Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du er nærmere sannheten enn du tror. :engel:

:lur:

At du har opptrådd i nettingstrømper visste jeg altså ikke. :fnise: Men at dere kan synge visste jeg. Jeg tror nå at drømmen har noe med Grand Prix å gjøre.

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

At du har opptrådd i nettingstrømper visste jeg altså ikke. :fnise: Men at dere kan synge visste jeg. Jeg tror nå at drømmen har noe med Grand Prix å gjøre.

Pauseinnslag til neste år :hoppe:

Skrevet
Ja, det var et litt overraskende antrekk, men dere kledde det godt. Dere kan dessuten virkelig synge begge to! Og oppføre dere som om dere eier scenen.

:Hehe:

Vi bare eier, rett og slett. Sånn helt generelt. :filer:

Skrevet
Pauseinnslag til neste år :hoppe:

:hoppe:

Vi bare eier, rett og slett. Sånn helt generelt. :filer:

Det var tydelig. Du skulle ha sett deg selv! :overrasket:

Skrevet
:hoppe:

Det var tydelig. Du skulle ha sett deg selv! :overrasket:

Ja, nå begynner selv jeg å bli nysgjerrig her! :fnise:

Skrevet

Fresi Fortsetter:

I natt drømte jeg at jeg skulle føde. I sengen min hjemme. Men jeg måtte sånn tisse, så da ville jeg helst få gjøre det først. Noen sa at jeg ikke fikk lov til å gå på toalettet, så da gadd jeg ikke å føde heller. :filer:

Denne tror jeg var lett inspirert av Honesty.

Skrevet
Ja, nå begynner selv jeg å bli nysgjerrig her! :fnise:

Det var masse virak etterpå og du håvet inn gratulasjoner sammen med eilan. Så ut som dere ikke hadde gjort annet. Dere var litt vanskelige å få i tale etterpå da, det var så mange dere måtte snakke med. :jolie:

Skrevet (endret)

:legrine: Du tar prisen, Fresi. :rulle:

Jeg har ikke drømt syke drømmer på lange tider, kanskje fordi jeg kollapser når jeg legger meg? Det er teit å stå opp kl 6 hver morgen som jeg har lagt meg til som vane.

Men svigermor hadde drømt at jeg hadde GULT hår (:spy:), og mannen drømte at jeg fyllekjørte og var agressiv, så jeg blir tydeligvis drømt om. :fnise:

Det var masse virak etterpå og du håvet inn gratulasjoner sammen med eilan. Så ut som dere ikke hadde gjort annet. Dere var litt vanskelige å få i tale etterpå da, det var så mange dere måtte snakke med. :jolie:

Litt som doktoranden på gårsdagens fest, med andre ord? Til neste disputas skal jeg i hvertfall ikke være avholds. Det blir nok tidlig i høst, så jeg må henge i og lære barnet å ta flaske.

Endret av Honesty
Skrevet
Fresi Fortsetter:

I natt drømte jeg at jeg skulle føde. I sengen min hjemme. Men jeg måtte sånn tisse, så da ville jeg helst få gjøre det først. Noen sa at jeg ikke fikk lov til å gå på toalettet, så da gadd jeg ikke å føde heller. :filer:

Denne tror jeg var lett inspirert av Honesty.

Oppdaget denne først nå.

:hoho:

Man må jo kunne få ombestemme seg om det skal være på den måten! :ler:

Skrevet
:legrine: Du tar prisen, Fresi. :rulle:

Jeg har ikke drømt syke drømmer på lange tider, kanskje fordi jeg kollapser når jeg legger meg? Det er teit å stå opp kl 6 hver morgen som jeg har lagt meg til som vane.

Men svigermor hadde drømt at jeg hadde GULT hår (:spy:), og mannen drømte at jeg fyllekjørte og var agressiv, så jeg blir tydeligvis drømt om. :fnise:

Litt som doktoranden på gårsdagens fest, med andre ord? Til neste disputas skal jeg i hvertfall ikke være avholds. Det blir nok tidlig i høst, så jeg må henge i og lære barnet å ta flaske.

Det er jo du som skal drømme syke drømmer, du som er gravid og alt. Er du helt ute å kjøre? :fnise:

Men :hoho: for mannens drøm! Aggressiv fyllekjøring forbinder jeg ikke akkurat med deg. :fnise: Litt pussig likevel at du stadig blir blandet inn i fyllekjøring i andres drømmer, det må jeg si.

Ynnsjyll. :fnise:

Det er greit. Du kunne virke litt sånn småhoven rett etterpå, men jeg hadde etterhvert full forståelse for at du måtte ta i mot alle gratulasjonene.

:fnise:

Skrevet
Det er greit. Du kunne virke litt sånn småhoven rett etterpå, men jeg hadde etterhvert full forståelse for at du måtte ta i mot alle gratulasjonene.

:fnise:

Jeg tar det til meg for sikkerthets skyld - ett sted må det jo komme fra og inn i underbevisstheten din. :fnise:

Skrevet
Jeg tar det til meg for sikkerthets skyld - ett sted må det jo komme fra og inn i underbevisstheten din. :fnise:

Jeg tror mine drømmer først og fremst handler om meg selv, så ingen grunn til å ta til seg noe som helst. :ler:

Og dermed lurer jeg fælt på hvor de brune strømpene kom fra.

Skrevet
Og dermed lurer jeg fælt på hvor de brune strømpene kom fra.

Jeg også. :fnise:

Skrevet

Det er sånne strømper de bruker på gamlehjemmet. :filer:

...eller at jeg har skrytt av sønnens sceneferdigheter....

Skrevet

Haha, det var faktisk litt sånn gæmlisstrømper. :fnise:

I dag: Hodepine. Lat sofa, film, nett, kaffe. Spagetti bolognese uten rødvin. :grine: En øl på trass. Fint vær som altså har blitt nytt i sofa.

:sjenert:

Skrevet

Jeg nyter også i blant solen i sofaen. :sjenert:

Det må være den ultimate norske synden antakelig - sitte inne med gardinene for istedet for å være ute på tur mens det er godt vær.

Skrevet

Jeg har også tilbrakt dagen i sofaen. Utrolig deilig.

Vurderte å gå tur i ettermiddag, men da begynte det heldigvis å regne. :ler:

Skrevet

Jeg har en nederlandsk kollega som har bodd i Norge i mange år, og hun forundrer seg fortsatt over dette fenomenet at man i Norge bare ikke kan sitte inne mens solen skinner ute. :ler:

Jeg er også god på å nyte finværet fra stuen en gang i blant. Jeg blir stresset av at man MÅ ut, og kommer litt i opposisjon til det opplegget. :sjenert:

Gjest nextlife
Skrevet

Sol kan je ikke skryte på meg, men nå føler jeg meg som den moderne urkvinnen. Jeg har fått en slags uteovn for å lage bål i, så nå sitter jeg ute, midt i naturtomten min, har stort bål og henger på KG. Det er 5 grader og rått, og jeg drikker rødvin :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...