Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2481 Del Skrevet 21. mai 2009 Du er nærmere sannheten enn du tror. At du har opptrådd i nettingstrømper visste jeg altså ikke. Men at dere kan synge visste jeg. Jeg tror nå at drømmen har noe med Grand Prix å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. mai 2009 #2482 Del Skrevet 21. mai 2009 At du har opptrådd i nettingstrømper visste jeg altså ikke. Men at dere kan synge visste jeg. Jeg tror nå at drømmen har noe med Grand Prix å gjøre. Pauseinnslag til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2483 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, det var et litt overraskende antrekk, men dere kledde det godt. Dere kan dessuten virkelig synge begge to! Og oppføre dere som om dere eier scenen. Vi bare eier, rett og slett. Sånn helt generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2484 Del Skrevet 21. mai 2009 Pauseinnslag til neste år Vi bare eier, rett og slett. Sånn helt generelt. Det var tydelig. Du skulle ha sett deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2485 Del Skrevet 21. mai 2009 Det var tydelig. Du skulle ha sett deg selv! Ja, nå begynner selv jeg å bli nysgjerrig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2486 Del Skrevet 21. mai 2009 Fresi Fortsetter: I natt drømte jeg at jeg skulle føde. I sengen min hjemme. Men jeg måtte sånn tisse, så da ville jeg helst få gjøre det først. Noen sa at jeg ikke fikk lov til å gå på toalettet, så da gadd jeg ikke å føde heller. Denne tror jeg var lett inspirert av Honesty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2487 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, nå begynner selv jeg å bli nysgjerrig her! Det var masse virak etterpå og du håvet inn gratulasjoner sammen med eilan. Så ut som dere ikke hadde gjort annet. Dere var litt vanskelige å få i tale etterpå da, det var så mange dere måtte snakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 21. mai 2009 #2488 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Du tar prisen, Fresi. Jeg har ikke drømt syke drømmer på lange tider, kanskje fordi jeg kollapser når jeg legger meg? Det er teit å stå opp kl 6 hver morgen som jeg har lagt meg til som vane. Men svigermor hadde drømt at jeg hadde GULT hår (), og mannen drømte at jeg fyllekjørte og var agressiv, så jeg blir tydeligvis drømt om. Det var masse virak etterpå og du håvet inn gratulasjoner sammen med eilan. Så ut som dere ikke hadde gjort annet. Dere var litt vanskelige å få i tale etterpå da, det var så mange dere måtte snakke med. Litt som doktoranden på gårsdagens fest, med andre ord? Til neste disputas skal jeg i hvertfall ikke være avholds. Det blir nok tidlig i høst, så jeg må henge i og lære barnet å ta flaske. Endret 21. mai 2009 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2489 Del Skrevet 21. mai 2009 Ynnsjyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2490 Del Skrevet 21. mai 2009 Fresi Fortsetter: I natt drømte jeg at jeg skulle føde. I sengen min hjemme. Men jeg måtte sånn tisse, så da ville jeg helst få gjøre det først. Noen sa at jeg ikke fikk lov til å gå på toalettet, så da gadd jeg ikke å føde heller. Denne tror jeg var lett inspirert av Honesty. Oppdaget denne først nå. Man må jo kunne få ombestemme seg om det skal være på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2491 Del Skrevet 21. mai 2009 Du tar prisen, Fresi. Jeg har ikke drømt syke drømmer på lange tider, kanskje fordi jeg kollapser når jeg legger meg? Det er teit å stå opp kl 6 hver morgen som jeg har lagt meg til som vane. Men svigermor hadde drømt at jeg hadde GULT hår (), og mannen drømte at jeg fyllekjørte og var agressiv, så jeg blir tydeligvis drømt om. Litt som doktoranden på gårsdagens fest, med andre ord? Til neste disputas skal jeg i hvertfall ikke være avholds. Det blir nok tidlig i høst, så jeg må henge i og lære barnet å ta flaske. Det er jo du som skal drømme syke drømmer, du som er gravid og alt. Er du helt ute å kjøre? Men for mannens drøm! Aggressiv fyllekjøring forbinder jeg ikke akkurat med deg. Litt pussig likevel at du stadig blir blandet inn i fyllekjøring i andres drømmer, det må jeg si. Ynnsjyll. Det er greit. Du kunne virke litt sånn småhoven rett etterpå, men jeg hadde etterhvert full forståelse for at du måtte ta i mot alle gratulasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2492 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er greit. Du kunne virke litt sånn småhoven rett etterpå, men jeg hadde etterhvert full forståelse for at du måtte ta i mot alle gratulasjonene. Jeg tar det til meg for sikkerthets skyld - ett sted må det jo komme fra og inn i underbevisstheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2493 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg tar det til meg for sikkerthets skyld - ett sted må det jo komme fra og inn i underbevisstheten din. Jeg tror mine drømmer først og fremst handler om meg selv, så ingen grunn til å ta til seg noe som helst. Og dermed lurer jeg fælt på hvor de brune strømpene kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2494 Del Skrevet 21. mai 2009 Og dermed lurer jeg fælt på hvor de brune strømpene kom fra. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. mai 2009 #2495 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er sånne strømper de bruker på gamlehjemmet. At du har opptrådd i nettingstrømper visste jeg altså ikke. Men at dere kan synge visste jeg. Jeg tror nå at drømmen har noe med Grand Prix å gjøre. ...eller at jeg har skrytt av sønnens sceneferdigheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2496 Del Skrevet 21. mai 2009 Haha, det var faktisk litt sånn gæmlisstrømper. I dag: Hodepine. Lat sofa, film, nett, kaffe. Spagetti bolognese uten rødvin. En øl på trass. Fint vær som altså har blitt nytt i sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2497 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg nyter også i blant solen i sofaen. Det må være den ultimate norske synden antakelig - sitte inne med gardinene for istedet for å være ute på tur mens det er godt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2009 #2498 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har også tilbrakt dagen i sofaen. Utrolig deilig. Vurderte å gå tur i ettermiddag, men da begynte det heldigvis å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 21. mai 2009 #2499 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har en nederlandsk kollega som har bodd i Norge i mange år, og hun forundrer seg fortsatt over dette fenomenet at man i Norge bare ikke kan sitte inne mens solen skinner ute. Jeg er også god på å nyte finværet fra stuen en gang i blant. Jeg blir stresset av at man MÅ ut, og kommer litt i opposisjon til det opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. mai 2009 #2500 Del Skrevet 21. mai 2009 Sol kan je ikke skryte på meg, men nå føler jeg meg som den moderne urkvinnen. Jeg har fått en slags uteovn for å lage bål i, så nå sitter jeg ute, midt i naturtomten min, har stort bål og henger på KG. Det er 5 grader og rått, og jeg drikker rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå