Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vel ikke tøyse med bryllupsplanlegging :fy_fy:

Bare tenk på alt som er alvorlig og viktig i en sådan stund. Da må jo bare serviettene stå til spenna på skolene og kurvene på do, eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan vel ikke tøyse med bryllupsplanlegging :fy_fy:

Bare tenk på alt som er alvorlig og viktig i en sådan stund. Da må jo bare serviettene stå til spenna på skolene og kurvene på do, eller

Det har du rett i Bettie - bryllupsmatching er jo en vitenskap, og skal ikke tøyses med. *skammer meg for tidligere utskeielser*

Jeg synes ellers at å forberede festen, matche alt fra blomster til dopapir, sørge for at ingen av gjestene overgår burden i skjønnhet, at man har servietter med spesialdesignet monogram, etc., etc., er mye, mye viktigere enn for eksempel å planlegge det som kommer etterpå. Ærlig talt. Det er jo tross alt bare en haug hverdager. Og ingen får være prinsesse på hverdager.

Skrevet
Det er jo tross alt bare en haug hverdager. Og ingen får være prinsesse på hverdager.

:sjokkert::redd: Er du HELT sikker? Jeg som har plukket fram både tiara og glassko, og blir trukket av en majestetisk setter hver dag?

:hoho:

Skrevet
Jeg synes ellers at å forberede festen, matche alt fra blomster til dopapir, sørge for at ingen av gjestene overgår burden i skjønnhet, at man har servietter med spesialdesignet monogram, etc., etc., er mye, mye viktigere enn for eksempel å planlegge det som kommer etterpå. Ærlig talt. Det er jo tross alt bare en haug hverdager. Og ingen får være prinsesse på hverdager.

Er det en uskyldig tastefeil eller en freudiansk glipp av det engelske slaget at du omtaler bruden som burden...? :fnise:

Skrevet
Er det en uskyldig tastefeil eller en freudiansk glipp av det engelske slaget at du omtaler bruden som burden...? :fnise:

:rulle:

Uansett så er det helt perfekt.

Skrevet
Forresten presterte jeg å nappe øyenbrynene mine forrige helg utenå følge med i speilet. Jeg gikk visst litt drastisk til verks og ser helt sprø ut til tross for en ukes groperiode. :ler: Øyenbrynsblyanten har Tenåringen rappet.

Skjedde et uhell her denne uken også.

Jeg farget mine øyebryn på mandag kveld, og oppdaget da at de var blitt blå! :sjokkert:

Skrevet (endret)
Skjedde et uhell her denne uken også.

Jeg farget mine øyebryn på mandag kveld, og oppdaget da at de var blitt blå! :sjokkert:

:skratte:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Skrevet

Brudgommens valg, antar jeg? :fnise:

Skrevet

Morgenstund har dårlig ånde.

:(

Skrevet

På et metaforisk plan, i tilfelle noen trekker min tannhygiene i tvil.

Skrevet

Neida, det var mer en oppfordring til verden om å få frem Solidoxen.

Skrevet
Neida, det var mer en oppfordring til verden om å få frem Solidoxen.

Haha, jeg så ikke smileyene dine før etterpå. :fnise:

Men jeg støtter oppfordringen! :tommelsmil:

Nå: Møkkamøte. Bare 2,5 timer. Deretter nytt og om mulig enda verre møkkamøte. Generøse fem minutters pause i mellom. Det er fare for raseriutbrudd.

Skrevet

To møkkamøter på én dag! :(

Lykke til, da. :troest::blomst:

Skrevet

Haha, første møkkamøte bare tullemøte. Nå, vente på neste møkkamøte.

Morgenstund er teit.

Gjest Krynkel
Skrevet
Haha, første møkkamøte bare tullemøte. Nå, vente på neste møkkamøte.

Morgenstund er teit.

Høres ut som en kjip start på en nydelig torsdag. Håper dagen blir bedre! :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...