Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Du skriver så fint, Fresi! :hjerte: Nydelig lesning for et trøtt mandagsmorratryne. Og DNM virker som en fantastisk mann.

Dessuten fikk jeg lyst på confit de canard, gjerne før lunsj i dag. Sannsynligheten for at jeg skal få det til lunsj er mindre enn null, og om de hadde servert det i kantina her tror jeg aldri jeg hadde turt å prøve meg på den. De klarer å ødelegge all mat. :sprettoy:

Håper mandagen ikke blir så jævig som du forestilte deg i natt. Hvem vet, kanskje den til og med blir fin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne menn burde klones, etter min mening. Selv om jeg ikke klager, altså :)

Lykke til med mandagsprosjektet ditt, TøffeFresi :tommelopp:

Gjest Faerie
Skrevet

Lykke til, Tøffa!

VM-jakken er forøvrig fin å bære ved i på hytta. :Nikke:

Skrevet

Du burde kanskje søke om statusendring av den mannen, Fresi? Slike vokser nemlig ikke på trær. Tro meg, jeg har forsøkt flere ganger, og lyktes endelig i tredje forsøk. Men han lager ikke mat. Hvis han skal servere noe til meg, blir det enten (1) pizza fra de lokale heltene (ikke så ille) eller (bedre) (2) tapas fra favorittstedet i sentrum. :) Men strengt tatt er slikt å kjøpe seg ut av en knipe...

Lykke til med pyton-mandag. :klem:

Gjest Krynkel
Skrevet

Oh my! Fresi, min favorittroman for tiden er Fresifjas. :rødme: Jeg blir i genuint godt humør av å lese de lange referatene dine om fine helger og hverdagskaos. Minus hodepine, akkurat det gjør meg ikke i "genuint godt humør".

Nå tar jeg meg i å glede meg til neste mandag, for å se hva du har skrevet natten før. :strix:

Sånn rent bortsett fra at jeg trolig har funnet Den Snilleste Mannen Som Finnes, høres det ikke ut som han er så halvgæern han heller, kjæresten din. :rødme:

Skrevet

Han høres ut som en mann som Fresi både trenger og fortjener.

Gjest Krynkel
Skrevet
Han høres ut som en mann som Fresi både trenger og fortjener.

Helt klart. :rødme:

Skrevet

Confit de canard! Ryddemann! Smurt (:klø:) inngangsdør før frokost! :hjerter_rundt:

Hold fast på den mannen, Fresi. Sug deg fast! :opplyser:

Jeg skjønner jeg la meg litt for tidlig i går. Nå er vi allerede langt inni den fryktede mandagen. Jeg håper du overlever. :kose:

Skrevet

Jeg hiver meg på de andres lovprinsninger av DNM. Han er jo et varp. :rødme:

Folk som rydder uten å samtidig komme med formanende fraser som "slik kan man rett og slett ikike ha det", er et varp, rett og slett. Folk som lager deilig mat, er utrolig bra, det også. Og folk som er flinke til å sitte oppe og tøyse/vre alvorlig/skravle/fjåse/løseverdensproblemer over en flaske vin eller tre, er noe alle skulle ha i sin nærmeste krets.

Skrevet

Den der ryddemannen minner minstenkelig om min. :ler: Installer ham i huset!

Skrevet

Hvis DNM har en tvillingbror så vil jeg ha ham... :rødme:

Skrevet (endret)
Den der ryddemannen minner minstenkelig om min. :ler: Installer ham i huset!

Min også. :sjenert:

Men så har jo O og DNM kommet ganske tett innpå de store spørsmålene sammen, mon tro de har en felles bakenforliggende årsak. Fresi og jeg fant i allefall vår (og den var ikke husarbeidsrelatert, for å si det sånn. :fnise: ).

Nok en gang fantastisk helgereferat, Fresi. :hjertesmil: Jeg håper du skriver dem ut og tar vare på dem. Og så håper jeg dagen ikke er så verst bra.

Endret av Rosalind
Gjest nextlife
Skrevet (endret)

Som alltid nydelige helgebeskrivelser fra din hånd :hjerte:

Huff for drittmandag, håper det ikke ble så ille som forventet :troest:

Endret av nextlife
Skrevet

Jeg har tenkt på deg i dag, Fresi - håper det er bra med deg! :blomst:

Skrevet

Håper du har kommet deg vel gjennom dagen. :hug:

Skrevet

Jeg er imponert over den mannen. Holder han kurs?

Skrevet

hei Fresi!

Jeg er litt hekta på White Lies for tiden - og tenkte at jeg skulle gi deg en morgensang. :) Det er noe helt herlig 80-talls med dem...

:kaffekopp:

Gjest Elastica
Skrevet

Fresi! :hoho: for OL på Lillehammer.

Og jeg følger de andre: Hold fast på den mannen. Jeg nevner i en bisetning og med bittert toneleie at mannen min aldri, jeg gjentar aldri har vasket et skap. Så nå vet du hva du har å gjøre. Spenn bein på ham.'

I dag er det torsdag. Jeg håper du overlevde mandagen.

Skrevet
Jeg liker musikkreferanser til dagbøkene mine, men det eneste jeg kan finne som vagt minner meg om tittelen er gode, gamle Raga :fnise:

Peob98-JS6A

Ikke det at jeg er en båt uten anker, selvsagt. Som før ligger jeg så absolutt for anker. Kattediva er fortsatt pen, men sær. Tenåringen er fortsatt tenåring (mer og mer sådan, spør du meg). DNM er fortsatt Den Nye Mannen, nå en smule oppgradert til kjærestemannen. Huset er fortsatt en rønne. Jeg er fortsatt en sjuske.

Men jeg har ikke drukket champagne siden nyttårsaften! :sjokk:

kanskje ikke båt, men "hue fullt av tanker" :)

Selv er jeg mer som i "fritt liv" - sjønt jeg liker å tro jeg er litt mer

Spiller Raga live ennå mon tro? hehe

Skrevet

Bare innom med et ønske om god helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...