Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke bekymret for å få hun derre Pøbelsara eller hu Fresi etter meg, vi er stort sett enige :)

Hvis dette skal bli vår nye karriere kan jo eilan ta seg av videointervju :engel:

eilan foran kamera! :hoppe: Hun kan dette med å formidle julens budskap! :hoppe:

Jeg måtte se hele filmen igjen siden det var reneste ønskereprisen. Og rett skal være rett, dette kan hun jo. Makan til entusiasme og formidlingsglede og informasjonsiver (og jeg mener det, helt ærlig. :fnise:)! :tommelsmil:

Skomaker bli ved din lest. :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk, jeg er besudlet. Vær forsiktig lille øye hva du ser. Jeg holdt meg for god til å klikke på den linken i vinter, og nå er min renhet spolert.

Skrevet
Enn å jekke den på plass?

:rulle:

:hoho:

Og trikse litt. :fnise:

Skrevet
eilan foran kamera! :hoppe: Hun kan dette med å formidle julens budskap! :hoppe:

Jeg måtte se hele filmen igjen siden det var reneste ønskereprisen. Og rett skal være rett, dette kan hun jo. Makan til entusiasme og formidlingsglede og informasjonsiver (og jeg mener det, helt ærlig. :fnise:)! :tommelsmil:

Skomaker bli ved din lest. :filer:

Men var det ikke litt mer, skal vi si, opplysningstelevisjon enn TV-shop ring 82292000 over det hele?

Skrevet
Men var det ikke litt mer, skal vi si, opplysningstelevisjon enn TV-shop ring 82292000 over det hele?

Innimellom jekkingen, så absolutt. Derfor gjentar jeg det med skomakeren. Sko og skomaker: suksess. Sko og pølsemaker: ingen suksess. Luftsuppe, venteboller og skomaker: ingen suksess.

Skrevet
Urk, jeg er besudlet. Vær forsiktig lille øye hva du ser. Jeg holdt meg for god til å klikke på den linken i vinter, og nå er min renhet spolert.

Tro meg, det der var barne-TV. :filer:

Skrevet
Tro meg, det der var barne-TV. :filer:

Altså, jeg har vært i Danmark.

Skrevet (endret)
Altså, jeg har vært i Danmark.

Hehe. Hele landet er en eneste syndens bule i åndelig mørke, som moren til en venninne hoderystende fortalte meg i femte klasse.

Jeg tenkte på opplysningsvideoer, bare så det er sagt. :engel:

Endret av Fresi
Gjest nextlife
Skrevet
Jeg tenkte på opplysningsvideoer, bare så det er sagt. :engel:

Opplysningsvideoer, lzm :fnise:

Skrevet
Opplysningsvideoer, lzm :fnise:

... og det verste er at det er sant. :ler:

Gjest nextlife
Skrevet
... og det verste er at det er sant. :ler:

Kanskje jeg rett og slett skal være glad for at jeg ikke ser opplysningsvideoer, og fortsatt lever i troen på at den KG-videoen er litt på kanten :ler:

Skrevet
Kanskje jeg rett og slett skal være glad for at jeg ikke ser opplysningsvideoer, og fortsatt lever i troen på at den KG-videoen er litt på kanten :ler:

Du skal ikke se bort fra det. :fnise:

Skrevet
Tør ikke se på en gang. Natta, Fresi! :vinke:

Det er nok best.

Natta, Mim! Og grattis med A-en! :duskedame:

Skrevet
Fått med deg denne? :hoho:

Jepp.

Men jeg er jo på avvenning, såh. :sukk:

Skrevet
Jg tar all mulig høyde for feilsitering fra Dagbladets side, men altså: Hva i huleste?

En gavepakke til enkelte menn på herværende forum

Jeg har aldri lest på maken? :klø:

Hjelpes. :overrasket: Men alle har jo rett til å mene hva de vil, da. Noe har jeg da lært av alle ytringsfrihetdiskusjonene her inne på KG.

Selv om jeg blir mer og mer kritisk til generaliseringer jo mer jeg tenker over det. :(

"Stiller krav til mannen og ikke seg selv", liksom. Snakk for ræ' sjæl, sier jeg bare. :sur:

Skrevet

Fikk også en smule bakoversveis av det der ja.

Skrevet

Hva i h......? :overrasket:

(Og jada, jeg vet at man ikke skal dømme etter utseendet, men da jeg fikk opp bildet tenkte jeg med en gang "glamourmodell", så jeg skjønte ikke hvorfor dere var så overrasket. :sjenert::fnise:)

Skrevet

"Forsker", my azz. Ynsjyll språkbruken, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...