Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Gjest nextlife
Skrevet
Å??

:lur:

Jeg er full av faen, men finner ingen plass å få utløp :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Dessuten har jeg spist 2 store stykker nybakt brownies :spy:

Skrevet
:vinke: Har du blitt moderert?

Såklart. :fnise: Det blir jeg alltid. Ny rekord for moderering av tanntrådforslag i dokurv.

Skrevet
:ler: Tanntråd er da langt verre enn leppestift, strmpebukse eller hårspray. :fnise:
Skrevet

Jeg lette og lette, men fant ikke noe tull, nemlig. Selv tar jeg ut litt PMS ved å hive meg på en tråd om straff. :fnise:

Personlig tror jeg forresten at jeg må skifte nick. Bare jeg tuller ørlite blir jeg slettet jo! Det er urettferdig! :grine:

Skrevet

Det er vel bare å skrive som gjest, så kan du tulle i vei.

Skrevet
Dessuten har jeg spist 2 store stykker nybakt brownies :spy:

Jeg har spist et lass vafler. :troest:

:ler: Tanntråd er da langt verre enn leppestift, strmpebukse eller hårspray. :fnise:

Tydeligvis. Jeg skrev riktignok noe annet også (sko), men modererte meg selv øyeblikket etter, klok av skade. Så det har ingen sett.

Så kondomer og tannbørste og rouge (????) er greit, men tanntråd må bort. Sjikkeli lett å forstå seg på. Pedofili er også greit. Alt er greit, bare man ikke skriver om tanntråd på bryllupsforumet og heter Fresi. *selvsentrert*

Gjest nextlife
Skrevet
Jeg lette og lette, men fant ikke noe tull, nemlig. Selv tar jeg ut litt PMS ved å hive meg på en tråd om straff. :fnise:

Personlig tror jeg forresten at jeg må skifte nick. Bare jeg tuller ørlite blir jeg slettet jo! Det er urettferdig! :grine:

Jeg synes du skal ta det opp med datatilsynet. De forfølger deg jo, og det er garantert brudd på personvernet :gjeiper:

Skrevet
Det er vel bare å skrive som gjest, så kan du tulle i vei.

Jeg vet det, men saken er at jeg ikke gidder/vil logge ut. Man har da prinsipper. :fnise:

Jeg er ikke bitter altså. Det er bare litt komisk. I den straffetråden foreslår folk at kriminelle skal rives i fillebiter av isbjørner, men det er visst heeeeelt greit.

Komisk.

Skrevet
Jeg synes du skal ta det opp med datatilsynet. De forfølger deg jo, og det er garantert brudd på personvernet :gjeiper:

Jeg er nok satt på overvåkning. :fnise:

Skrevet
Jeg vet det, men saken er at jeg ikke gidder/vil logge ut. Man har da prinsipper. :fnise:

Jeg er ikke bitter altså. Det er bare litt komisk. I den straffetråden foreslår folk at kriminelle skal rives i fillebiter av isbjørner, men det er visst heeeeelt greit.

Komisk.

Er det noe jeg har skjønt for lenge siden så er det at modereringslogikken her er særdeles merkelig. Det skulle forresten ikke forundre meg om det var ok om noen andre skrev tanntråd. Jeg kan jo prøve å skrive tannpirker og se hva som skjer.

Gjest nextlife
Skrevet
Er det noe jeg har skjønt for lenge siden så er det at modereringslogikken her er særdeles merkelig. Det skulle forresten ikke forundre meg om det var ok om noen andre skrev tanntråd. Jeg kan jo prøve å skrive tannpirker og se hva som skjer.

:hoppe:

Skrevet

*piler bort til bryllupsforumet*

Skrevet

:hoho:

Jeg skrev tanntråd som en replikk til en som skrev tannbørste og tannkrem, men tror hele greia er vekk. Men forsøk gjerne. :fnise:

Skrevet

Jeg har skrevet tannpirker. Skal bli spennende og se om det får stå.

Skrevet

Hmm. Jeg prøvde å leke seriøs, men det går jo ikke.

Skrevet

Nei, det er helt umulig der inne. :fnise:

Men jeg venter i spenning her.

Gjest nextlife
Skrevet
Nå blir snart tråden stengt. :fnise:

Ingen med blå skrift er foreløpig observert :fnise:

Skrevet

De sover vel. Og våkner til totalt kaos på KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...