Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Ikke på Fresi-fottur, nødvendigvis. :fnise:

Selv drikker jeg bare av den seige Jägermeisteren når jeg er på hytta. Og spiser snø (ja, det er snø hele året :overrasket: ) og dypper hodet i bekken og smører ansiktet inn med vaselin. Fnis, det er helt sant.

Samtidig? :overrasket:

:eeeh:

Det hørtes i hvert fall ut til å være høyt til fjells! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det! Jeg er jo vokst opp rett ved skoggrensa. :fnise: Men jeg forbeholder multitaskingen til mitt urbane liv, altså. Der oppe går det i sakte modus (det være seg snøspising, bekkbading eller vaselinsmøring :sjarmor: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det! Jeg er jo vokst opp rett ved skoggrensa. :fnise: Men jeg forbeholder multitaskingen til mitt urbane liv, altså. Der oppe går det i sakte modus (det være seg snøspising, bekkbading eller vaselinsmøring :sjarmor: ).

Og nå ble jo jeg veldig nysjerrig på hvor du egentlig kommer fra... PM? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjell-Fresi. *humre*

Men jeg lar meg imponere av at du mente det ble for lite fjellgåing.

Selv er jeg fornøyd, som DNM, med utsikt til elv og ørretfiske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva skal egentlig den vaselin-smøringen være godt for? *fjell-ignorant og oppvokst på kysten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

:hallo:

Jeg har lite KG-tid for tiden. :sjenert: Dessuten hadde jeg tenkt å kommentere og utdype en god del angående det fjellet og sånn, men det har jeg utsatt og vips gikk det tre-fire uker, like lenge som jeg har jobbet etter ferien. Det føles som tre-fire år. :sukk:

Høsten har kommet som kastet på meg, jeg er ikke med på at det er høst. Det er urettferdig med høst når det nesten ikke har vært sommer. Jeg vil gå barbeint i sandaler, jeg vil gå i kjole uten strømper, jeg vil ikke ha på strikkeklær, jeg vil ikke ha iskaldt regn i nakken hver dag. Basta.

Jeg vil jobbe mindre, kose meg mer. Jeg vil ikke komme hjem utslitt hver dag og til slutt oppdage at det hverken finnes rene truser eller rene glass i huset fordi jeg må ligge på sofaen hver kveld.

Ja, og så vil jeg vinne en milliard i Lotto sånn at jeg slipper økohælvete og alle bekymringene, jeg vil kvitte meg med dårlige vaner og innføre gode, jeg vil både drikke mer og mindre vin, alt ettersom, jeg vil være supermamma og superkokk og super hele tiden.

Men det er jeg ikke. Sukk. Snakk om skolestart og blanke ark. Første dag etter ferien bladde jeg gjennom avtaleboken min. Ikke en FØKKINGS fridag før jul. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

SøteFresi. :hug: Det er ikke nødvendig å være super vettu, det er godt nok å bare være seg selv. :troest:

Hverdag er no' herk. Takk og lov for helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er noen goinger! :klem:

Jeg kommer sterkere tilbake i blogger og dagbøker (og PM-er), jeg har bare ikke hatt så mye overskudd til annet enn å slenge inn en kommentar her og der. Men jeg leser alt, da.

Og nå regner det igjen, noe voldsomt. Og jeg har allerede hatt første besøk av Monsteredderkopp på stuegulv.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...