite møte Kjære deg! Jeg er slett ikke flittig, men jeg har for en gangs skyld kost meg med sånne ting. Det er hyggeligere når man er to voksne (altså, ikke akkurat strikkingen, men du skjønner. ). Jeg setter veldig stor pris på deg, Dark Star, jeg er så glad for de nattlige stundene (og alle de andre) og håper også vi møtes i 2010. Du er rett og slett et forbilde for meg. Alt godt til deg også.
Fresi Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3645 Skrevet 31. desember 2009 De store jentene er ute, søtingene. Min egen store jente skal på fest i pappaområdet i kveld, alt ansvar er overlagt ham og jeg stoler hundre prosent på at det følges opp til punkt og prikke. Men hun hadde ikke tid til å snakke med meg i telefonen. Men jentenes fetter er fortsatt her og nå må jeg virkelig dusje og lage mat litt sånn samtidig. Litt vanskelig når han er på soverommet. Nå trodde faktisk DNM at han bare kommer til å bli her hele kvelden. Jaja.
Gjest Fjodor D. Skrevet 1. januar 2010 #3646 Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år, Fresi! Gleder meg til videre lesing om det fresiske livet.
Fresi Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3647 Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år! Pussig middag i går, en gjest som ikke kan oppføre seg, en fjern DNM og en forfullforfort Fresi - og fetteren på 18 som ble og ble og som faktisk er her ennå. Og en usigelig grusom nyhet DNM bar på hele kvelden og ikke fortalte meg før sent i natt. En venn døde i går. Jeg er fryktelig trist.
Fresi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3650 Skrevet 2. januar 2010 Den følelsen av å ha noe usagt, noe uoppgjort, den er ikke noe særlig. Dessuten trenger jeg ham.
Dark Star Skrevet 2. januar 2010 #3651 Skrevet 2. januar 2010 Den følelsen av å ha noe usagt, noe uoppgjort, den er ikke noe særlig. Dessuten trenger jeg ham. Den følelsen er fryktelig, og så er det så ugjenkallelig. Jeg tenker masse på deg om dagen
Miami Skrevet 2. januar 2010 #3652 Skrevet 2. januar 2010 Så fryktelig, fryktelig trist. Tenker på deg, Fresi
Nilma Skrevet 3. januar 2010 #3655 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har tenkt på deg i hele dag, Fresi, men aner fortsatt ikke hva jeg skal si. Du kan i hvert fall få en mengde virtuelle klemmer og gode tanker.
Fresi Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3656 Skrevet 3. januar 2010 Takk alle sammen. Det går ganske greit her altså. Det er fortsatt uvirkelig og rart, men det vil det vel være en stund. Og det er veldig sårt, men det vil det vel også være en stund.
Fresi Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3657 Skrevet 3. januar 2010 Sånn ellers både gleder og gruer jeg meg til i morgen. Jeg har hatt fri siden lille julaften og har lagt til meg noen groteske spise-, drikke- og søvnvaner. Det skal nesten bli en lettelse med mandag, arbeidsdag, linsemiddag og vann. Samtidig er jeg så lat at jeg fint kunne hatt fri en uke til, dog med litt mindre vin og litt mindre nattevåk. Og så er det så inni hampen kaldt!
Miami Skrevet 3. januar 2010 #3659 Skrevet 3. januar 2010 Ikke bare du som har lagt deg til noen grusomme vaner i jula, Fresi. Døgnrytmen er fullstendig på snurr her. Dette skal bli litt av en pangstart på den aller første arbeidsuken i det nye året
-Englefjes- Skrevet 4. januar 2010 #3660 Skrevet 4. januar 2010 Døgnrytmen (og matvanene) er helt på trynet her også. Dette blir en deilig uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå