Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Og apropos, denne nye TV-tingen skal jeg i alle fall prøve å få med meg: Trygdekontoret

Jeg har store forventninger til happy-Tom. Sitat fra artikkelen:

– Hvem skal se på – dette blir kanskje litt smalt?

– Vi skal huske på at det mest sette programmet i aldersgruppen 12 til 25 år er «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu». Det forteller vel at mediefeltet er i fluksus.

– Hva betyr fluksus?

– Det betyr at mediefeltet er i bevegelse. Det er ikke en solid materie lenger, det er bæsj.

:hoho:

:lol:

Og god helg! Jeg har feber, Fresi. Og har derfor fått Mallorca-blanding. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludovie
Nå har forresten jeg også sett på huderre Jenny Endresen. Det må da finnes en diagnose for slikt.

Ikke bare det, men hun er ond også. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare det, men hun er ond også. :twisted:

Kalde øyne, og de sjeldne smilene var kalde også. Jeg leste jo som sagt et intervju med henne fra tida i Sogn, da var mannen mindre keen på det livet, og det viste seg jo at det var ny mann hun hadde på Mosli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Nå har forresten jeg også sett på huderre Jenny Endresen. Det må da finnes en diagnose for slikt.

Kalde øyne, og de sjeldne smilene var kalde også. Jeg leste jo som sagt et intervju med henne fra tida i Sogn, da var mannen mindre keen på det livet, og det viste seg jo at det var ny mann hun hadde på Mosli.

Dere må lese bloggen Fresi nevnte også om dere ikke har gjort det.

Endret av Eurydike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det lengste blogginnlegget i sted, men det der fikk jeg ikke med meg! :overrasket: Var det ikke eksmannen som hadde foreldreretten til alle de fire andre ungene, da (de som ikke "fantes" i TV-serien)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Hehehe, leste det nok! ;) Og sånn som du drømmer for tida..... :hoho:

Fint det. :fnise: Jeg fikk bare litt kalde føtter mht å utlevere en tredjepart såpass, selv om andre har gjort det før meg i nevnte blogg.

Og du tolket meg helt riktig mht egen erkjennelse av hva jeg dessverre kan være i stand til å koke i hop. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Selv har jeg greid å koke ihop at det allerede var laget film av den HP-boka hvor Dumbledore dør, fordi jeg har drømt Dumbledores begravelse. Og nesten krangle med noen om det. :hoho: Men så tenkte jeg meg om, og erkjente innerst inne at det måtte være tull, siden jeg var med i begravelsen (satt sammen med Hermine), og de hadde svarte IKEA-klappstoler av stålrør og plast til alle gjestene. På plenen utenfor Galtvort. Men det var ganske spektakulært da sarkofagen på magisk vis ble omsluttet av glass til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fantasi så du klarer deg du også, skjønner jeg. :fnise:

Kanskje du skulle fortsette der JK Rowling slapp? :engel:

Det hadde nok betalt seg bedre enn vår bransje, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det hadde nok betalt seg bedre enn vår bransje, for å si det sånn.

Vi har åpenbart gjort vanvittige valg og bruker talentene våre skrekkelig feil. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har åpenbart gjort vanvittige valg og bruker talentene våre skrekkelig feil. :klaske:

Noen må jo sørge for litt kvalitet på KG også? :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo sørge for litt kvalitet på KG også? :kaklehone:

:nigo:

Jeg har forresten akkurat lest blogg og så sett på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" etterpå. Det var en selsom opplevelse. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På den annen side

Hva da? Hva da?

:hoppe:

Selv har jeg greid å koke ihop at det allerede var laget film av den HP-boka hvor Dumbledore dør, fordi jeg har drømt Dumbledores begravelse. Og nesten krangle med noen om det. :hoho: Men så tenkte jeg meg om, og erkjente innerst inne at det måtte være tull, siden jeg var med i begravelsen (satt sammen med Hermine), og de hadde svarte IKEA-klappstoler av stålrør og plast til alle gjestene. På plenen utenfor Galtvort. Men det var ganske spektakulært da sarkofagen på magisk vis ble omsluttet av glass til slutt.

Hei, det er kjøkkenstolene mine du har drømt om! :fnise:

Og hei, alle! :)

Jeg har hatt fin helg. Jeg fikk tapas på fredag, jeg fikk prosecco, jeg fikk en overraskende fest med dansing til den lyse morgen, jeg fikk superkoselig venninnesamvær etter tre timers søvn (og en sjeldent råtten form, men det forsøkte jeg å ignorere), jeg fikk nappet bryn og glansvasket dem (:hoho:), anskaffet en lipgloss som gir trutmunn og dessuten en lang lunsj. Jeg fikk bilder og info om steder der man virkelig ikke skulle tru at nokon kunne overleve (svært eksotisk), jeg fikk klem av småbarn og masse sladder og gode diskusjoner, jeg fikk en slapp video i sofakroken med DNM, jeg fikk junkfood og en sen, nattlig øl, jeg fikk frokost og kaffe og kos på sengen, jeg fikk latte, pizza og cola på kafé med en liten håndveske - og jeg fikk ansvar for å ordne opp med nytt Vidunder. Det siste driver jeg med fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig! :)

Nå har jeg forsøkt å være mattelekseveileder samtidig som jeg sloss med den nye Macen. Nå vil jeg oppdatere med på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...