Gjest Elastica Skrevet 18. mai 2009 #2461 Del Skrevet 18. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 19. mai 2009 #2462 Del Skrevet 19. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #2463 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er tirsdag og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. mai 2009 #2464 Del Skrevet 19. mai 2009 Kom ut, kom fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2465 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå er jeg her! Har akkurat hoppet inn i tirsdagsskravlingen, men har en sen middag/tidlig kvelds som må lages. Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #2466 Del Skrevet 19. mai 2009 Gjør som meg - gå for kjøpepizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #2467 Del Skrevet 19. mai 2009 Gjør som meg - gå for kjøpepizza! Grændis? Jeg har laget og spist en ganske god salat. Kylling, bacon, små, gode tomater, ristede aspargestopper, stekte squashskiver, diverse grønn salat og litt høvlet parmesan, dressing av bl.a eggeplommer, sennep, olje, hvitløk og parmesan. Nok igjen til lunsj i morgen også, mer skal ikke til før jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #2468 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har laget og spist en ganske god salat. Kylling, bacon, små, gode tomater, ristede aspargestopper, stekte squashskiver, diverse grønn salat og litt høvlet parmesan, dressing av bl.a eggeplommer, sennep, olje, hvitløk og parmesan. Nok igjen til lunsj i morgen også, mer skal ikke til før jeg blir fornøyd. Det hørtes aldeles nydelig ut! Jeg hadde også blitt fornøyd av den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. mai 2009 #2469 Del Skrevet 19. mai 2009 Den salaten må være kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2470 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde en KG-drøm i natt. Den var dessverre veldig anstrengende. Det var først og innimellom veldig mye gåing til og fra en kjellerleilighet der min eks bodde og som jeg i og for seg ikke ville oppholde meg i ( Gådd, så lite sofistikert drømmer jeg er) og så skulle det være kaklehønetreff og det var litt nerver involvert. Det var treff på et slags utested og irriterende nok dukket det opp opptil flere høner fra gymnasklassen min som jeg hverken hadde kontakt med den gang eller noen sinne har sett siden, og det gjorde meg både irritert og litt flau, dessuten fikk jeg liksom aldri snakket med de jeg ville snakke med. Aricia viste seg å være en høyreist gudinne med rett, mørkebrunt hår, modellansikt og et litt skuffende, slapt håndtrykk, men gjorde opp for håndtrykket da hun entret en scene sammen med eilan, iført brune strømper og strømpeholdere (hofteholdere? Hva heter det?). eilan var iført noe lignende, begge så rett og slett strålende ut og sammen avleverte de en dypt imponerende sangprestasjon foran himmelfalne, men begeistrede kaklehøner og en god del andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 20. mai 2009 #2471 Del Skrevet 20. mai 2009 Der fikk vi beviset: Du ER syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2472 Del Skrevet 20. mai 2009 Der fikk vi beviset: Du ER syk. Saken er at jeg tror ikke en gang jeg har feber. Forrige uke er litt verre. jeg gjorde en ting jeg fortsatt ikke vet om jeg har drømt eller ei. Jeg lå våken nesten hele natten fordi jeg frøs så veldig, og etter at Tenåringen hadde gått på skolen ble jeg endelig trøtt nok til å kunne sove ordentlig. Og plutselig ljomet det i vei med trance-dance-technohælvete av verste sort (dette er jeg nesten sikker på siden det er russ i umiddelbar nærhet). Det jeg er litt mer usikker på er følgende: Iført den gamle pysjen min med kattepuser på, snørr, bustehår og hovent ansikt stikker jeg ansiktet ut av vinduet, primært for å se hva som skjer og deretter lukke det (sannsynligvis reell hendelse). Deretter ser jeg nabogutten sitte på verandaen i solen (???? Veldig usikker), og mimer til han at han må skru av lyden. Han skrur av. Jeg roper deretter forsøksvis blidt at han ikke trenger skru av, bare dempe den. Jeg trekker meg tilbake, han skrur opp på full guffe igjen. Jeg irriterer meg og mumler halvhøyr at det var teit, men sovner uansett. Hele seansen med naboen har jeg rett og slett ingen snøring på om har skjedd eller ikke. Jeg pleier nemlig aldri gjøre sånt. Litt ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2009 #2473 Del Skrevet 21. mai 2009 Du får ringe på hos naboen og spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. mai 2009 #2474 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) for drøm! Det du ikke visste, Fresi, var at jeg faktisk har stått på en scene og sunget i nettingstrømper (dog ikke hofteholder). Og ja, det var ca. tjuefem år og mer enn tjuefem kilo siden. Jeg håper vi sang barokkopera da, i det minste! Edit: Hannj førpannja tastjævel... Endret 21. mai 2009 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2475 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg hadde en KG-drøm i natt. Den var dessverre veldig anstrengende. Det var først og innimellom veldig mye gåing til og fra en kjellerleilighet der min eks bodde og som jeg i og for seg ikke ville oppholde meg i ( Gådd, så lite sofistikert drømmer jeg er) og så skulle det være kaklehønetreff og det var litt nerver involvert. Det var treff på et slags utested og irriterende nok dukket det opp opptil flere høner fra gymnasklassen min som jeg hverken hadde kontakt med den gang eller noen sinne har sett siden, og det gjorde meg både irritert og litt flau, dessuten fikk jeg liksom aldri snakket med de jeg ville snakke med. Aricia viste seg å være en høyreist gudinne med rett, mørkebrunt hår, modellansikt og et litt skuffende, slapt håndtrykk, men gjorde opp for håndtrykket da hun entret en scene sammen med eilan, iført brune strømper og strømpeholdere (hofteholdere? Hva heter det?). eilan var iført noe lignende, begge så rett og slett strålende ut og sammen avleverte de en dypt imponerende sangprestasjon foran himmelfalne, men begeistrede kaklehøner og en god del andre. Jeg ser selvfølgelig nøyaktig slik ut, ja. Men noe slapt håndtrykk har jeg ikke, assa. Og jeg lurer også litt på hva vi sang. Denne drømmen slår forresten leverdrømmen min ned i støvlene, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2476 Del Skrevet 21. mai 2009 Aricia og eilan: Jeg husker dessverre ikke hva dere sang, men det hele var veldig glamorøst. Strømpene var ikke av netting, men i tykk ull, det var ikke fullt så glamorøst, men alt-i-alt et forrykende sceneshow med bra lyssetting. Dere sa etterpå at dere hadde planlagt det litt, så dere vet vel best selv hva dere sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mai 2009 #2477 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg synes det er sterkt gjort å framstå som glamorøse med tykke, brune ullstrømper og hofteholdere. Vi ruler, eilan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. mai 2009 #2478 Del Skrevet 21. mai 2009 *visualiserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2479 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg synes det er sterkt gjort å framstå som glamorøse med tykke, brune ullstrømper og hofteholdere. Vi ruler, eilan! Ja, det var et litt overraskende antrekk, men dere kledde det godt. Dere kan dessuten virkelig synge begge to! Og oppføre dere som om dere eier scenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. mai 2009 #2480 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg synes det er sterkt gjort å framstå som glamorøse med tykke, brune ullstrømper og hofteholdere. Vi ruler, eilan! Kunsten er å være såpass påkledd at litt blir overlatt til fantasien, nemlig! Ja, det var et litt overraskende antrekk, men dere kledde det godt. Dere kan dessuten virkelig synge begge to! Og oppføre dere som om dere eier scenen. Du er nærmere sannheten enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå