Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet
Underlig atferd.

Mildt sagt :hoho:

Nå må jeg visst være hjemme og slenge ut uken og kanskje enda lenger på grunn av Tenåringens aktiviteter og engasjementer. Det suger. :(

:kose:

Får i det minste håpe på fint vær da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leste den siste setningen der litt for fort.

Hoho, og Kleiner Hai! :rulle:

Siden du var så modig å innrømme det først: Jeg også.

:flau:

Gjest nextlife
Skrevet

Melder meg også som noe annet enn slenge ut ukenleser :sjenert:

Gjest *Mim*
Skrevet

Tenåringer kommer Først. Det skal visst gå over.

Skrevet

Og nå er jeg usikker på om Mims siste kommentar er i henvisning til våre noe pubertale uken-tolkninger? :klø: :fnise:

Gjest nextlife
Skrevet
Og nå er jeg usikker på om Mims siste kommentar er i henvisning til våre noe pubertale uken-tolkninger? :klø: :fnise:

:fnise:

Skrevet

Hva i all verden betyr det å slenge ut uken, uansett?

Skrevet

Du får spørre dagboksvertinnen, som praktiserer denslags. :jepp:

Vi kan slenge sammen med deg, Fresi! :troest: Jeg har også fri og ingen planer (stort sett) ut uken.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)

Vi kan slenge sammen med deg, Fresi! :troest: Jeg har også fri og ingen planer (stort sett) ut uken.

Kanske hun rett og slett skrev feil, og vi egentlig leste det rette :sjokk:

Jeg vil også slenge :grine:

Endret av nextlife
Skrevet
Mildt sagt :hoho:

:kose:

Får i det minste håpe på fint vær da.

Jah. Bedre å slenge i fint vær enn i dårlig. Men kjipt å være stuck hjemme altså. :(

Melder meg også som noe annet enn slenge ut ukenleser :sjenert:

Hva snakker dere om? :jolie:

Tenåringer kommer Først. Det skal visst gå over.

Men da flytter hun jo hjemmefra! :grine:

Skrevet

:ler:

Høh. Det betyr at man slenger og slenger såklart.

:hoppe:

Slengevenner!

Kanske hun rett og slett skrev feil, og vi egentlig leste det rette :sjokk:

Jeg vil også slenge :grine:

Sleng deg med. Jeg skal både henge og slenge og dagdrive. Og KJEDE meg alene. Fordi jeg må være Trygg Base og Servicestasjon. Og ikke har bil. :frustrert:

Skrevet
:vin:

Åh takk! Jeg fikk lyst på. :sjenert:

Skrevet
:tommelsmil:

Men har bare en øl. Den drikker jeg nå. Spektakulært torden, lyn&regn, forresten. Tenåringen våknet og er i pre-hysteria. Mekelig, hverken jeg eller pappaen eller slemme-eks har noen gang vært redde for sånt. Tenåringen derimot var redd for regn om natten da hun var liten. Torden og lyn er nok en av de få tingene hun fortsatt er redd for.

Jaja. Kanskje jeg slipper å ligge alene i natt. :fnise:

Skrevet

Nå er det brak og buhu her også. Det eneste jeg er redd for er at O skal befordre pc-slutt. Fnis. Men jeg er litt redd, da. Teller sekunder mellom lyset og braket, og vurderer hvor langt unna det er. Nå har det fjernet seg. :sjarmor:

Skrevet
Selskap i senga er koselig. :)

Ja! Særlig fordi det er en sjeldenhet nå for tiden. :)

Nå er det brak og buhu her også. Det eneste jeg er redd for er at O skal befordre pc-slutt. Fnis. Men jeg er litt redd, da. Teller sekunder mellom lyset og braket, og vurderer hvor langt unna det er. Nå har det fjernet seg. :sjarmor:

Her fikk man høyst utilsiktet Macslutt siden strømmen gikk. Igjen! :overrasket: Jeg prøvde med mobil som modem, men helt uten å få respons.

Heldigvis hadde jeg både feite kubbelys og lighter i umiddelbar nærhet, så det gikk nå bra. Men Tenåring er skrekkslagen. Merkelig nok er jeg totalt rolig. :fnise:

Skrevet

Sukkerøysommersengesettet lukter fremdeles nyvasket til tross for at det er sovet i i to netter. Jeg inviterte Tenåringen for første gang på år. Jeg tror hun aksepterte invitasjonen. :fnise:

Det er vel koselig. Hadde hun ikke måttet stå opp tidlig kunne vi hatt det som i gamle dager. Frokostbrett med kaffe, juice, ristet brød og jordbær, og Harry Potterhøytlesning i timer. Nå er det aldri tid mer.

Skrevet

Apropos Harry Potter; jeg har ikke lest noen av bøkene, men ser filmene. Ble egentlig ganske snurt når NRK på Sommeråpent i går avslørte essensiell info da de intervjuet noen som hadde sett førpremieren. De begrunnet det med at så mange hadde lest boken uansett. Duster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...