Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fakse er best! :strix: Så utrolig hyggelig, Fresi - nå ble jeg glad! :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med middag og gaver. :hjerte:

Gratulerer med dagen! :blomst:

Skrevet

Takketakk!! :)

Ikke så overvettes mye gaver, men det heller ingen tradisjon for meg. Jeg fikk litt penger. Jeg tror de skal gå til nytt undertøy. :sexy:

Gjest Dallandra
Skrevet

Gaver? Jeg fikk finogflott gave fra mannen, ellers bunadsposer, noen flaskekoster og en pakke te. :):hoho: Men jeg ble veldig glad for alt, for jeg fikk kun ting jeg ønsket meg. Og så har jeg visst etpar gaver i vente, fra svigersfamilien, tør ikke tenke på hva det kan være for noe. :fnise:

Skrevet
Gaver? Jeg fikk finogflott gave fra mannen, ellers bunadsposer, noen flaskekoster og en pakke te. :):hoho: Men jeg ble veldig glad for alt, for jeg fikk kun ting jeg ønsket meg. Og så har jeg visst etpar gaver i vente, fra svigersfamilien, tør ikke tenke på hva det kan være for noe. :fnise:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til rapport. :fnise:

Gjest Dallandra
Skrevet
:ler: I mellomtiden kan du jo forsøke å se for deg mine søte små da de var forventningsfulle tilskuere til at jeg åpnet gaven med bunadsposene i. :fnise:
Skrevet

Junior lurte på om jeg kanskej fikk noe med thomas lokomotiv da jeg åpnet gaver for en kort stund siden, hehe.

Skrevet
:ler: I mellomtiden kan du jo forsøke å se for deg mine søte små da de var forventningsfulle tilskuere til at jeg åpnet gaven med bunadsposene i. :fnise:

:fnise:

Det har de da bare godt av. I denne familien pakkes ostehøvler og sokker ut til høye jubelrop. :ler: Den yngste har adoptert det og synes det er koselig. Fnis!

Junior lurte på om jeg kanskej fikk noe med thomas lokomotiv da jeg åpnet gaver for en kort stund siden, hehe.

:ler: Det var da søtt. Regner med at han fikk inntrykk av at voksenbursdager er sjikkeli sjedelie?

Skrevet
Det var da søtt. Regner med at han fikk inntrykk av at voksenbursdager er sjikkeli sjedelie?

Jeg fikk jo bok, penger, telefon og stavmixer - så han visste hva det meste var da det var pakket ut. Men han reagerte litt på at jeg ikke hadde krone på hodet. Og gråt litt fordi det ikke var pakker til ham. Og så hoppet han rundt mens lille kjernefamilien sang bursdagssang (noe vi definitivt ikke har pleid å gjøre før vi fikk barn). Gaske koselig, til tross for at resten av dagen endte i oppussingshelvete.

Skrevet

I dag har snille-pappa vært på besøk for å snekre og male og pugge matte. Jeg tenker litt på hvor lite sliten jeg blir etter besøk av én fremfor to. :sjenert: Og hvor mer energisk jeg kan bli. Og på hvor lite takknemlig jeg kanskje tror jeg er.

Snille-mamma hadde sendt med både lunsj og ferdig middag.

:sjenert: :sjenert:

Så snille-pappa kom klokken to og jobbet og jeg ordnet med lunsjen (og det var så koselig å ha pappa alene her!) og han varmet opp middag mens jeg surfet på nett. Og så snekret og malte han før han på aller mest tålmodige vis pugget matte med Tenåringen til halv elleve på kvelden. Og han har nesten en times kjøring hjem.

:sjenert: :sjenert: :sjenert:

Og den søteste Tenåringen jobbet som en helt og idet morfar skulle gå måtte han bare få se de siste klesinnkjøpene hennes. Hun insisterte. Og morfar lovpriste både armbånd og kjole og genser og jakke med mange kommentarer (:hoho:) og Tenåringen ble kjempeglad.

:rødme:

Jeg er nå offiselt en gammel kjerring og synes det hele var ganske så rørende. Tenåringen fordi hun anser morfar som en helt naturlig bestis å lese lekser med og vise klær til og spille musikk for. Pappa som synes det er helt naturlig å snekre og pugge matte og beundre smykker og lage mat og oppdatere seg på Tenåringsmusikken og tipse om gode konsertopptak som han gjerne spiller over på DVD. Mamma som sender med mat og ringer fire ganger for å høre hvordan det går.

PMS på gang tro?

Skrevet

Så herlig. :hjerte:

Jeg ble faktisk ganske rørt av å lese om pappaen din og tenåringen, jeg. :sjenert:

Gjest Fjodor D.
Skrevet

Å, Fresi, så alldeles flott og rørende pappa-rapport! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...