Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2561 Del Skrevet 27. mai 2009 Den bokstaven som beskriver min døgnrytme fins nok ikke i alfabetet Jeg synes faktisk de lyse sommernettene er mye erre en alt mørket på vinteren. Når det er mørkt er det greit å sove, men det er jo naturstridig å sove når et er lyst. Da skal man jo være våken og nyte Jeg ser for meg at jeg hadde fått det samme problemet. Samtidig kan jeg også se for meg at jeg hadde gått i koma hele vinteren. Alt i alt veldig upraktisk for en som meg, som egentlig trenger masse søvn, men som ikke liker å legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2562 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg ser for meg at jeg hadde fått det samme problemet. Samtidig kan jeg også se for meg at jeg hadde gått i koma hele vinteren. Alt i alt veldig upraktisk for en som meg, som egentlig trenger masse søvn, men som ikke liker å legge seg. Sove kan vi gjøre når vi blir gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2563 Del Skrevet 27. mai 2009 Sove kan vi gjøre når vi blir gammel Jeg frykter at jeg blir gammel før tiden med den livsstilen min. Men jeg har det jo fint underveis da. Som nå for eksempel. Halvdøv og blid etter to glass hvitvin og ingen tanker om morgendagen som starter noe med syv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2564 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg frykter at jeg blir gammel før tiden med den livsstilen min. Men jeg har det jo fint underveis da. Som nå for eksempel. Halvdøv og blid etter to glass hvitvin og ingen tanker om morgendagen som starter noe med syv. Morgendagen kommer den. Uansett om man sover eller koser seg mens man venter Derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2565 Del Skrevet 27. mai 2009 Morgendagen kommer den. Uansett om man sover eller koser seg mens man venter Derfor Dagen i dag var ikke spesielt kul grunnet natterangling, men what the heck. Jobb i morgen, deretter superlanghelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2566 Del Skrevet 27. mai 2009 Dagen i dag var ikke spesielt kul grunnet natterangling, men what the heck. Jobb i morgen, deretter superlanghelg! Jeg kombinerer natteranglingen med jobbing, så det ser kanskje ut som jeg rekker fristen 1.juni, og det er jeg fryktelig glad for. Noen småting er igjen, men det er ting som enten ikke er på plass eller må jobbes med nærmere opp til arrangementet. Jeg har forresten noe å arrangere neste helg, men det har jeg foreløpig fortrengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2567 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kombinerer natteranglingen med jobbing, så det ser kanskje ut som jeg rekker fristen 1.juni, og det er jeg fryktelig glad for. Noen småting er igjen, men det er ting som enten ikke er på plass eller må jobbes med nærmere opp til arrangementet. Jeg har forresten noe å arrangere neste helg, men det har jeg foreløpig fortrengt Jobber du nå?!? Det må jeg si, jeg har mer enn nok med KG. Så fint at du rekker fristen! Men ikke slit deg ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2568 Del Skrevet 27. mai 2009 Jobber du nå?!? Det må jeg si, jeg har mer enn nok med KG. Så fint at du rekker fristen! Men ikke slit deg ut da. Multitasking Jeg har bestilt ting for 100 000 spenn, kritisert design, lett opp bestikk og tallerkner man strengt tatt kan spise, sendt behovsliste over trykksaker og sendt en liten tullemail til en av de andre mens vi har kaklet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2569 Del Skrevet 27. mai 2009 Multitasking Jeg har bestilt ting for 100 000 spenn, kritisert design, lett opp bestikk og tallerkner man strengt tatt kan spise, sendt behovsliste over trykksaker og sendt en liten tullemail til en av de andre mens vi har kaklet her. Jøss, det kaller jeg simultankapasitet. Men hva slags tallerkner kan man spise? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2570 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor er forresten Rosalind i disse sene nattetimer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2571 Del Skrevet 27. mai 2009 Men hva slags tallerkner kan man spise? :klø: Resirkulerbare, laget av mais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2572 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor er forresten Rosalind i disse sene nattetimer? jeg tenkte akkurat på henne. Hun jobber og er VEKK. Resirkulerbare, laget av mais Jeg tenkte meg nesten det, men lurte på om du mente alvor. Jeg har hatt bestikk av mais en gang, men det ble likevel ikke desserten for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2573 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg tenkte meg nesten det, men lurte på om du mente alvor. Jeg har hatt bestikk av mais en gang, men det ble likevel ikke desserten for å si det sånn. Det er faktisk så dårlig kvalitet på det bestikket at man må spise kjapt om man skal bruke det gjennom et helt varmt måltid Etter kort tid blir det mykt, og begynner å bøye seg, og tinnene på gaffelen skrumper inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2574 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er faktisk så dårlig kvalitet på det bestikket at man må spise kjapt om man skal bruke det gjennom et helt varmt måltid Etter kort tid blir det mykt, og begynner å bøye seg, og tinnene på gaffelen skrumper inn Jeg har noen vage minner om at det ikke var helt velegnet til grillmat og at resten av den enorme posen med innhold dessverre ikke ble resirkulert på noen som helst slags måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. mai 2009 #2575 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hm. Nå skulle jeg bruke hemmelig skrift, men det funker ikke å trykke på nedtrekksmenyen på den store blå A, der man velger farge. Kanskje det er et tegn fra oven om at man bør legge seg, mister flere og flere funksjoner, lzm Endret 28. mai 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2576 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er vanligvis relativt miljøbevisst, men de maisgreiene var veldig såsomså. Spesielt når det gjaldt ihjelgrillede, forkullede kjøttbiter/halvstekte sorteutenpåogråinni kjøttbiter og denslags som det ofte blir. Nei, jeg er ikke noe særlig glad i grillings. Det er litt stas på begynnelsen av sommeren. Deretter ligger tennveskeosen tett rundt huset siden absolutt alle naber griller absolutt hele tiden og jeg blir møkkalei bare av å tenke på det. Jeg har mye bedre kontroll på maten inne. Men OK, jeg går med på at det er fint og godt på et svaberg ved sjøen en sommerkveld, eller på terrassen den første ordentlige sommerdagen. Sånn ellers? Gi meg ferske reker og musserende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. mai 2009 #2577 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er vanligvis relativt miljøbevisst, men de maisgreiene var veldig såsomså. Spesielt når det gjaldt ihjelgrillede, forkullede kjøttbiter/halvstekte sorteutenpåogråinni kjøttbiter og denslags som det ofte blir. Nei, jeg er ikke noe særlig glad i grillings. Det er litt stas på begynnelsen av sommeren. Deretter ligger tennveskeosen tett rundt huset siden absolutt alle naber griller absolutt hele tiden og jeg blir møkkalei bare av å tenke på det. Jeg har mye bedre kontroll på maten inne. Men OK, jeg går med på at det er fint og godt på et svaberg ved sjøen en sommerkveld, eller på terrassen den første ordentlige sommerdagen. Sånn ellers? Gi meg ferske reker og musserende! Jeg er enig når det gjelder grilling, godt og koselig den første gangen, etterhvert blir det bare ukult. Siden jeg ikke kan spise reker blir det kun musserende på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. mai 2009 #2578 Del Skrevet 28. mai 2009 Er dagen i dag kul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. mai 2009 #2579 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er enig når det gjelder grilling, godt og koselig den første gangen, etterhvert blir det bare ukult. Siden jeg ikke kan spise reker blir det kun musserende på meg Jeg syens grilling er supert omtrent når som helst, men så er da også svigerfamilien min verdensmestre i å trylle frem helstekte indrefileter, nydelige grillspyd og dertil fanstastiske salater. Jeg spiser heller ikke reker (men av andre grunner enn deg), så jeg koser meg med loff, smør og aïoli (hvis jeg er skikkelig heldig). Og vin. Nevnte jeg vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. mai 2009 #2580 Del Skrevet 28. mai 2009 Har du aldri sett midnattsol ? Jeg glemmer visst at det bare er her oppe det er et dagligdags, og til tider irriterende fenomen Nei, jeg er ikke noe særlig glad i grillings. Det er litt stas på begynnelsen av sommeren. Deretter ligger tennveskeosen tett rundt huset siden absolutt alle naber griller absolutt hele tiden og jeg blir møkkalei bare av å tenke på det. Jeg har mye bedre kontroll på maten inne. Jeg er enig når det gjelder grilling, godt og koselig den første gangen, etterhvert blir det bare ukult. Siden jeg ikke kan spise reker blir det kun musserende på meg Sjelefrender! Grilling er vanvittig oppskrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå