Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forresten presterte jeg å nappe øyenbrynene mine forrige helg utenå følge med i speilet. Jeg gikk visst litt drastisk til verks og ser helt sprø ut til tross for en ukes groperiode. :ler: Øyenbrynsblyanten har Tenåringen rappet.

Ny liste:

Hudpleie med proff napping

Frisør, klipp og farge (MÅ ordnes mandag, jeg ser ut som Anne-Cath. Vestly på en dårlig dag)

Fotpleie/behandling

Og et fjerde punkt: Manikyr (men det skjer ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har visst blitt sommer her. Gangen og skapene er fulle av vinterklær og støvler, men hvor i huleste er sommerklærne? Har jeg egentlig sommerklær? :klø: Jeg priser våren i tykk strømpebukse og mørkegrå kjole mens jeg venter på at det går over.

Gjest nextlife
Skrevet

Som alltid har du spenstige planer, snuppa :) God helg og kos deg masse.

Skrevet

På tog. Litt brisen av miniprosecco. Gleder meg til mat og mann. Mat med mann. Og mer musserende. Og Fnis om byen.

Skrevet
På tog. Litt brisen av miniprosecco. Gleder meg til mat og mann. Mat med mann. Og mer musserende. Og Fnis om byen.

Heldiggris!

Skrevet

Koselig! :strix: Jeg har pizza med biffkjøtt, spinat og gorgonzola, mann i sofaen ved siden av, og stort glass med vann og isbiter. Ikke så ille i grunnen.

Men Anne-Cath Vestly? Hvordan kom du på slike tanker? Jeg har i minst en måned hatt planer om å farge øyenbrynene (jungeltriks som får dem til å se fyldigere ut), men jeg er så lat at jeg utsetter og utsetter enda det ikke tar så veldig lang tid, engang. :sjenert:

Gjest Krynkel
Skrevet

:strix: Å følge din dagbok er som å lese Bridget Jones eller noe. :fnise:

Nyt helgen, Fresi!

Skrevet

God helg Fresi. :klemmer:

Skrevet

Mornings! :kaffekopp:

Håper du får en like fin dag som jeg har tenkt å ha. I dag får jeg besøk av Skravla og Daria. :danser:

Skrevet
Takk igjen. :)

Nå alenedrikker jeg prosecco fra småflasker mens jeg later meg og venter på et tog. Å gå fra å ha veldig dårlig tid til veldig god tid er digg.

Hvor mange? :fnise: Høres ut som om kvelden ble strålende! :)

Skrevet

Jepp, naboen dro med sine to snuppete musikalske jenter på 7 og 9 år. Flott tiltak.

Gjest Krynkel
Skrevet

Bare en og en halv måned til jeg skal i Operaen. Hadde veldig lyst å gå på taket i dag, men ble forhindret av et annet party. :roll:

Gjest nextlife
Skrevet

Er det sånn at vi har sluttet helt å tulle i bryllupsforumet eller kan vi tulle bare litt :sjenert:

Skrevet
Er det sånn at vi har sluttet helt å tulle i bryllupsforumet eller kan vi tulle bare litt :sjenert:

Neida. :lur: Men vi har bryllupstøyset i en kakleblogg istedet for. Det er så dumt når folk blir utestengt og fotefulgt av moderatorer bare fordi de tøyser bittelittegranne inne i bryllupsforumet.

Gjest nextlife
Skrevet
Neida. :lur: Men vi har bryllupstøyset i en kakleblogg istedet for. Det er så dumt når folk blir utestengt og fotefulgt av moderatorer bare fordi de tøyser bittelittegranne inne i bryllupsforumet.

Det var slik det var, ja :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...