Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nextlife

Huff, det høres ut som en stri tørn :kose: Fint med hjelpsom tenåring, ellers hadde det vært verre.

Er formen såpass at det planlegges sprell til helgen, eller blir det fortsatt rolig dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig, Fresi! Dette har vart en stund. Og, ja, jeg tror kanskje det var litt mer enn en vanlig forkjølelse, sånn du beskriver det.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fresi! Jeg er på bryllupshelg i Danmark, og av en eller annen grunn har jeg tenkt på deg i hele dag - både når jeg gikk på tur i bøgeskoven med skyhøye hæler, og når jeg så hvordan de hadde pyntet rundt inngangen til hotellet her i anledning av morgendagens bryllup. Jeg venter liksom på hvite duer og enhjørninger hvorenn jeg går, og jeg skjønner overhodet ikke hva det kommer av... :fnise:

Heldigvis er jeg blitt ganske dreven i feltobservasjoner det siste året - så jeg lover at jeg skal observere og rapportere ALT som skjer denne helgen - jeg vet jo hvor glad du er i bryllup. :nigo:

Håper du er bedre, forresten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig rapport:

Vielse, lystsejlas og bryllupsmiddag vel overstått. God mat, såder vin (er man snobb, så er man snobb...men champagnen på lystsejlas var riktig god :fnise: ), en hel mengde fulle dansker. Selv er jeg ikke spesielt beruset, av årsaker som er forklart over...

Men kvelden er enda ikke over, og vi skal straks få cognac og fire etasjer høy bryllupskake.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...