Donpedro Skrevet 23. mai 2009 #2541 Skrevet 23. mai 2009 Dagens politiske utspill hørt på radio: FrPs gode, gamle Sandberg vil nå kaste ut foreldre til jenter som bruker hijab. I tillegg vil han stenge grensene fullstendig for alle asylsøkere og kreve at man må bo i Norge i femten år før man kan søke om statsborgerskap. Pøh! Jeg leste på en oppslagstavle her en dag, hvor noen hadde hengt opp lapp til støtte for Norsk Folkeparti (eller noe). De krevde bla. at alle innvandrere skulle tvangsrepatrieres, og at alle etnisk norske som var skyld i alle problemer innvandringen hadde medført skulle stilles for retten og få den straffen de fortjente. La oss gå til urnene folkens!
Ellevill Skrevet 23. mai 2009 #2542 Skrevet 23. mai 2009 Helt enig i det, altså. Noen ganger er det bare veldig deilig å få være fullstendig usaklig. Jasså, ja! Da er det som motsetning deilig å være perfekt og ha en fremferd som alltid er politisk korrekt, saklig og seriøs - slik som meg!!!! (måtte sette den inn to ganger, så jeg er sikker på at du ser den!!! Litt redd for at noen skulle tro jeg mente det! Dagens politiske utspill hørt på radio: FrPs gode, gamle Sandberg vil nå kaste ut foreldre til jenter som bruker hijab. I tillegg vil han stenge grensene fullstendig for alle asylsøkere og kreve at man må bo i Norge i femten år før man kan søke om statsborgerskap. Hva er i veien med den mannen? Og mht rydding: Det er nesten så jeg skulle ønske mitt også var søppel. Enklere å bli kvitt og jeg kunne skylde på et litt slapt sorteringssystem foregående år..... Men når det er skikkelige ting. Som lempes inn i skuffer og skap og glemmes..... Eller ting kjøpes inn fordi det er 'kjekt å ha'... Finnes det en 'jeg gremmes'-smiley?? Det er splitter nye og samtidig fine ting: Her er det Postmann Pat- og Byggmester Bob-bøker, oppgavebøker for alle aldre mindre enn mine, flotte kladdebøker med sjørøvere og hodeskaller, fire smykkeskrin (!), Roald Dahl-lydbok, dagbøker med lås, truser/belter/sokker/klær, badeballer, klistremerker, brevpapir, LEGO, mange søte bilderammer i 'kermikk' med forseggjorte bamser og dill (ja, de er faktisk fine, men ikke min stil, og da klarer jeg heller ikke å gi dem bort, så de har ligget i skapet i 10 år eller så) osv osv. Jeg må innrømme at jeg er jammen ikke sikker på om jeg hadde vært raus nok til å gi dette bort til loppemarked, men Fattighuset er en annen sak. Og ungene skal være med som en del av oppdragelsen. De var med sist, og det snakker de om enda. For noen begynte gledesstrålende å bruke klærne vi hadde med (bla en ubrukt HH seilerjakke (i litt ukule farger)) mens vi var der. Og det gjorde inntrykk på oss alle. Jeg har bil og er dessuten i Oslo hver dag, så for meg er det ikke noe trøbbel å kjøre inn en tur ekstra (ref. dette med ikke å ha bil, det skjønner jeg er pes!!!) Men du, nå spammer jeg skikkelig i boka di om mine overfylte bod.....
Gjest Faerie Skrevet 23. mai 2009 #2543 Skrevet 23. mai 2009 Jo, det skal jeg fortelle deg. Han er fra Levanger. Mht rot og skrot og ting og ting man ikke har bruk for: Vi har stort hus vi, med full kjeller. Vi skal rydde kjelleren i sommer og da er det ikke snakk om å la hele fine leker ligge fordi de er for gode til å bli kastet lenger. Jeg tror da vi har både et og to asylmottak i nærheten.
Gjest Belladona Skrevet 23. mai 2009 #2544 Skrevet 23. mai 2009 Jo, det skal jeg fortelle deg. Han er fra Levanger. Noen har større grunn enn andre til å skjemmes...
Bettie Skrevet 23. mai 2009 #2545 Skrevet 23. mai 2009 Rydding er en risikosport. Det ender som regel i et av ytterpunktene - kaste for mye eller for lite.
Ciara Skrevet 24. mai 2009 #2546 Skrevet 24. mai 2009 Jasså, ja! Da er det som motsetning deilig å være perfekt og ha en fremferd som alltid er politisk korrekt, saklig og seriøs - slik som meg!!!! (måtte sette den inn to ganger, så jeg er sikker på at du ser den!!! Litt redd for at noen skulle tro jeg mente det! Ingen fare. Når man har avatar med Vicky Pollard risikerer man ikke å bli oppfattet som politisk korrekt hele tiden akkurat
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2547 Skrevet 27. mai 2009 Vi er jo aldri her å skravler lenger, du holdt på å forsvinne fra første side
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2548 Skrevet 27. mai 2009 Vi er jo aldri her å skravler lenger, du holdt på å forsvinne fra første side Jeg er en sjikkeli dårlig dagbokskriver for tiden. Men mens jeg er her kan jeg jo passe på å klage litt: Jeg er fortsatt ikke frisk! Og alt Den Hellige Doktor hadde å si var: "Operasjon?" Hisen Fresi, nå også døv på det ene øret (og snart på det andre).
Donpedro Skrevet 27. mai 2009 #2550 Skrevet 27. mai 2009 Kjenner en som fikk stukket opp nesen sin pga trange kanaler. Det hjalp.
Ellevill Skrevet 27. mai 2009 #2551 Skrevet 27. mai 2009 God bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Operasjon? Mandlene?
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2552 Skrevet 27. mai 2009 Ikke moro å gå og hangle. Jeg vet jeg syter, men jeg så møkklei. En så ubetydelig sak skaper altså så mye plager. Er'e mulig? Kjenner en som fikk stukket opp nesen sin pga trange kanaler. Det hjalp. De sier så, men det må da være andre metoder man prøver først? Operasjon er da drastiske saker. *skjelveskjelve* God bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Operasjon? Mandlene? Bihuler. En elendig og teit del av den menneskelige kropp. Dessuten har jeg fortsatt feber litt sånn til og fra. Jeg skjønner ingenting. Velvel, nok om det.
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2553 Skrevet 27. mai 2009 Jeg inntar nå en ignoreringsstrategi og drikker hvitvin og skaffer meg altfor lite søvn. Jeg er så lur!
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2554 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg inntar nå en ignoreringsstrategi og drikker hvitvin og skaffer meg altfor lite søvn. Jeg er så lur! Jeg er også i luriumklubben. Jeg drikker riktignok ikke vin, men burde kanskje ha gjort det. Forresten, det fins et forstøverapparat for de med mye problemer med bihulene. Kanskje verd å teste ut før man begynner å meisle? Endret 27. mai 2009 av nextlife
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2555 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er også i luriumklubben. Jeg drikker riktignok ikke vin, men burde kanskje ha gjort det. Forresten, det fins et forstøverapparat for de med mye problemer med bihulene. Kanskje verd å teste ut før man begynner å meisle? Jeg prøver alt av allergimedisin, urtemedisin, homeopati, akupunktur, forstøving og healing før meisling. Grøss. Men nå er jeg altså forkjølet, får vel se på sikt. Du burde absolutt ha drukket vin!
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2556 Skrevet 27. mai 2009 Jeg prøver alt av allergimedisin, urtemedisin, homeopati, akupunktur, forstøving og healing før meisling. Grøss. Men nå er jeg altså forkjølet, får vel se på sikt. Du burde absolutt ha drukket vin! Du har hanglet lenge nå. Får man foreslå rekreasjon under midnattsolen? Så kan vi drikke vin, spise syndig mat, forbanne verden og noen av dens innbyggere og terrorisere bryllupsforumet på KG i lag Jeg kan sikkert heale litt også
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2557 Skrevet 27. mai 2009 Du har hanglet lenge nå. Får man foreslå rekreasjon under midnattsolen? Så kan vi drikke vin, spise syndig mat, forbanne verden og noen av dens innbyggere og terrorisere bryllupsforumet på KG i lag Jeg kan sikkert heale litt også Yay! :hoppe: Det hadde vært superstas. Dessuten har jeg aldri sett noen midnattsol. Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur til Honesty i fjor, men det kokte jo helt bort i den berømmelige kålen.
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2558 Skrevet 27. mai 2009 Yay! :hoppe: Det hadde vært superstas. Dessuten har jeg aldri sett noen midnattsol. Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur til Honesty i fjor, men det kokte jo helt bort i den berømmelige kålen. Har du aldri sett midnattsol ? Jeg glemmer visst at det bare er her oppe det er et dagligdags, og til tider irriterende fenomen
Fresi Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2559 Skrevet 27. mai 2009 Har du aldri sett midnattsol ? Jeg glemmer visst at det bare er her oppe det er et dagligdags, og til tider irriterende fenomen Nei. Jeg har vært i Tromsø og i Finnmark, men det var på høsten, og da var det vel samme lys og samme temperatur som her omtrent. Så ikke har jeg sett mørke midt på dagen og ikke har jeg sett nattesoler. En skam, egentlig. Og jeg kan tenke meg at det kan være irriterende, særlig for B-mennesker.
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #2560 Skrevet 27. mai 2009 Nei. Jeg har vært i Tromsø og i Finnmark, men det var på høsten, og da var det vel samme lys og samme temperatur som her omtrent. Så ikke har jeg sett mørke midt på dagen og ikke har jeg sett nattesoler. En skam, egentlig. Og jeg kan tenke meg at det kan være irriterende, særlig for B-mennesker. Den bokstaven som beskriver min døgnrytme fins nok ikke i alfabetet Jeg synes faktisk de lyse sommernettene er mye erre en alt mørket på vinteren. Når det er mørkt er det greit å sove, men det er jo naturstridig å sove når et er lyst. Da skal man jo være våken og nyte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå