Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Super ferie. :forvirret:

Den museepisoden var ikke noe morsom. Det er absolutt første gang pusen har tatt noe annet enn fluer og langbein og møll. Og sløv som jeg er trodde jeg det var det hun drev med i går også. Jeg så riktignok noe svart på gulvet, men jeg trodde det bare var en skygge.

:spy:

Når jeg endelig gikk bort for å sjekke så jeg at det var et dyr. :grine: Først trodde jeg det var en enorm skogssnegle (:spy:) og prøvde å kommandere katten til å bære den ut, men det gjorde hun jo selvsagt ikke. Så sjekket jeg igjen og så at det var en mus. Heldigvis (eller dessverre) helt død.

:spy:

Ettersom hun igjen nektet å bære den ut måtte jeg gjøre det. UÆÆÆÆÆÆÆÆ. Jeg er gjennomtraumatisert! Stakkars musen, helt helt død. Og ganske stor! :overrasket: Jeg fikk avskyfølelse for dumme katten og nå er det husarrest på kveldstid, det er nå helt sikkert. På den annen side er jeg glad for at den var død, for hva jeg skulle ha gjort med en halvdød eller til og med en helt levende mus klarer jeg ikke å forestille meg en gang. :sjokk:

Men jeg så jo at hun lekte noe voldsomt med noe. Jeg burde ha sjekket med en gang! Æsjæsjæsj, det er nå jeg husker hvorfor jeg ville ha innekatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vin: Til 150-sidersfest og musetrøst!

Takk! :hoppe:

For en fobiker som meg må jeg nok minst ha et glass i dag. Men musen er i søpla, og søpla ble tømt i dag. Og nå skal verandadøren holdes lukket om kvelden. Uhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.

All medfølelse!!! :( Jeg hadde fått panikk og grått og grått og grått og ikke kunnet slappe av før det var gått minst to uker uten at jeg hadde sett eller hørt noe som minnet meg om mus whatsoever! :grine:

Dæven så tøff du er som fikk den i søpla! Og ut! JÆK! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven så tøff du er som fikk den i søpla! Og ut! JÆK! :pls:

Jeg brukte spaden som jeg bruker til kattekassen og vippet musen på den. Så hylte jeg så lavt jeg kunne hele veien ut til søpla og tilbake. :sjenert:

I dag har pusen vært underlig fraværende. Håper hun ligger et sted og tenker over sine gjerninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, Fresi, jeg hadde dødd!! Jeg har noen historier om meg og mus, og de er nokså traumatiske! :redd: Jeg kjenner jeg grøsser skikkelig bare av å lese om det du har gjennomgått! :troest: Og jeg kødder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt googling tror jeg faktisk det var en jordrotte. :overrasket:

Det gjør meg bare enda mer imponert over innsatsen din for å få utysket ut.

TøffeFresi :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerie
:overrasket: Noen ganger er det nok greit nok å ikke google.

Æsj. Nå guglet jeg også for å sjekke hvordan jordrotter faktisk ser ut, og jeg angrer.

:troest:

:fy-fy: Hva var det jeg nettopp sa?

:fy_fy:?

Endret av Faerie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg bare enda mer imponert over innsatsen din for å få utysket ut.

TøffeFresi :tommelsmil:

Den var død, da. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den var død, da. :filer:

Er det hunden som drar med seg lekekamerater inn i stua?

Nå ble jeg også nysgjerrig og googlet for å se hvordan jordrotter ser ut. De var da faktisk litt søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
Er det hunden som drar med seg lekekamerater inn i stua?

Nå ble jeg også nysgjerrig og googlet for å se hvordan jordrotter ser ut. De var da faktisk litt søte.

You sick, sick woman. :( De er fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...