Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow - det var litt av en gave. jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter med å la være å le, jeg også.

- neida det virker overhode ikke som du er allergisk

Bettie! Så hyggelig at du er tilbake! :klem:

Mtp allergi er øynene mine plutselig på bedringens vei. :klø: Jeg ser nesten normal ut. Så da gidder jeg ikke tenke så mye mer på det akkurat nå. Jeg skal eksperimentere med mr enn fire timers søvn og mer vanndrikking, har tro på det!

Tenåringen er så stor at hun har egne helgeplaner. Jeg savner helgene våre litt. :sjenert: Samtidig er jeg selvsagt kjempeglad for at hun stadig har ting hun har lyst til å gjøre. jeg hadde lyst til å ha henne med på besøk i dag, jeg tror hun kunne ha godt av litt sosialisering med andre voksne, det er jo bare henne og meg hele tiden. I utgangspunktet ville hun, men så dukket det opp en venninneinvitasjon. Hvilket på den annen side betyr at man kan skravle hemningsløst fritt med venninnene og drikke mer hvitvin enn man ellers ville ha gjort. :sjarmor:

Og reker! :spise:

Nå skal jeg være husmor litt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mer utskeielser enn husmoraktivitet, gitt. :sjenert:

I dag har jeg vært sammen med en liten treåring noen timer i nydelig vær, spist pizza ute med Tenåringen og sovet på sofaen. Tre ting. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulippa

Hvorfor i himmelens navn finner jeg deg ikke under mine innlegg lenger?

Vel, fikset på.

Tena Lady!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i himmelens navn finner jeg deg ikke under mine innlegg lenger?

Vel, fikset på.

Tena Lady!!! :skratte:

Jajamen. Men hun er en snill dame, så da så. :fnise:

I dag var dagen jeg skulle legge meg tidlig. Mensåatte sov jeg en del på sofaen i sted. På en søndag, den var ny. :sjenert: Jeg skjønner ikke helt hvorfor, jeg sov kjempebra i natt, i en prinsesseseng hos venninnen, jeg merket nadaniks til treåringer eller noe som helst og sto opp tolv. Uansett, man er uanstendig våken og koser seg med tanker om morgendagen. Not. Fy farao, den blir fæl. Den er laget fæl i avtaleboken min i utgangspunktet. OK, to er grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har falt ut av mine innlegg? Vil det si at jeg ikke har kommentert her på tre måneder???? :sjokk: Er ikke det "grensen" før man automatisk blir hevet ut?

Men på min leting etter deg fant jeg ut at Honesty har dagbok, så ikke så galt osv.

:goodbye:

Håper du får en flott helg!

Jeg prøver å gjøre eksamen, men har så liten arbeidslyst at det er til å GRINE av.

Jeg har spurt etter deg i dagboka mi, forresten. Må :fnise: litt når jeg tenker på det. Barnslig. Du får titte... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har falt ut av mine innlegg? Vil det si at jeg ikke har kommentert her på tre måneder???? :sjokk: Er ikke det "grensen" før man automatisk blir hevet ut?

Men på min leting etter deg fant jeg ut at Honesty har dagbok, så ikke så galt osv.

Jeg prøver å gjøre eksamen, men har så liten arbeidslyst at det er til å GRINE av.

Jeg har spurt etter deg i dagboka mi, forresten. Må :fnise: litt når jeg tenker på det. Barnslig. Du får titte... :nigo:

- Og der ble jeg oppmerksom på at Ellevill har dagbok :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Date?

Hm, du får be ham hjem så han får sitte kjærest på en stol. :fnise:

Njaaa. :fnise:

Men hun var visst der. Etterpå har jeg ikke hørt noe. Huff, bekymrer meg.

Jeg har tittet. :lur:

Helgen? Helgenhelgenhelgen. :klø:

Fredag stakk jeg av etter en jobbdings og raidet en bokhandel og drakk vin og leste bøker alene for meg selv i solen før jeg dro hjem siden Tenåringen skulle til en venninne og altså ikke dro til pappaen som planen var så mor må holde seg ved teltene natterstid. Men det var helt greit. Og deilig med uansvarlig fritime med Chablis. :sjarmor: I går - i går lå Temåringen og jeg i min seng og leste bøker før hun reiste, og jeg stablet meg opp og kjøpte reker og puslet litt rundt og leste (mest det siste enkli. :sjenert:) I dag har det vært arrangementer ute i solen og husarbeid og foreldrebesøk og tilhørende Slavedriveri. :sjarmor: Det er jammen godt jeg har dem, selv om det medfører mye stress & svette (hvordan går det, spiser du nok, har du vondt i magen, du ser så trist ut, har du vondt i ryggen, har du sjekket kolesterolet, har du ikke ryddet, har du sjekket stær, har du mye å gjøre, hvorfor forteller du ikke hvordan du har det ... und zu weiter).

Jeg har dessuten logget meg inn i nettbanken og betalt regninger og det medførte et nær-angstanfall, det er virkelig det verste i verden. Det gikk ikke over etterpå heller. Derfor henger jeg her og venter på å bli sjempetrøtt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor nettbanker skal sluke alle pengene? Dumme, dumme nettbanker! :sur:

Ha en super uke!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...