Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2261 Skrevet 24. april 2009 Nok en gang festlige helgebeskrivelser! Og godt du fikk den ferdig før neste nå begynner. Jeg hadde savnet den. Godeste helg!
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2262 Skrevet 24. april 2009 Du burde absolutt oppsøke en naprapat eller akupunktør for hodepinen. Jeg er jo hodepine in persona, og litt nåler i triggerpunktene i ryggen får den til å holde seg unna i lange tider. Det er det nærmeste jeg kommer magi, tror jeg. (selv om jeg gjerne skulle sett at voodoo-dukker funker, for da vet jeg noen som hadde vridd seg i smerte nå. ) Jeg skal ta rådet ditt til etterretning. Uten noen som helst slags peiling tror jeg akupunkturakupressur kan gjøre noe med saken siden jeg kjenner at det skjer noe (ekkel detalj, men altså: slimløsning) bare jeg trykker meg i pannen. Antakeligvis er jeg potte tett, hvilket i alle fall vil forklare min nesten fraværende luktesans. Det er ingen bagatell. Trolig bruker kroppen din masse energi bare på å få deg til å trosse dette "trykket". "Uforklarlig" trøtt er ikke alltid uforklarlig. Jeg tror nok du har rett, jeg tror faktisk det er en medvirkende faktor til slitenheten min. På dårlige dager holder jeg to timer på jobb før trykket går fra mildt til meget ubehagelig. Trøttheten min dreier seg nok dels om det og dels om at jeg har trøbbel med å sovne og deretter bråvåkner annenhver time etter å ha sovnet. Men det er nok forbigående (håper jeg). Nok en gang festlige helgebeskrivelser! Og godt du fikk den ferdig før neste nå begynner. Jeg hadde savnet den. Godeste helg! God helg, Rosalind! Denne helgen blir nok ikke så voldsomt innholdsrik. Jeg skal være hjemme og gjøre husarbeid og hvile meg, bare. Forsøke å forberede meg til mandag. Drikke i vin i sofa/veranda og sannsynligvis få mannebesøk. Ingen rangling.
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2263 Skrevet 24. april 2009 Hva slags pizzatopping skal man ha, tro?
Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2264 Skrevet 24. april 2009 Godt spørsmål. Selv spiste jeg pizza on the way til middag og det var fortreffelig. Før i verden lagde vi alltid deilige middager på fredag, men dette har avtatt proporsjonalt med våren og flere fredagsavtaler. Jeg foretrekker å drikke vin. Ellers har jeg en kattediva-trøye du kan få om du vil.
Honesty Skrevet 24. april 2009 #2265 Skrevet 24. april 2009 Hva slags pizzatopping skal man ha, tro? Spinat, gorgonzola, tomat og pinjekjerner? Peperoni, tomatskiver, kalamataoliven, cheddar og mozarella?
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2266 Skrevet 24. april 2009 Spinat, gorgonzola, tomat og pinjekjerner? Peperoni, tomatskiver, kalamataoliven, cheddar og mozarella? Ingen gorgonzola, det er Tenåringer til stede. Hun vil helst ha kjøttdeig. Jeg vil helst ikke. Pepperoni, tomat, oliven er notert. Takk!
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2267 Skrevet 24. april 2009 Godt spørsmål. Selv spiste jeg pizza on the way til middag og det var fortreffelig. Før i verden lagde vi alltid deilige middager på fredag, men dette har avtatt proporsjonalt med våren og flere fredagsavtaler. Jeg foretrekker å drikke vin. Ellers har jeg en kattediva-trøye du kan få om du vil. Kattedivatrøye? Den ble jeg nysgjerrig på.
Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2268 Skrevet 24. april 2009 Kattedivatrøye? Den ble jeg nysgjerrig på. Ja! Den er kjempesøt. Hvit med 2/4 arm og kattediva-trykk.
Aricia Skrevet 24. april 2009 #2270 Skrevet 24. april 2009 Hva slags pizzatopping skal man ha, tro? Ingen gorgonzola, det er Tenåringer til stede. Hun vil helst ha kjøttdeig. Jeg vil helst ikke. Pepperoni, tomat, oliven er notert. Takk! Og så jeg som skulle foreslå gorgonzola og artisjokkhjerter! Det er knallgodt, altså. Ellers: aromasopp, rødløk og godt bacon, evt med frisk rosmarin, salvie eller timian? Eller bøffelmozzarella og/eller chèvre, spinat (med vannet godt presset ut), svarte oliven og rød chili. Og kanskje litt chorizo!
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2271 Skrevet 24. april 2009 Og så jeg som skulle foreslå gorgonzola og artisjokkhjerter! Det er knallgodt, altså. Ellers: aromasopp, rødløk og godt bacon, evt med frisk rosmarin, salvie eller timian? Eller bøffelmozzarella og/eller chèvre, spinat (med vannet godt presset ut), svarte oliven og rød chili. Og kanskje litt chorizo! Takk for forslag! Jeg elsker jo gorgonzola, det er ikke dét. Jeg reserverer forslagene til en dag med voksenpizza, eventuelt til en dag med overskudd og overtalelsesevner. Og tid til handling i butkker med utvalg. Jeg fikk lyst på både chorizo og godt bacon.
Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2272 Skrevet 24. april 2009 Jeg trodde den var hårete, jeg. Osten eller trøya?
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2273 Skrevet 24. april 2009 Ja! Den er kjempesøt. Hvit med 2/4 arm og kattediva-trykk. Den høres søt ut. Jeg trodde den var hårete, jeg. Jeg har faktisk hatt en hårete trøye en gang. På nittitallet da det var in med litt korte topper og bukser med lommer på lårene og jeg dessuten fortsatt var i tyveårene og nesten hadde definerte magemuskler. Da hadde jeg en sort T-trøye med et stort, hårete, rødt hjerte på. Den var veldig søt 8og litt dyr for studentbudsjettet, men en veninne overtalte meg). Dessverre tror jeg den gikk med i siste rydding da jeg nok aldri får en sånn mage igjen.
Gjest Krynkel Skrevet 24. april 2009 #2274 Skrevet 24. april 2009 Den høres søt ut. Jeg har faktisk hatt en hårete trøye en gang. På nittitallet da det var in med litt korte topper og bukser med lommer på lårene og jeg dessuten fortsatt var i tyveårene og nesten hadde definerte magemuskler. Da hadde jeg en sort T-trøye med et stort, hårete, rødt hjerte på. Den var veldig søt 8og litt dyr for studentbudsjettet, men en veninne overtalte meg). Dessverre tror jeg den gikk med i siste rydding da jeg nok aldri får en sånn mage igjen. Pssssj! Skal aldri si aldri!
Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2275 Skrevet 24. april 2009 Det høres ut som en skikkelig snæksy trøye, Fresi. Og når vi først er litt nittitallsnostalgiske kan jeg jo nevne at jeg enda ikke har fjernet piercingen i navlen! Det er jo tragisk. Jeg kunne jo lagt meg ut på Cupido Club og vært fortreffelig på andres vegne. Eventuelt vært med på retro Big Brother 2001 og vært sånn nesten kul. Herregud. Men én ting som var fint med tidlig nittitall var grunge'en. Og traktorskoene. Og troen på verden.
Fresi Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2276 Skrevet 24. april 2009 Pssssj! Skal aldri si aldri! Hehe, neida. men jeg tror toget har gått for den hårete T-skjorten uansett. Det høres ut som en skikkelig snæksy trøye, Fresi. Og når vi først er litt nittitallsnostalgiske kan jeg jo nevne at jeg enda ikke har fjernet piercingen i navlen! Det er jo tragisk. Jeg kunne jo lagt meg ut på Cupido Club og vært fortreffelig på andres vegne. Eventuelt vært med på retro Big Brother 2001 og vært sånn nesten kul. Herregud. Men én ting som var fint med tidlig nittitall var grunge'en. Og traktorskoene. Og troen på verden. Så absolutt troen på verden, den var jo fin. Traktorsko hadde jeg derimot aldri, jeg gikk på Blindern og ingen hadde det, så vidt jeg husker. Man hadde retro-Pumasko og sånt noe i stedet. Men hey, piercing, altså. Hvis du legger deg ut på Cupido Club, kan du vennligst sende link? Forresten tror jeg at Cupido var litt in på nittitallet. Jeg innbiller meg at det kanskje er annerledes nå?
Rosalind Skrevet 24. april 2009 #2277 Skrevet 24. april 2009 Men hey, piercing, altså. Hvis du legger deg ut på Cupido Club, kan du vennligst sende link? Forresten tror jeg at Cupido var litt in på nittitallet. Jeg innbiller meg at det kanskje er annerledes nå? Cupido er definitivt nittitalls. Og Cecilie Kjensli. Dildoparty! Troen på verden er forevel lost, men folk har jo Twitter. Det er da noe.
Donpedro Skrevet 24. april 2009 #2278 Skrevet 24. april 2009 Uten noen som helst slags peiling tror jeg akupunkturakupressur kan gjøre noe med saken siden jeg kjenner at det skjer noe (ekkel detalj, men altså: slimløsning) bare jeg trykker meg i pannen. Antakeligvis er jeg potte tett, hvilket i alle fall vil forklare min nesten fraværende luktesans. Har du forsøkt neseskylling med nesehorn og saltvann? Jeg ble desperat for noen uker siden og forsøkte. Det skal vissnok funke positivt over tid. Da jeg begynte å bli frisk var det sjokkerende hvor mye jeg kunne pusse neseboret på den siden jeg hadde vært vondt, skjønner ikke at det var plass til alt inni disse hulrommene jeg. Du har tonnevis av sympati herifra, ihvertfall. I kveld er det jeg som alenedrikker. Mannen drikker øl (og før vi fikk barn var jeg også fast innslag *savne*) ute, og jeg skulle ha besøk. Men det ble avslyst, så jeg la en flaske rosé (Casa de Saima) til kjøling og drikker den nu. Digg!
Aricia Skrevet 24. april 2009 #2279 Skrevet 24. april 2009 Har du forsøkt neseskylling med nesehorn og saltvann? Jeg ble desperat for noen uker siden og forsøkte. Det skal vissnok funke positivt over tid. Da jeg begynte å bli frisk var det sjokkerende hvor mye jeg kunne pusse neseboret på den siden jeg hadde vært vondt, skjønner ikke at det var plass til alt inni disse hulrommene jeg. Du har tonnevis av sympati herifra, ihvertfall. I kveld er det jeg som alenedrikker. Mannen drikker øl (og før vi fikk barn var jeg også fast innslag *savne*) ute, og jeg skulle ha besøk. Men det ble avslyst, så jeg la en flaske rosé (Casa de Saima) til kjøling og drikker den nu. Digg! Ellers tror jeg mine bihuler også er ganske pottetette for tiden, forresten, pga byggestøvfremkalt allergi.
Donpedro Skrevet 24. april 2009 #2280 Skrevet 24. april 2009 Pssssj! Skal aldri si aldri! Nettopp. Bare se på Madonna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå