Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har sovnet er det henne vel unt - hun har jo et solid underskudd å ta igjen. :)

Gjest nextlife
Skrevet

Forbanna Flood Controll :kjefte:

Hun dukker sikkert opp etterhvert :ler:

Skrevet

Jeg skal sjekke den. :lur:

Usj, der var det litt vulgær språkbruk, kan man si. :filer:

Ellers lurer jeg på om Fresi har sovnet?

Neida, jeg bare koseprater litt med womenwomen. :fnise:

Hvis hun har sovnet er det henne vel unt - hun har jo et solid underskudd å ta igjen. :)

Man har dessverre dagsovet. :sjenert:

Skrevet
Neida, jeg bare koseprater litt med womenwomen. :fnise:

Sletting på gang, formoder jeg? :fnise:

Skrevet
Sletting på gang, formoder jeg? :fnise:

Jeg prøver så godt jeg kan, faktisk, men det er jo helt umulig. :fnise:

Skrevet
Jeg prøver så godt jeg kan, faktisk, men det er jo helt umulig. :fnise:

\begin{kryptisk}Du bør nok ta en titt på signaturen til Skravla, tror jeg\end{kryptisk} :fnise:

Skrevet
\begin{kryptisk}Du bør nok ta en titt på signaturen til Skravla, tror jeg\end{kryptisk} :fnise:

En god rettesnor det.... spesielt ute i forumet..... :ler:

Skrevet

Ikke at det hjelper, for noen ganger blir det bare FOR fristende, rett og slett. :filer:

Skrevet
Ikke at det hjelper, for noen ganger blir det bare FOR fristende, rett og slett. :filer:

Ja ja... dere lærer nok. :fnise:

Skrevet

Det er akkurat det. :ler:

Skrevet

Herre! min! hatt! Den tråden er faktisk noe av det aller mest fantastiske jeg noensinne har lest på KG! :hoho: :hoho: :hoho:

Skrevet

Det er faktisk helt utrolig. :ler:

Lurer på hvem som klarer å koke opp så mye underlige saker?

Skrevet

Ønsker deg en fortsatt god helg

Skrevet

Takk, Bettie! :)

Jeg har hatt en fin dag! :) Riktignok var jeg litt trøtt på morgenkvisten siden en viss mann var noe alvorlig på byen i natt og ringte hver halvtime med sentimentale erklæringer fram til klokken fire om morgen eller noe sånt. :fnise: Så da en koselig kaklehøne ringte på døren min var jeg ikke helt superklar. :sjenert:

Vi hadde et superhyggelig minikakletreff med kulturelle over- og undertoner i idylliske og landlige omgivelser, og jeg var dessuten overlykkelig over å få vafler. Snille-eilan kjørte meg deretter tilbake til byen sammen med treige-Tenåringen. I byen spiste jeg indisk med Den Nå Ikke Så Innmari Nye Mannen, Tenåringen og store-Gucci. Nå er det sofa, pledd og godis, Ringenes Herre på Tenåringen og han andre, nett på meg. Og et lite glass il Mimo. :sjarmor: :sjarmor:

Fin lørdag altså!

Skrevet

jeg hadde glemt at det var lørdag i dag..

kos deg masse!!

Skrevet

Takk for i går - det var veldig hyggelig! :klem: Kanskje vi skal begynne å kalle oss kulturtanter nå?

Gjest nextlife
Skrevet
Takk for i går - det var veldig hyggelig! :klem: Kanskje vi skal begynne å kalle oss kulturtanter nå?

Jeg er også en slags kulturtante :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...