Fresi Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3121 Del Skrevet 24. juli 2009 Vips beveger man seg fra grønn stær via benskjørhet til gynekologiske undersøkelser. Joa. Jeg saboterer og har ennå ikke blitt beinknust. Men sist fant jeg tilfeldigvis innkallingen innimellom massiv reklame fra Skeidar og klarte i et sjeldent øyeblikk å bestille time. All fine. Tar jo bare et nanosekund uansett. Opp og hopp - hopp?- rumpa fram - sånn? - når har du ferie? - *stikk*- om to uker - værsågod og tørk deg - ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juli 2009 #3122 Del Skrevet 24. juli 2009 Når du sier det sånn, så høres det jo ikke så grusomt ut. *står frem som ignorerer* Hei, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3123 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg er faktisk mer pysete når det gjelder blodprøver og sprøyter enn når det gjelder GU, merkelig nok. Men noe særlig gøy er det selvsagt ikke. Jeg har forresten vært frisørutro igjen. Den snille mannen skjønte at jeg følte et visst ubehag med lang ettervekst og bestilte time for meg. De traff fargen veldig bra og frisøren lagde på eget initiativ krøllete filmstjernefrisyre (som varte i hele tre timer eller noe sånt. ). Riktignok hade jeg nok blitt sorthåret dersom frisøren ikke søkte råd hos eieren, men han traff i alle fall bra. En eller annen ukjent naturfarge. Ny prisrekord, dessuten! Så nå får jeg huske å avbestile timen hos min faste frisør. Det er dessuten nå ugjenkallelig bevist at jeg ikke kan gå syv uker uten farging. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juli 2009 #3124 Del Skrevet 25. juli 2009 Ugh, jeg har også ettervekst som jeg ikke rakk å få tatt mens jeg var i nærheten av riktig frisør (jeg begynte på stripekjøret igjen i pinsa etter år med hjemmefarging, nemlig). Men du som jeg fikk lyst til å se Fresifilmen. Du beskrev den så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. juli 2009 #3125 Del Skrevet 25. juli 2009 Er prisrekord en bra eller en dårlig ting? :klø: Jeg synes egentlig 750 kroner for å farge helt enkelt er ganske ublu, men hvis Prosjekt Blond skal kunne gjennomføres, må jeg gjennom et par runder med farging hos frisør først, slik at frisøren, ikke jeg, får skylden hvis noe går galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. juli 2009 #3126 Del Skrevet 25. juli 2009 Så fint å lese om Fresifilmen! Resten er jo for det meste døde, minus min jevnaldrende fetter (så søt og blid med en sky av svarte krøller, i dag glattbarbert skalle, tusen tattoos, 185 høy. ) og en noe eldre kusine (klin lik). Jeg håper hun var lik fetteren på Fresifilmen, og ikke slik han ser ut i dag. Og grattis med ny hårfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. juli 2009 #3127 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg skulle forresten også ha likt å se den der filmstjernefrisyren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juli 2009 #3128 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg vil også se både frisyre og film! Selv fikk jeg tilsendt gamle filmer på dvd av en venn for et par måneder siden (det var selvfølgelig ikke mine foreldre som hadde videokamera). O sin stefar begynte å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 29. juli 2009 #3129 Del Skrevet 29. juli 2009 Vi har også snakket om å få overført de gamle smalfilmene (litt av hvert fom m&ps bryllup fram til jeg var 2-3 år, så hver jul fram til kameraet gikk i stykker da jeg var rundt 10-12 eller no'?), det hadde vært morsomt å se dem igjen. Min tante har fått det gjort, så jeg har fått se film av en femi variant (meg) av min eldste sønn som tar sine første skritt, forsøker å lære dukka å gå, spiser plommer (plukker plommeskall), samt diverse varianter av julenisseskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 29. juli 2009 #3130 Del Skrevet 29. juli 2009 Det ligger uansett litt fram i tid. Tenåringer er med i planen, hvis ikke minst en av dem har blitt for store. Jeg mente mer at det snart er min tur. Med eller uten Tenåringer, Tenåringer er bare en fryd å ha med seg uansett. Småbarn også, vil jeg tro, men det har jeg jo ikke. Helst vil jeg til India, Nepal, Sørøst-Asia, Buenos Aires og Sør-Afrika. Nuh. Eller, akkurat nuh vil jeg tilbake til skjærgården, deretter kan jeg godt rømme landet. En jeg kjenner meget godt har bilder fra sin rundreise i Nepal på fb. Før min tid, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3131 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det var da voldsomt så dårlig ferievær jeg skulle få også da. Attpåtil idet vi skaper ny storfamilie. Tenåringene har snart yatzi-overdose og drømmer om caffe latte. Jeg fant heldigvis et Ludospill i kveld, det ga en del glede og ikke minst lyse utsikter på forhandlingsfronten. Reglene ble fine til slutt. Gårsdagens båtseanse ble minneverdig. DNM impulskjøpte i tillegg fire soveposer, men ble molefunken da jeg påpekte at det er akkurat like dårlig vær på fjellet. Dessuten har vi soveposer. Endret 31. juli 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. juli 2009 #3132 Del Skrevet 31. juli 2009 Når det gjelder vær, føler jeg at sommeren er over før den har begynt. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 31. juli 2009 #3133 Del Skrevet 31. juli 2009 Når det gjelder vær, føler jeg at sommeren er over før den har begynt. Rett og slett. Samme her. Jeg gikk glipp av varmebølgen i slutten av juni, og nå har jeg egentlig mest lyst til å finne frem høstklærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 3. august 2009 #3134 Del Skrevet 3. august 2009 Håper du har det fint i sommer, Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3135 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har det ganske fint, men jeg synes å kalle det sommer er å strekke det litt langt. Jeg er rett ved sjøen og har vært her i halvannen uke, men har ikke sett voldsomt mye til den siden det har øst ned stort sett hver dag. I morgen er det endelig meldt litt bedre vær, så da stikker vi visstnok til fjells. Fjell, ja. Noen som er gode på fjell? Hvilket fjell bør man dra på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. august 2009 #3136 Del Skrevet 4. august 2009 Hun er i live! Fjell om sommeren er oppskrytt, på grunn av ekle insekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. august 2009 #3137 Del Skrevet 4. august 2009 Kommer ann på hva slags fjell du vil ha. -snaufjell -skikkelig høyfjell -hytte -høyfjellshotell -lange turer -mer comfort osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. august 2009 #3138 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har det ganske fint, men jeg synes å kalle det sommer er å strekke det litt langt. Jeg er rett ved sjøen og har vært her i halvannen uke, men har ikke sett voldsomt mye til den siden det har øst ned stort sett hver dag. I morgen er det endelig meldt litt bedre vær, så da stikker vi visstnok til fjells. Fjell, ja. Noen som er gode på fjell? Hvilket fjell bør man dra på? Fresi! Det er tirsdag og greier! Fjell: Jeg er dårlig på fjell, dessverre. Jeg synes ikke man bør dra på noenslags fjell, egentlig. Man bør holde seg ved sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3139 Del Skrevet 4. august 2009 Hun er i live! Fjell om sommeren er oppskrytt, på grunn av ekle insekter. Jeg regner med at ingen tror dette er min idé? Vi kommer til å bli spist, altså. Topp. Jeg elsker svaberg og salt sjø, i morgen kan vi visst endelig kanskje få det, men da blir det altså svinekald primitivitet og mygghælvete. Så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. august 2009 #3140 Del Skrevet 4. august 2009 Ta med myggspray og røyk for harde livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå