ashera Skrevet 4. mai 2009 #2361 Skrevet 4. mai 2009 Huker deg opp så du ikke forsvinner på side 2 på "mine innlegg".
Nilma Skrevet 4. mai 2009 #2365 Skrevet 4. mai 2009 *lokkedame*Tror du det hjelper med kaffe? :vin::vin::vin: Nå da?
Fresi Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #2372 Skrevet 5. mai 2009 FRESI Det er behov for din ekspertise her. Jeg er i selvpålagt karantene. Og kommer straks tilbake.
Fresi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2373 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Haha, i natt gikk jeg på en ørliten sprekk i bryllupsforumet. Men det er jo selvsagt vekk nå. Antakelig er jeg på en overvåkningsliste eller noe. eilan kunne jo opplyse at moderator var på plass i min dessverre noe ufullkomne poll allerede etter to innlegg. Jeg er litt redd for at mitt musikalskeimage har blitt fullstendig ruinert etter den pollen, så som en slags kompensasjon må jeg nesten legge ut ukens elektronika-på-hjernen: Donkeyboy fra Drammen (!): VZPrLClJUhE Endret 6. mai 2009 av Fresi
Aricia Skrevet 6. mai 2009 #2374 Skrevet 6. mai 2009 Ja, du lurte jo andre uskyldige og ubesudlede sjeler også utpå galeien i går, du. Men bryllupsforumsprell gikk jeg glipp av - så bare at en tråd var ryddet to ganger. Det er jo fint man prioriterer.
Fresi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2375 Skrevet 6. mai 2009 Ja, du lurte jo andre uskyldige og ubesudlede sjeler også utpå galeien i går, du. Men bryllupsforumsprell gikk jeg glipp av - så bare at en tråd var ryddet to ganger. Det er jo fint man prioriterer. For ordens skyld var jeg meget moderat og skrev tre korte innlegg, hvorav det ene var natta-melding til gjest, et annet var forslag om tanntråd. Det er klart tanntrådforslag må modereres bort.
Aricia Skrevet 6. mai 2009 #2376 Skrevet 6. mai 2009 For ordens skyld var jeg meget moderat og skrev tre korte innlegg, hvorav det ene var natta-melding til gjest, et annet var forslag om tanntråd. Det er klart tanntrådforslag må modereres bort. Særlig når vemmelige pågrensentilpedofili-tråder får stå.
Fresi Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2377 Skrevet 6. mai 2009 Særlig når vemmelige pågrensentilpedofili-tråder får stå. Ja, det fenomenet har jeg også registrert. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, jeg blir stum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå