Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen spenstige helgeplaner og det er like greit siden jeg våknet i dag tidlig med ekkel syke. :( Sjempeforsjøla! Hvis ikke bihulene mine holder seg rolige blir jeg sur på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose:

Håper du får et glass vin, i det minste. Eller kanskje en cognac? :lur:

Jeg er ikke forkjølet, men stadig allergisk, og startet dagen kl 0730 med neseblod som vanlig. :sjenert:

Skrevet

Jeg har også irritert nese, men er ikke forkjølet. Derimot har jeg overnattet i røykerbolig, og det pleier jeg å merke i et par dager etterpå. :forvirret: Alt av klær skal i hvertfall rett i vaskemaskinen.

God bedring! Tette bihuler er noe herk; jeg pleier på en merkelig måte å få det når jeg er småallergisk, også.

Skrevet

Stakkars deg, Fresi. Jeg har sagt det før, ett eller annet sted: beste mot tette bihuler, også forebyggende, er neseskyllehorn med lunkent saltvann med påfølgende snyting og spraying, plua en allergitablett pr dag. Bankers her, hver gang.

God bedring! :klem:

Gjest Elastica
Skrevet
Stakkars deg, Fresi. Jeg har sagt det før, ett eller annet sted: beste mot tette bihuler, også forebyggende, er neseskyllehorn med lunkent saltvann med påfølgende snyting og spraying, plua en allergitablett pr dag. Bankers her, hver gang.

God bedring! :klem:

Jeg testet faktisk dette engang, etter at du ga samme råd, og jammen virket det ikke! Detta er vitenskap!

God bedring-ønsker fra sørvest, både til Fresi, allergi-Honesty og fingertuppløse Bodillen. Jeg har bare Ikeautslett, og faktisk er det helt ok.

Selvom det føles som jeg er høy på hvitt pulver og har lyst til å reise ned til hytta umiddelbart. :sjenert:

Skrevet

God morgen! Og hvordan er formen her i dag, da? :)

Gjest nextlife
Skrevet (endret)

.

Endret av nextlife
Skrevet

Håper det går bedre med deg Fresi. :kose:

Skrevet

Hei og takk for alle koselige god-bedring-hilsener! :) Det ble jeg glad for.

Jeg hadde tenkt jeg skulle vente med å skrive til formen er bedre for ikke å sutre for mye, g nå ser det endelig slik ut. Jeg har nemlig blitt het ute av stand ti å fokusere på annet enn de ekle symptomene og har faktisk vært dårligere enn jeg kan huske å ha vært på mange år. :overrasket: Nesten så jeg mistenkte nøffenøffesyken.

På lørdag våknet jeg med full spreng i hals, nese, ører og hode og klarte ikke engang å svelge. Jeg vurderte faktisk legevakten, det gjorde aua!. :sjenert: Gjennom helgen og utover i uken har det vært sånn halvveis morsomt, jeg har ligget med to dyner, pysj og ullsokker om natten og likevel ikke klart å sove på grunn av frostrier. Avbrutt av heftig svetting, forstås.

Men halsen er bedre og nesesekretet har utviklet seg i positiv retning hva mengde, konsistens og farge angår. :fnise: Bihulene er såklart tette og hodet verker, men for første gang i dag har jeg faktisk et snev av lukte- og smakssans. Tenåringen har vært grei og gått litt i butikken for meg og jeg har såvidt klart å lage litt mat, ellers har det rett og slett vært ganske stusslige greier. Jeg har stort sett ligget under dyna.

Merkelig, jeg pleier aldri å bli så dårlig. Jeg lurer faktisk på om jeg har krysset grensen fra forkjølelse til influensa? :klø:

Men altså, bedre nå! :tommelsmil:

Skrevet

Eller krysset grensen fra forkjølelse til bihusebetennelse. Godt å høre at du kommer deg, sakte med sikkert! :klem:

Skrevet

Huffameg, stakkars Fresi. Fint å høre at formen er stigende, snart er det jo helg også :)

Gjest Fjodor D.
Skrevet
:troest: Det høres virkelig ut som du har hatt en av de jævligere ukene, Fresi. Godt å høre at formen er stigende!
Skrevet

Form er så absolutt på stigende kurs. Jeg tror nemlig ikke jeg har feber og jeg slipper å snyte meg hvert tiende sekund, så det er jo supert. :fnise:

Skrevet

Det er godt å lese at formen er stigende! :kose:

Gjest Elastica
Skrevet
Eller krysset grensen fra forkjølelse til bihusebetennelse. Godt å høre at du kommer deg, sakte med sikkert! :klem:

Bihusebetennelse. Det må være betennelse som man får av å ligge i annekset.

Så bra å høre at du er på bedringens vei, Fresi. Uansett om man har kraftig forkjølelse, bihusebetennelse eller influensa, er det vondt og ekkelt, og man tror man aldri skal bli bra.

God bedring videre. :klem:

Skrevet

Takk igjen. :)

Jeg er veldig glad for at Tenåringen er såpass stor, hvis ikke hadde det vært litt upraktisk. Det er i sånne situasjoner jeg merker at det er veldig sårbart å bare være oss to. Og det går jo utover henne når jeg er syk. Og jeg får ikke akkurat masse pleie. :sjenert:

Men nå gikk det jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...