Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Leste intervju med programskaperen, og han sa de hadde fått inn noen slike forslag, men de hadde som kriterie at det skulle være litt billedskjønt, og da kvalifiserte bla ikke blokk klin inntil motorveien ved Sinsenkrysset (en mann hadde meldt på seg selv).

Billedskjønt?? Det var da rullan til etnosentrisk programlederredaksjon, da. Hvis det er sånn de skal ha det, synes jeg de skal endre programtittelen til Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, sjølv om det er gysla billedskjønt der. Det der holder ikke mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phuh, fikk et snev av panikk her et øyeblikk. Godt å få deg opp på "mine innlegg" igjen ;)

Hei Evila! :) Glad du fant meg!

Til dere andre: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi og Nextlife, som dere rangler! Har dere sagt opp dagaktivitetene? Jeg er misunnelig. :trist:

Og vedrørende det evinnelige programmet; hvor mange sesonger har det gått? O sa her om dagen at "det er visst en hel del folk her i landet som bur der ingen skulle tr (at nokon kunne bu). Jo, det er nok det. Til neste sesong skal jeg sende inn forslag om å lage en episode om Gregorij fra Polen som deler en ettroms i Drammen med femten andre. Det er jo ikkje egentlig utruleg at nokon bur på ei veiløs kro oppi Fjondala i norsk samanheng, er det vel.

Leste intervju med programskaperen, og han sa de hadde fått inn noen slike forslag, men de hadde som kriterie at det skulle være litt billedskjønt, og da kvalifiserte bla ikke blokk klin inntil motorveien ved Sinsenkrysset (en mann hadde meldt på seg selv).

Hahaha, jeg ler meg fillete! Gregorij fra Polen og han i Sinsenkrysset hadde jo utgjort starten på en helt strålende programserie! Jeg ville ha sett det også. Det har et enorm potensiale! Jeg synes, helt serriøst, at dere burde foreslå dette for NRK.

Jeg aner ikke hvor lenge den evinnelige serien har gått, men det er i alle fall lenge og jeg har dessverre aldri sett den på ordentlig TV. Her er det bare nett-TV som gjelder, og det går i perioder. I natt så jeg en episode fra et sted i nærheten av vågå, det var etter min mening ikke så utrolig billedskjønt, men paret som bode der hadde bygd noe vanvittig med små hus, verandaer og stenmurer. Hun var finsk, så selvsagt hadde de badstu i et av husene. Avslutingen på programmet var ubetalelig. Mannen hennes (sindig matematiker fra Trondheim) ligger splitter naken på magen på benken, med bena oppetter veggen og fjeset i sin kones skjød. Hun på sin side deljer lystig og målbevisst løs på ham med bjørkeris - og han stønner. Og stønner. Og stønner. Meget høylytt og åpenbart ikke av smerte.

:overrasket:

:hoho:

Jeg trodde ikke mine egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos, denne nye TV-tingen skal jeg i alle fall prøve å få med meg: Trygdekontoret

Jeg har store forventninger til happy-Tom. Sitat fra artikkelen:

– Hvem skal se på – dette blir kanskje litt smalt?

– Vi skal huske på at det mest sette programmet i aldersgruppen 12 til 25 år er «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu». Det forteller vel at mediefeltet er i fluksus.

– Hva betyr fluksus?

– Det betyr at mediefeltet er i bevegelse. Det er ikke en solid materie lenger, det er bæsj.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter dette er det selvsagt helt på sin plass å la Hank von Helvete avfyre en liten rumperakett for å feire at det er helg:

eEJGk8qfAgI&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi, du er herved invitert med på besøk til en venn av familien min som bor alene på en øy ytterst i havgapet her en gang det måtte passe. Enkleste måte å komme dit på er å kjøre halvannen time i bil før man setter seg i båten en halvtime (dersom det er den superraske lille småbåten) eller halvannen time(om man tar den trygge fiskebåten som tåler litt mer av det været som faktisk vanligvis er der ute). Tror jeg skrev om det i bloggen min da vi var der en tur i høst. Det er definitivt tilstrekkelig billedskjønt til å få være med på "Der ingen skulle tru..", og han har fått tilbudet men takka nei. Man er da ekte enstøing må vite :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi, du er herved invitert med på besøk til en venn av familien min som bor alene på en øy ytterst i havgapet her en gang det måtte passe. Enkleste måte å komme dit på er å kjøre halvannen time i bil før man setter seg i båten en halvtime (dersom det er den superraske lille småbåten) eller halvannen time(om man tar den trygge fiskebåten som tåler litt mer av det været som faktisk vanligvis er der ute). Tror jeg skrev om det i bloggen min da vi var der en tur i høst. Det er definitivt tilstrekkelig billedskjønt til å få være med på "Der ingen skulle tru..", og han har fått tilbudet men takka nei. Man er da ekte enstøing må vite :ler:.

:strix:

Juhu! Jeg husker forresten du skrev om det. Veldig eksotisk! Selv kan jeg selvsagt ikke under noen omstendighet bo sånn, det er nettopp derfor det er så eksotisk og supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om serien "Der ingen skulle tru at alle kunne bu" eller "Der ingen kunne bu" eller "Der det faen ikkje går an å bu for det er så mykje bilar og kafear der"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om serien "Der ingen skulle tru at alle kunne bu" eller "Der ingen kunne bu" eller "Der det faen ikkje går an å bu for det er så mykje bilar og kafear der"?

:fnise: Veldig bra forslag! Særlig den siste. Og jeg håper ikke du ble fornærmet. ;)

For øvrig står Donpedro/Rosalindidéen seg veldig godt, den er litt i samme gate. Jeg skulle så gjerne ha sett programmet om han i blokka ved Sinsenkrysset som meldte seg på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om serien "Der ingen skulle tru at alle kunne bu" eller "Der ingen kunne bu" eller "Der det faen ikkje går an å bu for det er så mykje bilar og kafear der"?

:fnise: Kjempeprogramideer, *Mim*. Jeg tror jammen at vi i pøbelfamilien passer som hånd i hanske til minst to av de ideene der. :blink: Ellr kanskje helst "Der ingen burde bu...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største fascinasjon når det gjelder den programserien er forresten de gamle krokene som firer seg ned til fjorden i tau midtvinters og sånn. Det holder ikke bare å bo på landet, assa. :filer:

Nok om det. Det blir nok tapas på meg i dag. Tapas og rødvin. Jeg håper de har kanintapas, den var veldig god sist. Nå må jeg bare få fingeren ut og dusje og sånn. Jeg er lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke fornærma.

For tiden føles det litt som om jeg bor der ingen skulle tru at det blir ferdig noen gang. Fint og avsides, som vi liker det, men et livsprosjekt. Av og til kan man bli litt lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke fornærma.

For tiden føles det litt som om jeg bor der ingen skulle tru at det blir ferdig noen gang. Fint og avsides, som vi liker det, men et livsprosjekt. Av og til kan man bli litt lei...

Man kan bli litt lei av prosjekter midt i byen også *avslører*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt ikke fornærma.

For tiden føles det litt som om jeg bor der ingen skulle tru at det blir ferdig noen gang. Fint og avsides, som vi liker det, men et livsprosjekt. Av og til kan man bli litt lei...

Hei, det er der jeg bor det. :ler:

Vi ble forøvrig stemplet som gale og "de burde hatt juling" da vi bosatte oss her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Hank! Aftenen blir en fest med en sådan start. En fra min hjemkommune var forøvrig på Der ingen skulle tru i første sesong, men den episoden ligger dessverre ikke på nett-tv. Synd, for han er original, han.

Hei, det er der jeg bor det. :ler:

Haha, nei der bor jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...