Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Heldigvis liker jeg biffen rå, så her i huset trenger man kun å blåse litt på den med hårføner, så er jeg fornøyd.

:fnise:

Viestad forelår å steke laksen på varme tallerkner. Det skal jeg prøve! :)

Men hei du, den signaturen din lyver. Det tok meg jo evigheter å finne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen berlinerboller?

:nope:

Kjøpte berlinerboller i fjor og de var fylt med liksomsyltetøy. Dvs no' ekle greier som var rødgrått, smakte sukker og ekkelt og hadde konsistens som gelatin. Og det var mye av det. Kurert.

Liker vanilje jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:slåss:

Vi får unnskylde deg med at det er hormoner, er det ikke det alle gravide skylder på? :fnise:

Nei, når det kommer til solboller så må jeg nok skylde på både arv og miljø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen solboller på meg i dag, ikke berlinerboller heller. :frustrert:

Matlaging er bare tull for tiden, jeg har liksom ikke kommet helt inn i det for tiden. I dag hadde vi pitabrød med kylling og tzatziki, dagens rett fra apéritif. :fnise: Den passet meg veldig godt i dag, for å si det sånn.

Denne ukes meny:

Mandag: Spagetti carbonara

Tirsdag: Harrysalat

Onsdag Pølser og lompe (:hoho:), potetstappe med hvitløk, og stekt rødløk, paprika og squash

Torsdag: Pitabrød med kylling og tzatziki som sagt

Fredag: Spiser ute/borte

Lørdag: Spiser ute/borte

Søndag: Spiser antakeligvis ikke i det hele tatt, går alternativt bananas på Burger King.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag: Spiser antakeligvis ikke i det hele tatt, går alternativt bananas på Burger King.

Men Burger King har jo blitt et frokoststed nå, blant de hippe i hovedstaden. Så du må nok komme opp med en middagsidé også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Burger King har jo blitt et frokoststed nå, blant de hippe i hovedstaden. Så du må nok komme opp med en middagsidé også.

Jeg spiser jo bare en gang om dagen, stort sett. Middag får bli øl på brun bule. Alternativt blir frokost øl på brun bule dersom BK blir middag. Eller jeg får høre med Arran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder faktisk på menyplanlegging for kommende uke, så jeg skjønner jeg er kommet til rett sted!

:hoho:

Skrekk-og-advarsel-stedet, that is. Neste uke har jeg overhodet ikke tenkt på, men jeg tror havets delikatesser bør få en sentral plass denne ukens middager tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Her er det nesten omvendt - det har vært to vegetar og to fisk siden mandag, så i morgen vil jeg ha rødt kjøtt og ditto vin. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

PS: Akkurat nå har jeg surret en hårlokk flere ganger rundt nesetippen, og den slipper ikke taket! Utrolig irriterende at ingen kan bivåne det - jeg har en følelse av at det ser ganske bra ut. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her er det nesten omvendt - det har vært to vegetar og to fisk siden mandag, så i morgen vil jeg ha rødt kjøtt og ditto vin. :sjarmor:

Det vil jeg også. :sjarmor: Og jeg skal ikke lage det selv. :sjarmor: :sjarmor:

Forresten, jeg så akkurat nå at det begynner en ny dokumentarserie på NRK2 på mandag. "Med kniven som medisin" - kirurgiens blodige historie elns. Noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Akkurat nå har jeg surret en hårlokk flere ganger rundt nesetippen, og den slipper ikke taket! Utrolig irriterende at ingen kan bivåne det - jeg har en følelse av at det ser ganske bra ut. :nigo:

Hahahaha! :hoho:

Jeg skjønner irritasjonen. Irriterende at jeg vet jeg ikke får overtalt deg til å ta bilde også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Forresten, jeg så akkurat nå at det begynner en ny dokumentarserie på NRK2 på mandag. "Med kniven som medisin" - kirurgiens blodige historie elns. Noe for deg?

:slåss:

:rulle:

Hahahaha! :hoho:

Jeg skjønner irritasjonen. Irriterende at jeg vet jeg ikke får overtalt deg til å ta bilde også. :ler:

For sent, dessverre. Jeg måtte gi tapt pga pustevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ha ha, jeg synes jeg ser det!

Imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...