Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Har forsøksvis veiet opp for likskjendingen og sendt e-post til Iran. :sjenert:

Håper jeg unngår å bli gjødselsbille i neste liv. :grine:

Du blir ikke gjødselbille, kan du skjønne. :kose:

Men skjønner godt at det var en svært ubehagelig opplevelse du gjerne skulle vært foruten. :(

Og e-post til Iran? :sjokk: Det er ikke noen sånne Vickan-greier igjen, håper jeg? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke gjødselbille, kan du skjønne. :kose:

Men skjønner godt at det var en svært ubehagelig opplevelse du gjerne skulle vært foruten. :(

Og e-post til Iran? :sjokk: Det er ikke noen sånne Vickan-greier igjen, håper jeg? :filer:

Neida, jeg sendte til Khamenei siden de driver og henretter baha'ier.

Og hva gir du meg, det svenske hoffet har ennå ikke svart FantastikaFresi på hennes ydmyke, lille henvendelse. Hmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må sende mailen på nytt fordi den første kom bort på uforklarlig vis? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå god, du! :klem:

Hehe, takk. Egentlig er jeg sikkert bare rar.

Kanskje du må sende mailen på nytt fordi den første kom bort på uforklarlig vis? :sjarmor:

Aner jeg lokking? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, moi? :overrasket::engel:

Gikk du på den?

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjodor D.
Hehe, takk. Egentlig er jeg sikkert bare rar.

Ja. Men som den raringen jeg selv er, liker jeg de rare best, eller no'. :popcorn:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, moi? :overrasket::engel:

Gikk du på den?

Jeg gikk i alle fall og sjekket e-posten til FantastikaFresi. Og jeg tror jeg er utsatt for sabotasje. Den fine e-posten ligger ikke blant sendte meldinger og jeg er hundre prosent sikker på at jeg sendte den. Hvor stor makt har det svenske hoffet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men som den raringen jeg selv er, liker jeg de rare best, eller no'. :popcorn:

:hjerte:

Jeg liker også raringer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
Jeg liker også raringer. :fnise:

Da liker du jo meg, jo! :strix:

Det svenske hoffet har mye makt. :regler: *her skrev jeg en morsom historie, men ble flau og slettet den*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da liker du jo meg, jo! :strix:

Det svenske hoffet har mye makt. :regler: *her skrev jeg en morsom historie, men ble flau og slettet den*

Kom igjen! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
Kom igjen! :hoppe: :hoppe:

Neppe. Det kan hende det var morsomt før jeg sa det var morsomt; hadde jeg skrevet historien nå hadde forventningene vært for høye, og ingen ville ledd. Kortversjonen er at en langt yngre Fjodor sendte fanpost til Vickan i sin tid, og fikk høflig takk for henvendelsen-svar.

Kanskje jeg kan brukes som bindeledd mellom Hønene og Hoffet? :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miley
Jo men er det så galt å gråte ?

At det blir kringkastet er jo litt spesielt, men hun er jo sammen med senevant familie.

Jeg synes det er galt fordi faren har prøvd å skjerme barna. I det han dør dytter familien hans barna ut på et podium og bruker de for det er verd. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie.

Hetebølge avløst av iskaldt, mørkt og regn.

Sjedeli.

I dag har jeg børstet katten, utrolig hvilke mengder hår den katten har.

Juhu, jeg har sjikkeli spennende liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Det kan hende det var morsomt før jeg sa det var morsomt; hadde jeg skrevet historien nå hadde forventningene vært for høye, og ingen ville ledd. Kortversjonen er at en langt yngre Fjodor sendte fanpost til Vickan i sin tid, og fikk høflig takk for henvendelsen-svar.

Kanskje jeg kan brukes som bindeledd mellom Hønene og Hoffet? :rosaengel:

Perfekt!

Jeg sendte jo en lang mail med diverse gode forslag, og fikk jeg svar? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har da vitterlig et mye mer spennende liv enn det der, du er jo feks den Ubestridte Helgedronningen. :tommelsmil:

Om det hjelper har jeg det også litt sjedeli og uspennende her jeg sitter. :sjenert:

I dag har jeg stort sett laget mat. Og spist den opp. Men den var ikke så verst, da.

Neste uke har vi faktisk hver for oss klart å skrape sammen tid til en ukes samtidig fri. Uten planer, riktignok, fordi vi er altfor sent ute til denslags. Og gjett hva - etter uker med jobbing og tropevarme er det da også selvsagt iflg langtidsvarselet meldt regn. Hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
:hoho: Starter ferien med å børste katten, ja. Dette MÅ jo bare bli bra! (Bedre start enn jeg hadde på min ferie!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...