Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2061 Skrevet 6. april 2009 Champagnebrunsj! *sukk* Nå ble jeg litt misunnelig - jeg har jo aldeles nylig flashet min vedvarende med utilfredsstilte lyst på et slikt måltid, fortrinnsvis på lørdager (men jeg skulle da klart en søndag også). Det hørtes dertil ut som en eminent utgave! Den var eminent, selv om jeg er så kresen og blasert at jeg må si at den kunne ha vært litt bedre, sånn rent matmessig. Miljø- og drikkemessig var det imidlertid ingenting i veien md den, og alle skalldyrene og fiskevariantene trakk så absolutt opp. Og gjett hvor jeg fikk inspirasjonen fra? Jeg våknet rett og slett ganske innbitt på søndag med én eneste tanke i hodet.
Aricia Skrevet 6. april 2009 #2062 Skrevet 6. april 2009 Og gjett hvor jeg fikk inspirasjonen fra? Jeg våknet rett og slett ganske innbitt på søndag med én eneste tanke i hodet. Litt usikker på om du mener fra meg, men jeg lar tvilen komme meg selv til gode, og tar glatt og ubeskjedent hele æren.
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2063 Skrevet 6. april 2009 Dessuten var det levende, litt avdempet jazz til champagnen. Det var veldig passende. Men det ble jo ikke helt gratis, da. Kunne fått en del maling for den brunsjen, faktisk.
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2064 Skrevet 6. april 2009 Litt usikker på om du mener fra meg, men jeg lar tvilen komme meg selv til gode, og tar glatt og ubeskjedent hele æren. Du kan dele den litt med Nilma. Eller, du kan ta mesteparten av æren. Jeg husker ikke helt hvor det ble diskutert, men jeg husker veldig godt at det ble diskutert.
Honesty Skrevet 6. april 2009 #2065 Skrevet 6. april 2009 Champagne hadde passet meg veldig bra nå, for jeg må drikke vann hele tiden for å lindre halsen. Og jeg tror boblene hadde gjort underverker. Vel, fem måneder. Det er mitt mantra.
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2009 #2066 Skrevet 6. april 2009 Foreløpig Larsson-bok nummer to. Jeg er nok den eneste i hele Norden som ikke har lest den, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå. Jeg har heller ikke lest den. Og ikke har jeg lest den første heller. Høres mye mer av alt positivt og spennende ut enn vår pasta med tomatsaus med elghakk, varmet opp fra i går. Middag ja... Visste det var noe jeg har glemt i dag... :dåne:
Aricia Skrevet 6. april 2009 #2067 Skrevet 6. april 2009 Champagne hadde passet meg veldig bra nå, for jeg må drikke vann hele tiden for å lindre halsen. Og jeg tror boblene hadde gjort underverker. Vel, fem måneder. Det er mitt mantra. Farris? Ynnsjyll.
Honesty Skrevet 6. april 2009 #2068 Skrevet 6. april 2009 Farris? Ynnsjyll. Du kan det med å strø salt i såret.
Rosalind Skrevet 6. april 2009 #2070 Skrevet 6. april 2009 Foreløpig Larsson-bok nummer to. Jeg er nok den eneste i hele Norden som ikke har lest den, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå. Jeg har heller ikke. Min far sender alle bøkene han ikke rekker å avbestille (fordi han tror alt med farger i postkassa er reklame) til meg, inkludert Luftslottet som ble sprengt eller hva den heter, men jeg sendte den videre. Nå hører jeg skumle lyder fra en eller annen tv, men det er jo ikke noen vits å begynne å se midt i. Du er også min helgehelt.
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2071 Skrevet 6. april 2009 Jeg har heller ikke. Min far sender alle bøkene han ikke rekker å avbestille (fordi han tror alt med farger i postkassa er reklame) til meg, inkludert Luftslottet som ble sprengt eller hva den heter, men jeg sendte den videre. Nå hører jeg skumle lyder fra en eller annen tv, men det er jo ikke noen vits å begynne å se midt i. Du er også min helgehelt. Jeg er som faren din. Det har ført med seg noen ubehagelige overraskelser.
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2072 Skrevet 6. april 2009 Jeg registrerer, noe overrasket, at ingen reagerte på mitt første gullbæsjfunn på kafé.
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2009 #2073 Skrevet 6. april 2009 (endret) Vi har vel vært for lenge på KG til å bli sjokkert over noe sånt. Dessuten skal man passe seg vel for å kritisere mødrene til de gullbæsjungene... Endret 6. april 2009 av Sauen Shaun
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2074 Skrevet 6. april 2009 Vi har vel vært for lenge på KG til å bli sjokkert over noe sånt. Dessuten skal man passe seg vel for å kritisere mødrene til de gullbæsjungene... Moren eller faren var dessverre forduftet. Men jeg benyttet anledningen til å bli høylytt indignert. DNM møtte kjente idet jeg gjorde oppdagelsen og ble høylytt, men han håndterte det fint: "Hei, er det dere, jeg kommer bort om et øyeblikk, jeg skal bare sparke vekk en bæsjebleie her".
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2009 #2075 Skrevet 6. april 2009 Skulle gjerne vært flue på veggen der...
Aricia Skrevet 6. april 2009 #2076 Skrevet 6. april 2009 Jeg registrerer, noe overrasket, at ingen reagerte på mitt første gullbæsjfunn på kafé. For min del druknet gullbæsjbleien i champagne. Æsj.
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2077 Skrevet 6. april 2009 Jeg må vel tilstå at jeg ikke kjenner til bleiens innhold, og den så ikke så faretruende ut. Men likevel! :sytesyte: At den druknet i champagne er nok det beste.
Aricia Skrevet 6. april 2009 #2078 Skrevet 6. april 2009 Klokken er over halv ett, og jeg er fremdeles våken og oppe!
Fresi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2079 Skrevet 6. april 2009 Klokken er over halv ett, og jeg er fremdeles våken og oppe! Jeg tror ferie gjør deg godt! Slutt på A-menneskesynder og fandenskap selv om det er mandag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå