ashera Skrevet 28. juni 2009 #2901 Del Skrevet 28. juni 2009 IIk. Nå kommer mannen med benediktinerlikør. Er ikke det fryktelig off season, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2902 Del Skrevet 28. juni 2009 Men spyr? Er det med i regnestykket? Jadda. Spyr aldri. Eller, det har vel skjedd, men jeg tror sist gang var på slutten av nittitallet. Jeg sier rare ting, snøvler og sovner. That's it. IIk. Nå kommer mannen med benediktinerlikør. Er ikke det fryktelig off season, eller? Jeg vet faktisk ikke hva det er. Likør er ikke min greie, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2903 Del Skrevet 28. juni 2009 Sånn ellers: Utrolig hvor frisk man blir av bading! Bading er fint altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #2904 Del Skrevet 28. juni 2009 Likør er ikke min greie, dessverre. Eller skal vi si heldigvis? Jeg vet heller ikke hva det er, da jeg heldigvis ikke liker likør. Likør og sherry og blankt og brunt. Dét holder jeg meg unna. Men nå har jeg i alle fall utvidet reportoaret med hvitt og rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2905 Del Skrevet 28. juni 2009 Eller skal vi si heldigvis? Jeg vet heller ikke hva det er, da jeg heldigvis ikke liker likør. Likør og sherry og blankt og brunt. Dét holder jeg meg unna. Men nå har jeg i alle fall utvidet reportoaret med hvitt og rosa! Fantastisk! Jeg drikker helst ikke søte saker, har bare dårlig erfaring. Så ja, heldigvis. Ellers: har funnet ut at jeg ikke er teknogeni. Det trådløse nettet fungerte plutselig ikke i uken som var, dvs ingen av maskinene koblet seg opp. Jeg ble jo helt rasende siden det opp sto en kveld etter at Telenor stenger dustetelefonen. Surfet derfor med mobilen som modem og var selvsagt uhyre stolt over min teknoinnsikt, selv om jeg samtidig var skrekkslagen over hvor dyrt det kommer til å bli. Et par dager etterpå fikk jeg omsider tak i Telenorfolkene og de spurte om nettet funket med kabel. Kabel? Åja, kabel ja. Litt rimeligere enn mobilen, kanskje? Nå fungerer det igjen etter at jeg først truet Telenordamen til å lede meg gjennom en prosedyre hun egentlig ikke fikk lov til å lede meg gjennom siden det bare er tre måneders support (dust, for jeg visste heldigvis at de kan det, en snill mann har hjulpet meg før. Jeg sa at det sikkert var på grunn av Macen, og så gjorde hun det. ) uten hell for deretter å måtte bite i det sure eplet og ringe folk som har høyere minuttpris enn sextelefonene på Den Dominikanske Republikk. Så nå har jeg igjen sofanett, men det har sikkert kostet meg en million (eller i alle fall en tusenlapp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #2906 Del Skrevet 28. juni 2009 Fantastisk. Jeg må jo bare si at det er forunderlig å ha møtt et menneske som er mer fatalistisk anlagt og leve-i-nuet-orientert enn meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2009 #2907 Del Skrevet 29. juni 2009 IIk. Nå kommer mannen med benediktinerlikør. Er ikke det fryktelig off season, eller? Hadde det ikke vært for alkohylene, så hadde jeg med glede tatt et glass eller tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2009 #2908 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg gleder meg alltid til å lese helgereferatene dine. I mitt kjedelige A4-helgeliv er det godt å kunne leve litt gjennom beskrivelsene fra DivaFresi Endret 29. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 29. juni 2009 #2909 Del Skrevet 29. juni 2009 Å, som jeg signerer nextlife, med store bokstaver. Fresi, du er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #2910 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg gleder meg alltid til å lese helgereferatene dine. I mitt kjedelige A4-helgeliv er det godt å kunne leve litt gjennom beskrivelsene fra DivaFresi Altså, minus muligens torsdagen hadde jeg da en A4-helg? Reker, hvitvin, svaberg, bading? Er det ikke sånt folk driver med? :klø: Bare at de sikkert legger seg litt tidligere og super bittelittmindre, muligens. Å, som jeg signerer nextlife, med store bokstaver. Fresi, du er fantastisk. Ikke så fantastisk i dag i alle fall. Ringene under øynene er enorme. Jeg tror jeg sovnet halv fire-fire og forsov meg seelvsagt med et brak. Rakk lyndusj, sminke, men ikke hårstell. Rakk jobb. Nå er jeg så trøtt at jeg er kvalm. Av en eller annen dustegrunn har jeg selv, av egen fri vilje, tettpakket denne dagen med avtaler. Fatter ikke hva jeg har tenkt på. Endret 29. juni 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2009 #2911 Del Skrevet 29. juni 2009 Eller skal vi si heldigvis? Jeg vet heller ikke hva det er, da jeg heldigvis ikke liker likør. Likør og sherry og blankt og brunt. Dét holder jeg meg unna. Men nå har jeg i alle fall utvidet reportoaret med hvitt og rosa! Det er her jeg må få presentere likøren ved navn Cointreau. Klar som vann i fargen, med frisk smak av bitter appelsin. Holder å nippe til et glass, men mye bedre enn de brune variantene, sånn i tilfelle du skulle komme i en situasjon der du tenker "å, pokker, nå drikker alle andre likør og jeg føler meg utenfor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #2912 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Tar denne dagen aldri slutt? Endret 29. juni 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. juni 2009 #2913 Del Skrevet 29. juni 2009 Sannsynligvis ikke. litt på Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2009 #2914 Del Skrevet 29. juni 2009 Tar denne dagen aldri slutt? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 29. juni 2009 #2915 Del Skrevet 29. juni 2009 *melder seg inn i hate-denne-dagen-klubben* Jeg ga opp dagen i dag før den hadde begynt, i grunnen, og vil få svi for det i morgen. Håper den har tatt seg opp for din del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. juni 2009 #2916 Del Skrevet 29. juni 2009 sånn i tilfelle du skulle komme i en situasjon der du tenker "å, pokker, nå drikker alle andre likør og jeg føler meg utenfor". Det kan fort hende. Det uttales forresten fantastisk på trøndersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. juni 2009 #2917 Del Skrevet 29. juni 2009 Cointreau på trøndersk? Fifty fifty karsk og gul Gøysaft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2009 #2918 Del Skrevet 29. juni 2009 Cointreau på trøndersk? Fifty fifty karsk og gul Gøysaft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. juni 2009 #2919 Del Skrevet 29. juni 2009 Cointreau på trøndersk? Fifty fifty karsk og gul Gøysaft? Kåntreå. Honesty kan sikkert utbodere stavelsesvekt og sånn. Men til gjengjeld uttales Cognaq ganske morsomt av enkelte folk i Øst- og Vestfold. Med en helt surrealistisk n i midten, som når man sier Cornflakes. Cårnjakk. Med veldig korte vokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 29. juni 2009 #2920 Del Skrevet 29. juni 2009 Evt Kontrø, med trykket på første stavelse, litt som bonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå