Gå til innhold

Fresifjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har stort sett drukket cola i dag. :fnise: Jeg prøvde meg på et generøst hvitvinsglass, men det smakte ikke noe særlig. Ny mulighet i morgen. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere i morgen! Med og uten gylne gevanter!

Skrevet

Takk, eilan! :)

Her endrer jo planene seg fra minutt til minutt som vanlig, men jeg skal fortsatt spise middag med eller uten gylne saker. :fnise: Bare litt senere.

Og latskapen lenge leve. Som vanlig var jeg litt søvnløs og ble liggende og lese altfor lenge i natt. Og da jeg våknet frisk og opplagt, var det fristende å bare strekke seg etter bok og lage kaffe og innta både bok og kaffe i sengen for myk og fin start på dagen (en glede man må nyte til fulle når man er alene). Plutselig viste det seg at malingsbutikker har noe begrenset åpningstid, så da bare hoppet jeg elegant over hele fargevalgshelvetet. :sjenert:

Nuh: om en liten straks en dusj og egenpleie og et glass hvitvin på badet fordi jeg nok ikke har fortjent det men vil forlenge følelsen av lørdagsluksus i egen boble. Deretter middag ute med tilhørende vin. Lørdager og påske er jammen meg bra saker.

Skrevet

Denne ligner da forbløffende mye på min egen lørdag så langt. :fnise:

RdYEkZL9KPM&feature=channel_page

Skrevet

Denne er også søt:

b5mSrRGuf5U&feature=channel_page

Skrevet
I følge Morgenbladet er jeg kanskje ikke Snåsakvinnen likevel. :sjokk:

:fnise: Nå linket du før jeg rakk å gjøre det.

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg gleder meg til å høre hva Fresi har endt opp med å spise i kveld :fnise:

Skrevet

God påske! :kaklehone:

Snart bærer det til fjells. Yatzy, quiz, ski, vin og masterskriving. :nigo:

Skrevet (endret)
Jeg gleder meg til å høre hva Fresi har endt opp med å spise i kveld :fnise:

Jeg endte opp med villsvin og SPYTT. :overrasket:

Endret av Fresi
Skrevet

Grisejente. I dobbel forstand.

Skrevet

:kose:

Håper du fikk mye god vin, i det minste.

Skrevet

For å spise villsvin tror jeg til og med jeg måtte hatt meg et glass vin. Eller tolv.

Skrevet

Synes villsvin smaker godt. Svinekjøtt med mer smak. Men har ikke spist så ofte, får innimellom servert av noen som jakter.

Skrevet

Villsvin er godt det. :jepp: Men jeg klarer ikke mat med spytt på. :spy:

Skrevet (endret)

Villsvin. Jeg synes det minner ekkelt mye om grevling.

Edit: Altså, jeg mener selvsagt ikke på smak, jeg har selvsagt aldri smakt grevling, Gud forby! Det er mer utseende og adferd jeg tenker på. Agressive jævler med vraltende, men vanvittig rask sprint og små stikkende øyne.

Endret av Bodillen
Skrevet

Villsvin er godt, og grevlinger er faktisk søte.

Skrevet

Vel. På avstand så. Vi hadde grevlingbol i hagen i sommer, og det var alt annet enn søtt.

Skrevet

Jeg synes grevlinger er litt skumle, jeg. Ikke at jeg noensinne har sett en på nært hold, men det frister ikke så mye, heller. :ler:

Og villsvin smaker marginalt bedre enn tamsvin. Ikke helt min smak, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...