Aricia Skrevet 30. mai 2009 #2621 Del Skrevet 30. mai 2009 I går hadde jeg en uforklarlig lyst på grillmat og grilling i sin alminnelighet. I dag har jeg hatt vanvittig lyst på ferske reker/skalldyr/fiskesuppe/fisk, men har i stedet spist nydelige asparges og lammekoteletter, dog ikke grillet. Jaja, man kan ikke få alt. Jeg har spist reker. Og jaget måker som ville smake. Men du kan da virkelig ikke klage over lammekoteletter med asparges - det er jo supermat! Og samtidig minnet du meg om at jeg må ta opp lam fra fryseren til morgendagens middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #2622 Del Skrevet 30. mai 2009 Absolutt ikke ment som klaging. DNM gratinerer asparges på en hemmelig og veldig velsmakende måte og middagen var nydelig. Dessuten har jeg for en gangs skyld vært litt forutseende så jeg tilbringer helgen på det nydelige stedet med giganthagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 30. mai 2009 #2623 Del Skrevet 30. mai 2009 Absolutt ikke ment som klaging. DNM gratinerer asparges på en hemmelig og veldig velsmakende måte og middagen var nydelig. Dessuten har jeg for en gangs skyld vært litt forutseende så jeg tilbringer helgen på det nydelige stedet med giganthagen. Mmm, gratinerte asparges høre deilig ut. Håper du har det flott og koser deg, kanskje du blir frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. mai 2009 #2624 Del Skrevet 31. mai 2009 Flaggermus er ekle. Hm, noen burde begynne oppdrett av utslippsflaggermus med gothbrylluper som primærmålgruppe. Selvsagt måtte man da ha giftet seg nattestid, ettersom flaggermusene henger opp ned på dagtid, da. Men goth er goth, og nattlig blekhet må da være perfekt, særlig dersom det er en gammel kirkegård ved kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juni 2009 #2625 Del Skrevet 1. juni 2009 Hm, noen burde begynne oppdrett av utslippsflaggermus med gothbrylluper som primærmålgruppe. Selvsagt måtte man da ha giftet seg nattestid, ettersom flaggermusene henger opp ned på dagtid, da. Men goth er goth, og nattlig blekhet må da være perfekt, særlig dersom det er en gammel kirkegård ved kirken. Uff! Grøsser bare ved tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2626 Del Skrevet 4. juni 2009 Denne dagboken er så forsømt at den sikkert blir nedlagt snart. Men i bilder: jtVIgwWYJDs :likerKristopher: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2627 Del Skrevet 4. juni 2009 Og jeg ler så jeg griner: lj-x9ygQEGA oTA2RipZ16A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2628 Del Skrevet 4. juni 2009 Men den aller beste er next coming up. Ustyrtelig, dog utilsiktet morsom i originalversjonen (bør sees, selv om den er laang), ufattelig i denne: HTPko-aXvJM Hoho. Meatloaf ass. :leroglerogler: Var et ikke etellerannet norsk pikebarn som fikk masse oppmerksomhet fordi hun ble med i en Meatloafvideo? Hvem var det, jeg husker ikke akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2629 Del Skrevet 4. juni 2009 Originalen heter noe sånt som "I would do anything for love (but I won't do that)". For spessielt inntriserte. Jeg ler fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2009 #2630 Del Skrevet 4. juni 2009 Var et ikke etellerannet norsk pikebarn som fikk masse oppmerksomhet fordi hun ble med i en Meatloafvideo? Hvem var det, jeg husker ikke akkurat nå? Det var vel Marion Ravn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. juni 2009 #2631 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skjønner du har hatt en travel natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2009 #2632 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg la meg litt for tidlig ser jeg. Var så kjedelig på KG i går kveld (les: natt). Men hadde jeg holdt ut et par timer til, så kunne jeg fått en morsom prat med deg Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2009 #2633 Del Skrevet 4. juni 2009 De videoene skal jeg spare til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2634 Del Skrevet 5. juni 2009 I korte trekk: -søvn og tretthet bortevekk -fått en avsindig lyst på cola og drukket absurde mengder enda jeg egentlig ikke er en brusdrikker. :klø: -kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #2635 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg også kjeder meg. Og ser litt dobbelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2636 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg også kjeder meg. Og ser litt dobbelt. Det gjør i grunnen jeg også. Jeg befinner meg i total ambivalens, det er kjedelig å legge seg og det er kjedelig å være oppe. Umulig jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #2637 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg må faktisk tidlig opp i morgen, men klarer ikke å bry meg akkurat nå. Jeg føler en varslet forsovelse snike seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2638 Del Skrevet 5. juni 2009 Flood control kan komme til å sende meg i seng. Mangel på det unevnelige også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2639 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg må faktisk tidlig opp i morgen, men klarer ikke å bry meg akkurat nå. Jeg føler en varslet forsovelse snike seg på. Jeg skal heldigvis ikke tidlig opp. Og jeg kjenner til konseptet du omtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2009 #2640 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg skal heldigvis ikke tidlig opp. Og jeg kjenner til konseptet du omtaler. Grøss. Jeg skal opp tidlig, få barn avgårde på eksamen og tentamen og jobbe tungt og lenge : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå