Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Så dere på Ut i vår hage igår kveld, da? Vi lo så vi grein! Det var den episonde der nordlendingene fra Ødøy drar med buss til Kommunaldepartementet for å kreve igjen tapt setningsmelodi. Spesielt er

De gutta er spenna gærne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønte jeg plutselig hva det var snakk om (har sett på Frost og NRK).

:hoho:

Pga visse omstendigheter på 80-tallet har/hadde jeg et nærmest hellig forhold til Cohens Hallelujah. Man kan trygt si at det er smadret ettertrykkelig nå. *ser for seg den lille sørlendingen som vrir seg og radbrekker en tekst han ikke aner dybden av*

:rope: Sacrilège!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den lille sørlendingen". :hoho:

Hallelujah er i utgangspunktet fantastisk vakker. Nå: Smadret.

Den aktuelle U2_sangen har jeg et spesielt sentimentalt forhold til og den rager høyt på min liste over Verdens Fineste Sanger. Nå: Smadret

Kurt kan få synge litt U2 i blant hvis han absolutt må, de andre kan holde seg langt unna både Cohen, U2 og TV-studioer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg kunne ikke ha vært mer enig. Schkål :vin:

Unngikk heldigvis TV-opptreden, jeg holder meg til Frost, nå Barnaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten greie for Kurt, det er så (og det har jeg innrømmet før :rodme:). Han er innbegrepet av usnobbethet på en svært sympatisk måte, og synger som en gud.

Den aktuelle U2-sangen ble for meg dessverre ødelagt for mange år siden, av en nabo som hadde leid seg sjikkeli proft karaokeanlegg. :sprettoy:

En av de lengste nettene i mitt liv, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten greie for Kurt, det er så (og det har jeg innrømmet før :rodme:). Han er innbegrepet av usnobbethet på en svært sympatisk måte, og synger som en gud.

Den aktuelle U2-sangen ble for meg dessverre ødelagt for mange år siden, av en nabo som hadde leid seg sjikkeli proft karaokeanlegg. :sprettoy:

En av de lengste nettene i mitt liv, kan man si.

Jeg tror deg.

Kurt kan jo synge. Og den der andre U2-sangen avleverte han jo bedre enn Bono. Det er de andre jeg har trøbbel med, hver for seg og særlig sammen. Forresten er det jo en der som ingen vet hvem er. Hvor kom han inn i bildet? Og han der lille Ali, burde han ikke finne på noe annet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Kurt og flere til jeg, men alle fine sanger trenger ikke gjøres firstemt lizm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg.

Kurt kan jo synge. Og den der andre U2-sangen avleverte han jo bedre enn Bono. Det er de andre jeg har trøbbel med, hver for seg og særlig sammen. Forresten er det jo en der som ingen vet hvem er. Hvor kom han inn i bildet? Og han der lille Ali, burde han ikke finne på noe annet å gjøre?

Vel - han prøvde seg jo som skipper på nyinnkjøpt cabincruiser i havnebassenget i Kristiansand, såvidt jeg husker. Men det gikk ikke så bra det heller. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - han prøvde seg jo som skipper på nyinnkjøpt cabincruiser i havnebassenget i Kristiansand, såvidt jeg husker. Men det gikk ikke så bra det heller. :filer:

Det stemmer, det var vel det siste vi hørte om fyren før denne radbrekkingen.

DP, jeg liker jeg også, men en firstemtheten MÅ de gi seg med. I alle fall får de velge kjipe sanger. Jeg syntes for eksempel lille-Ali var litt søt i Idol.

Men nå er det nok. :rope: Nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kunne ikke ha vært mer enig. Schkål :vin:

Unngikk heldigvis TV-opptreden, jeg holder meg til Frost, nå Barnaby.

Det var det man skulle ha gjort.:tristbla:

Schkål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett Frost og nå Barnaby, men får ikke med meg det spøtt av handlingen, siden jeg samtidig skriver innlegg på KG. Noen holdt seriøst på å bli gal av at jeg hele tiden stilte spørsmål om hvem som var hvem og hva som hadde skjedd, og gikk og la seg i protest. :rulle:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Frost og nå Barnaby, men får ikke med meg det spøtt av handlingen, siden jeg samtidig skriver innlegg på KG. Noen holdt seriøst på å bli gal av at jeg hele tiden stilte spørsmål om hvem som var hvem og hva som hadde skjedd, og gikk og la seg i protest. :rulle:

:fnise:

Her har Tenåringen gitt opp og mener Macen min kommer foran henne. Snart (??) kommer en mann som allerede på telefon for en halvtime siden kunne melde at han var overstadig beruset ("jeg er veldig full" med hviskestemme).

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent samme scenario som her i huset, det. Hører lyder fra badet som tyder på tannpuss og snarlig legging i dette øyeblikk :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise:

Her har Tenåringen gitt opp og mener Macen min kommer foran henne. Snart (??) kommer en mann som allerede på telefon for en halvtime siden kunne melde at han var overstadig beruset ("jeg er veldig full" med hviskestemme).

:sprettoy:

Lykke til. :fnise:

Og Miami: godt det ikke bare er meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart (??) kommer en mann som allerede på telefon for en halvtime siden kunne melde at han var overstadig beruset ("jeg er veldig full" med hviskestemme).

:ler:

Aricia: Det er fortsatt håp, Barnaby ruller og går ennå. Det er fortsatt håp om å få med seg hvem den skyldige er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Aricia: Det er fortsatt håp, Barnaby ruller og går ennå. Det er fortsatt håp om å få med seg hvem den skyldige er.

Morderen tilsto akkurat! :tommelsmil:

Hadde jeg enda ant hvem som er blitt drept. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...