Rosalind Skrevet 10. juni 2009 #2701 Skrevet 10. juni 2009 Trenger og trenger, basert på tidligere erfaringer slår det meg at det kanskje er lurt? Men da blir det ikke ånkli finsk. Jeg foreslår switch and shift, i bolker. Indisk først, og deretter kanskje fransk, så finsk og tysk (a'la finsk bare med wurst)?
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2703 Skrevet 10. juni 2009 Matprat! Tror jeg? :klø: Det er ikke godt å si. Jeg tror det dreier seg mest om drikke egentlig. Jeg la meg klokken tre i går, kjempelurt! Det samme gjorde jeg på søndag. Man får så fine jobbdager av sånt! Foreløpig går det strålende, men jeg vet jo hva som venter meg etter lunsj: Kollaps.
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2705 Skrevet 10. juni 2009 Takk! Jeg har drukket to kopper traktekaffe og blitt skremt av mitt eget speilbilde, men sånn ellers går det supert. Men jeg tror ikke dette skal bli en vane.
Gjest Fjodor D. Skrevet 10. juni 2009 #2706 Skrevet 10. juni 2009 :dåne: Jeg sov fra midnatt til halv åtte, og syns jeg fikk lite søvn... Håper etterlunsjtimene blir bedre enn fryktet. Må ikke rangle sånn i kveld, da!
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2707 Skrevet 10. juni 2009 :dåne: Jeg sov fra midnatt til halv åtte, og syns jeg fikk lite søvn... Håper etterlunsjtimene blir bedre enn fryktet. Må ikke rangle sånn i kveld, da! Lover. Men det er jo så hyggelig! Klokken 07 er det ikke fullt så hyggelig. Og nå kom jeg på at jeg skal til frisøren rett etter jobb i dag. Da kan jeg kanskje sove litt i stolen.
-Englefjes- Skrevet 10. juni 2009 #2708 Skrevet 10. juni 2009 Takk! Jeg har drukket to kopper traktekaffe og blitt skremt av mitt eget speilbilde, men sånn ellers går det supert. Men jeg tror ikke dette skal bli en vane. Concealer og rouge er min venn i dag.
Rosalind Skrevet 10. juni 2009 #2712 Skrevet 10. juni 2009 Herrejesus. Og jeg vil også til frisøren! (Bare litt. )
Fresi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2713 Skrevet 10. juni 2009 Jeg glemte concealer siden det ble litt travelt, men rouge hadde jeg visst fått klattet på i rikelig monn. Hos frisøren var det action og spenning, så det ble lite søvn der også. Ikke fikk jeg hodebunnsmassasje og vannet var kaldt. Før jeg kom dit hadde jeg bestemt meg for å ikke kjøpe noe, sist kjøpte nemlig jeg en slags ny og fancy saltvannsspray til altfor mange penger som jeg visste jeg aldri kom til å bruke (og jeg har fått rett). Men vips hadde jeg kjøpt ny sjampo og balsam, organiskøkologiskvegansk til nesten sekshundrespenn. Det trengte jeg rett og slett ikke. Vel hjemme ble det litt for sen sofasoving og middag (kylling med ost og fersk basilikum og soltørkede tomater og grønn salat (Tenåringen likte ikke min nydelige oljedressing) og ovnsstekte poteter. Dessuten bittelitt hvitvin. Så nå sitter jeg her - igjen.
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2714 Skrevet 10. juni 2009 Kanskje du rett og slett burde brukt den nye sjampoen som dressing? Frisører er noe herk! Jeg ble også lurt til å kjøpe ny sjampo og balsam sist, noe Redken-dritt som får håret mitt til å se ut som om det er ukesvis siden sist det ble vasket. Jeg tenker mannen blir glad for å få ny sjampo snart.
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #2715 Skrevet 10. juni 2009 Middagen hørtes kjempegod ut, da. Men i natt skal vi legge oss tidlig! *bot og bedring*
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2716 Skrevet 10. juni 2009 Forresten har jeg også drukket hvitvin, og sitter her selv om jeg lovte meg selv at jeg skulle køye før midnatt.
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #2718 Skrevet 10. juni 2009 Melder meg ellers på blant de sjampofrustrerte - jeg er på evig jakt etter en som virker, uten hell.
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #2719 Skrevet 10. juni 2009 Forresten har jeg også drukket hvitvin, og sitter her selv om jeg lovte meg selv at jeg skulle køye før midnatt. Jeg har drukket rosé! Og espresso. Og sitter her.
Nilma Skrevet 10. juni 2009 #2720 Skrevet 10. juni 2009 (endret) Melder meg ellers på blant de sjampofrustrerte - jeg er på evig jakt etter en som virker, uten hell. Jeg har forsåvidt funnet sjampo som funker, jeg blir bare lei av og til, og ender opp med noe dritt som jeg så pusher på mannen, før jeg kjøper Kerastase () igjen. Endret 10. juni 2009 av Nilma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå