Gjest Miley Skrevet 29. juni 2009 #2921 Del Skrevet 29. juni 2009 Evt Kontrø, med trykket på første stavelse, litt som bonde. Sånn ville det blitt sagt her. Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. juni 2009 #2922 Del Skrevet 29. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. juli 2009 #2923 Del Skrevet 2. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2924 Del Skrevet 3. juli 2009 Her! Jeg er innom og leser bittelitt hver dag, men det er rett og slett for varmt. Jeg renner snart bort. Over tredve grader hver eneste dag. Jeg får slettes ikke sove. Huset er en badstu. Jeg orker ingenting. Sådetså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2925 Del Skrevet 3. juli 2009 Innlegget over var en slags oppsummering av uken. Varmt, ingen søvn, skrekkelig å stå opp for å jobbe, hjem, varmvarmvarm, trøtt, forsøksvis ettermiddagssoving, koma, bittelitt mat, terasse med bok og hvitvin på sen kveld, natterangling, repeat. I kveld skal jeg heldigvis til et sted med strand i nærheten. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 3. juli 2009 #2926 Del Skrevet 3. juli 2009 Innlegget over var en slags oppsummering av uken. Varmt, ingen søvn, skrekkelig å stå opp for å jobbe, hjem, varmvarmvarm, trøtt, forsøksvis ettermiddagssoving, koma, bittelitt mat, terasse med bok og hvitvin på sen kveld, natterangling, repeat. I kveld skal jeg heldigvis til et sted med strand i nærheten. Gleder meg! Eh, har du fått med deg at været skifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #2927 Del Skrevet 4. juli 2009 Eh, har du fått med deg at været skifter Fikk det med meg da strømmen gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #2928 Del Skrevet 4. juli 2009 Spektakulært tordenvær i går. Deilig, helt til strømmen gikk. Jeg fikset meg i lyset fra lynglimtene i vinduene før jeg ble hentet av kjæresten. Dessverre har jeg visst glemt en liten bag full av nødvendigheter hjemme i bekmørket på badet. De nødvendige solkremene, tannbørster, foundation, deo, solpudder. Sukk. Nå blir det straks sol og bad. Med bok og Tenåring og mann og hund og utvalgte deler av mannefamilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. juli 2009 #2929 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg hadde hylt så det gav gjenklang over hele Norges land over en slik bimbokrise. Eventuelt stukket ut for å trøsteshoppe det mest nødvendige, les: fet solkrem (LRP), foundation eller liknende, mascara og rouge, samt tannbørste, deo, og sikkert hårspray e.l. Endret 4. juli 2009 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #2930 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg hadde hylt så det gav gjenklang over hele Norges land over en slik bimbokrise. Eventuelt stukket ut for å trøsteshoppe det mest nødvendige, les: fet solkrem (LRP), foundation eller liknende, mascara og rouge, samt tannbørste, deo, og sikkert hårspray e.l. Jeg er ganske trist og trøsteshoppingmulighetene er svært små. Jeg har fått låne en solkrem med faktor 60 (?) og har mascara og all annen sminke bortsett fra det jeg nevnte over. Jeg får klare meg med vanlig pudder. Tannbørste og deo skal jeg få fikset straks. Dessuten har jeg en mistanke om at Tenåringen har med seg en velfylt sminkebag, men vi har ikke lik hudfarge, så hennes remedier utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 4. juli 2009 #2931 Del Skrevet 4. juli 2009 Solfaktor 60 bør jo holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. juli 2009 #2932 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er ganske trist og trøsteshoppingmulighetene er svært små. Jeg har fått låne en solkrem med faktor 60 (?) og har mascara og all annen sminke bortsett fra det jeg nevnte over. Jeg får klare meg med vanlig pudder. Tannbørste og deo skal jeg få fikset straks. Dessuten har jeg en mistanke om at Tenåringen har med seg en velfylt sminkebag, men vi har ikke lik hudfarge, så hennes remedier utgår. Jeg har all verdens erfaring med barn med annen hudteint enn moren. Når man svir av tuselapper på nettshopping av sminke som viser seg å være i en annen fargeskala enn man vanligvis bruker, står disse barna med vidåpne hender å tar i mot både mac og makeupstore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. juli 2009 #2933 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har all verdens erfaring med barn med annen hudteint enn moren. Når man svir av tuselapper på nettshopping av sminke som viser seg å være i en annen fargeskala enn man vanligvis bruker, står disse barna med vidåpne hender å tar i mot både mac og makeupstore Det høres litt kjent ut, ja, selv om det for min del ikke gjelder barn. For eksempel ble svigermoren min det endelige landingsstedet for den Chanel-foundationen som jeg plutselig synes var for mørk, og som jeg dessuten ikke likte lukta av. Hun er av typen "brun hele året" (solarium, noen?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #2934 Del Skrevet 7. juli 2009 Verden står ikke til påske. Jeg sippet av Brooke Shields og MJ-datteren. Jeg så på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2009 #2935 Del Skrevet 7. juli 2009 Verden står ikke til påske. Jeg sippet av Brooke Shields og MJ-datteren. Jeg så på. Jeg også. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #2936 Del Skrevet 7. juli 2009 Hmmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. juli 2009 #2937 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg så også fra og med Brooke Shields, men kom dessverre bare med ironiske, unevnelige kommentarer. Men da datteren knakk sammen på slutten fikk jeg vondt langt inn i sjelen - noen burde skjermet henne fra den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #2938 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg så også fra og med Brooke Shields, men kom dessverre bare med ironiske, unevnelige kommentarer. Men da datteren knakk sammen på slutten fikk jeg vondt langt inn i sjelen - noen burde skjermet henne fra den situasjonen. Enig. Det er derfor jeg lurer på hva som skjedde med meg. Jeg pleier å være dronningen av ironiske kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. juli 2009 #2939 Del Skrevet 7. juli 2009 Enig. Det er derfor jeg lurer på hva som skjedde med meg. Jeg pleier å være dronningen av ironiske kommentarer. Det rørte nok en dyp streng i deg - det er jo noe med begravelser. Og superproffe amerikanere som har tilbrakt hele livet i showbiz er jo i tillegg rå på å manipulere følelser, enda så klisjéaktige og latterlig patetiske vi kan synes de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #2940 Del Skrevet 7. juli 2009 Det rørte nok en dyp streng i deg - det er jo noe med begravelser. Og superproffe amerikanere som har tilbrakt hele livet i showbiz er jo i tillegg rå på å manipulere følelser, enda så klisjéaktige og latterlig patetiske vi kan synes de er. Jeg tror du har skrekkelig rett. Vanligvis gjennomskuer jeg det, og av og til gjennomskuer jeg det og gråter likevel (selv om jeg vet at de vil jeg skal gråte og så blir jeg litt sur samtidig. ). Men nå var det altså det det der med en Ekte Begravelse. Jeg har ikke lest et ord i avisene om saken, jeg har aldri vært blodfan, men som jeg sa den famøse natten ute med Rosalind og Donpedro: Han har jo alltid vært der! Jeg var tretten da Thriller kom og midt i idoliseringsalderen, nemlig. Og uansett det var det vel noe med gråtende mennesker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå