Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

For sent, dessverre. Jeg måtte gi tapt pga pustevansker.

:fnise:

Det var godt du ga tapt, hadde vært pinlig med full ambulanseutrykning på grunn av hår egenhendig snurret rundt egen nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder faktisk på menyplanlegging for kommende uke, så jeg skjønner jeg er kommet til rett sted!

Fresi is the new Ludovie!

PS: Akkurat nå har jeg surret en hårlokk flere ganger rundt nesetippen, og den slipper ikke taket! Utrolig irriterende at ingen kan bivåne det - jeg har en følelse av at det ser ganske bra ut. :nigo:

Hakkerumobilkameraeller?

Endret av eilan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
:fnise:

Det var godt du ga tapt, hadde vært pinlig med full ambulanseutrykning på grunn av hår egenhendig snurret rundt egen nese.

Vet du, jeg hadde faktisk likt det littegrann, tror jeg.

:hoho:

Men du blir kokkelert for i morgen, altså? Etter alle kunstens regler? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Fresi is the new Ludovie!

Hakkerumobilkameraeller?

Er det noen som ikke har det? :lur:

Men akk - the magical moment has passed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi is the new Ludovie!

I wish.

:rope: Ludovie, kom med ny bok snart! Jeg trenger hjælp!

Vet du, jeg hadde faktisk likt det littegrann, tror jeg.

:hoho:

Men du blir kokkelert for i morgen, altså? Etter alle kunstens regler? :mrgreen:

Ser for meg full utrykning, kjekke karer i full uniform, blålys og alarm. Og de finner - Eurydike i godstolen, gispende etter luft, med det lange håret sitt sirlig rullet rundt sin egen nese. Naboene iler til, sjokkerte og engstelige. Ambulansefolkene vet ikke sin arme råd før en snarrådig nabo trekker frem tollekniven, og vips! Eurydike lever, men må anlegge bob.

Når det gjelder maten i morgen, tror jeg rett og slett jeg skal la profesjonelle ta seg av saken. :fnise:

Jeg har ikke klart å planlegge så mye, har jeg tidenes flaks får jeg bord et sted jeg lenge har hatt lyst til å spise, og som virkelig er etter all mulig kunster og regler, belønnet med stjerne og alt. Men det skal nok mye til. Så det blir nok enkel tapas i stedet, tenker jeg. Får kompensere med spansk rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 sider på 3 døgn? :overrasket:

Man sover omtrent like mye som deg pr døgn. Sånt blir det mange sider av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Ser for meg full utrykning, kjekke karer i full uniform, blålys og alarm. Og de finner - Eurydike i godstolen, gispende etter luft, med det lange håret sitt sirlig rullet rundt sin egen nese. Naboene iler til, sjokkerte og engstelige. Ambulansefolkene vet ikke sin arme råd før en snarrådig nabo trekker frem tollekniven, og vips! Eurydike lever, men må anlegge bob.

:hoho: :hoho: :hoho:

Ikke sant? Need I say more?

Jeg må seriøst skaffe meg noen nye og sunne interesser.

Når det gjelder maten i morgen, tror jeg rett og slett jeg skal la profesjonelle ta seg av saken. :fnise:

Jeg har ikke klart å planlegge så mye, har jeg tidenes flaks får jeg bord et sted jeg lenge har hatt lyst til å spise, og som virkelig er etter all mulig kunster og regler, belønnet med stjerne og alt. Men det skal nok mye til. Så det blir nok enkel tapas i stedet, tenker jeg. Får kompensere med spansk rødvin.

Oooh! Det hørtes deilig ut.

For min del har et av de få stedene i nærheten jeg virkelig har lyst til å spise nylig gått konk. Det er så synd at det nesten er en tragedie. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare døpe om dagboka di til matprat dott enno? jeg prøver hardt å ikke spise på kveldene lenger, må bare holde meg unna her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: :hoho:

Ikke sant? Need I say more?

Jeg må seriøst skaffe meg noen nye og sunne interesser.

Oooh! Det hørtes deilig ut.

For min del har et av de få stedene i nærheten jeg virkelig har lyst til å spise nylig gått konk. Det er så synd at det nesten er en tragedie. :tristbla:

Utrolig trist! Jeg blir like lei meg hver gang sånt skjer.

Det stedet jeg har lyst på, håper jeg fortsatt lever. Jeg hadde vanligvis overhodet ikke hatt mulighet til liksom å stikke innom en fredag, men nå er det tilfeldigvis en julegave. :lur: Sannsynligvis må det vel planlegges litt, de har få plasser, så det blir neppe denne helgen. Men snaaaart!

Tapas er ikke så dårlig erstatning, da. Ikke gourmet, men hyggelig sted og gode smaker. Og jeg slipper å lage og spise min egen mat. :strix:

:fnise:

Kan du ikke bare døpe om dagboka di til matprat dott enno? jeg prøver hardt å ikke spise på kveldene lenger, må bare holde meg unna her...

Og det snakker du om, med den fristerinne-lørdagsmenyen din. :fnise: Og alle kakene??

Jeg er dessverre mye flinkere til å snakke om mat enn til å lage den. Dvs, jeg er ganske god til å spise. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Erre her det matprates for tiden?

Jeg var sulten på skikkelig varm kveldsmat i dag, og ranet fryseren. Resultatet ble Fajitas med chilistekte biffstrimler, ratatouille og rødløk,-og agurkdressing. Jeg har ikke drukket vin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erre her det matprates for tiden?

Jeg var sulten på skikkelig varm kveldsmat i dag, og ranet fryseren. Resultatet ble Fajitas med chilistekte biffstrimler, ratatouille og rødløk,-og agurkdressing. Jeg har ikke drukket vin :ler:

Ja, det er helt sykt. Jeg spiste Gildepølser i går (riktignok bare en, og riktignok på innstendig oppfordring, og riktignok for første gang siden juni i fjor, sånn ca. Men likevel. Snobb er jeg likevel ikke, vil ungen ha pølse for en gangs skyld, skal hun jammen meg få det, og av og til er pølser dødsdigg.)

Imponert over at du vippet opp fajitas sånn uten videre. Har du biff tilgjengelig at all times?? Selv er jeg fornøyd med at jeg lagde tzatziki i dag, det er godt, men min hadde nok for mye hvitløk (en helt vanlig feil jeg gjør og som jeg aldri lærer av. Aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg i morgen! :)

Jeg har bare åpne planer. :nigo:

Jeg elsker det! :nigo:

Nemlig:

Fredag: Spise og kose med DNM

Lørdag: dille og dalle med mine hysterisk morsomme, smarte og søte venninner. Start på formiddag, resten av dagen i det blå

Søndag: Ikke en eneste plan. Juhu!

Ikke nok med det, jeg har omsider og endelig ordnet det så Tenåringen får Vidunderet sitt på lørdag hvis pappaen gjør et minimum av effort, og det tror jeg han gjør. Så heldiggrisen får griselekker maskin og jeg kommer til å måtte komme sjempetidlig hjem på søndag bare for å leke litt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Ja, det er helt sykt. Jeg spiste Gildepølser i går (riktignok bare en, og riktignok på innstendig oppfordring, og riktignok for første gang siden juni i fjor, sånn ca. Men likevel. Snobb er jeg likevel ikke, vil ungen ha pølse for en gangs skyld, skal hun jammen meg få det, og av og til er pølser dødsdigg.)

Imponert over at du vippet opp fajitas sånn uten videre. Har du biff tilgjengelig at all times?? Selv er jeg fornøyd med at jeg lagde tzatziki i dag, det er godt, men min hadde nok for mye hvitløk (en helt vanlig feil jeg gjør og som jeg aldri lærer av. Aldri)

Siden jeg har 2 syke barn som raser ned i vekt for tiden er alle prinsipper, nerdetendenser og forsøk på være sofistikert i matveien lagt til side. I dag ble det pølsegrateng av nettopp Gildepølser til middag. I hvitsausen var det både meierismør og fløte.

Sånne ting som biffstrimler og strimlet svinekjøtt har jeg alltid i fryseren, i små posjoner som går kjapt å tine. Ettersom jeg aldri greier å planlegge meny for flere dager fremover er det greit å ha flere alternativer man kan ta noenlunde på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en helg bestående av både fint og moro :)

Håper det!

Og jeg har bestemt tapas i morgen. Jeg tror den restauranten jeg har lyst på fortjener litt planlegging. Ikke minst fortjener jeg litt planlegging.

Det var jo veldig lurt med strimler i fryseren, forresten. Fryser fungerer for meg ganske dårlig. Den er stappfull, men det hjelper ikke når jeg aldri husker å ta noe opp fra den. Planleging skal jeg øve meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurydike snek seg i mellom, men det er henne vel unt nå som hun endelig har løsnet fra seg selv.

Søvnløs. Det store spørsmålet er: Vaske kjøleskapet eller se på gamle kroker i ura?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...