Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje du rett og slett burde brukt den nye sjampoen som dressing? :fnise:

Frisører er noe herk! Jeg ble også lurt til å kjøpe ny sjampo og balsam sist, noe Redken-dritt som får håret mitt til å se ut som om det er ukesvis siden sist det ble vasket. :forvirret: Jeg tenker mannen blir glad for å få ny sjampo snart. :sjarmor:

:ler:

Jeg pleier å gi mine tiloversblevne til Tenåringen, men nå sa frisøren at denen sjampoen var så dyr at den måtte jeg beholde helt for meg selv.

Vi får se. :filer:

Middagen hørtes kjempegod ut, da. :sikle:

Men i natt skal vi legge oss tidlig! :opplyser: *bot og bedring*

Jada. :sjenert:

Middagen var ikke så verst, men det beste er egentlig at det blir fin restesalat til lunsj i morgen.

:fnise:

:vinke:

Ble du fin?

Neisj. Jeg bare farget og lot meg bondefange. Litt for mørkt, ser det ut til.

Melder meg ellers på blant de sjampofrustrerte - jeg er på evig jakt etter en som virker, uten hell. :(

Jeg kan gi tilbakemelding på denne på sikt. Den luktet lavendel og mynte, og til den prisen bør den være god. Mitt hår og hodebunn tåler i og for seg det meste, så det er så bortkastede penger som det kan få blitt. :ler:

Skrevet
Jeg har drukket rosé! Og espresso.

Og sitter her. :nigo:

Jeg har forsåvidt funnet sjampo som funker, jeg blir bare lei av og til, og ender opp med noe dritt som jeg så pusher på mannen, før jeg kjøper Kerastase (:hjerte:) igjen.

Det var nettopp derfor jeg lot meg lokke i dag, jeg var så lei av den gamle sjampoen. :sjenert: Egentlig fungerer både Kerastase og Redken for farget hår helt ypperlig på meg, så det var bare tøvete.

Men så heldig mannen din er da! :tommelsmil:

Skrevet

Å fysj, jeg kan komme til å slite med lukten på den sjampoen. :sjenert:

Skrevet

Og jeg kan komme til å slite med at ikke sjampoen og balsamen lukter likt. :forvirret:

Men de er jo veganske, om ikke annet.

Skrevet

Det var nettopp derfor jeg lot meg lokke i dag, jeg var så lei av den gamle sjampoen. :sjenert: Egentlig fungerer både Kerastase og Redken for farget hår helt ypperlig på meg, så det var bare tøvete.

Men så heldig mannen din er da! :tommelsmil:

For å si det sånn, han har ca. 2 cm hår (og ikke så fryktelig mye av det :fnise:) og tre sjampoflasker på vent. Jeg vet ikke helt om han skjønner hvor heldig han er. :nigo:
Skrevet
For å si det sånn, han har ca. 2 cm hår (og ikke så fryktelig mye av det :fnise:) og tre sjampoflasker på vent. Jeg vet ikke helt om han skjønner hvor heldig han er. :nigo:

Mannfolk! :filer:

Skrevet
Og jeg kan komme til å slite med at ikke sjampoen og balsamen lukter likt. :forvirret:

Men de er jo veganske, om ikke annet.

I tilfelle Greenpeace kommer på besøk, lizm? :Hehe:
Skrevet
I tilfelle Greenpeace kommer på besøk, lizm? :Hehe:

Takk for oppklaringen, jeg har nemlig ikke skjønt poenget. Jeg skal ikke spise den heller (hører du, Aricia?).

:klø:

Skrevet
Mannfolk! :filer:
Utakknemlig, det er det han er! Ikke vil han ha drittbalsamen heller.:snurt:
Skrevet
Utakknemlig, det er det han er! Ikke vil han ha drittbalsamen heller.:snurt:

Kan det ha noe med

For å si det sånn, han har ca. 2 cm hår (og ikke så fryktelig mye av det :fnise:)
å gjøre?

Eller har du kjøpt krøllebalsamen til Redken? Mulig han ikke helt ser poenget, men det kan han lære seg! :tommelsmil:

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at der er en sammenheng. :ler: Men han har sikkert bare godt av litt balsam :snurt: (var det ikke leave-in-balsam en eller annen med et av disse "sånn skal kvinner være-"innleggene snakket så varmt om? :fnise:)

Skrevet
Takk for oppklaringen, jeg har nemlig ikke skjønt poenget. Jeg skal ikke spise den heller (hører du, Aricia?).

:klø:

Jeg hører!

Men skjønner ikke det spøtt? :klø:

:danser:

Skrevet

Jeg lurer på om Fresi muligens sikter til forslaget mitt om å bruke den veganske sjampoen som salatdressing, siden Tenåringen ikke satte pris på sin moders omhyggelig tilberedte oljedressing?

Skrevet
Du skal ikke se bort fra at der er en sammenheng. :ler: Men han har sikkert bare godt av litt balsam :snurt: (var det ikke leave-in-balsam en eller annen med et av disse "sånn skal kvinner være-"innleggene snakket så varmt om? :fnise:)

Joda. jeg var rent imponert over det høye hårproduktkunnskapsnivået hos mannemannen. Jeg har rett og slett aldri vært borti en mann som henger seg opp i leave-in balsam eller tørt hår for den saks skyld. :klø:

Jeg hører!

Men skjønner ikke det spøtt? :klø:

:danser:

Det er ikke så rart, siden det var Nilma som anbefalte sjampo som dressing. :fnise: Sårri.

Skrevet
Joda. jeg var rent imponert over det høye hårproduktkunnskapsnivået hos mannemannen. Jeg har rett og slett aldri vært borti en mann som henger seg opp i leave-in balsam eller tørt hår for den saks skyld. :klø:
Jeg tviler meget sterkt på at mannen min har noen som helst anelse om hva leave-in balsam er. :Hehe:

Hei nextlife! :vinke:

Skrevet
Jeg lurer på om Fresi muligens sikter til forslaget mitt om å bruke den veganske sjampoen som salatdressing, siden Tenåringen ikke satte pris på sin moders omhyggelig tilberedte oljedressing?

Korrekt! :opplyser:

Min oljedressing var ganske riktig omhyggelig tilberedt, av olivenolje, balsamico, litt sennep, litt sitron, salt, pepper og sukker. Utakknemlige vesen. Så nå er jeg på jakt etter en snerten liten flaske til oppbevaring av oljedressinger, og det til tross for at jeg liker å blande slik at smaken setter seg litt. Man må ofre seg, dag ut og dag inn. :klagesmiley:

Skrevet
Jeg har drukket kaffe og er her. Igjen :filer:

Jeg tviler meget sterkt på at mannen min har noen som helst anelse om hva leave-in balsam er. :Hehe:

Noe sier meg at han lever godt uten den kunnskapen. :fnise:

Gjest nextlife
Skrevet

Minn Tenåringen på hvilket offer du gjør for henne mtp. konsertbilletter, og tving således frem litt dressingentusiasme :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...