Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Jeg går for DS-forslag fremfor sjal. Og seriøst, jeg skal klage, det går ikke an å behandle folk slik. jeg forsøkte å finne e-post til daglig leder, men noe sånt er selvsagt ikke å oppdrive. Så da blir det illsint telefonering i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at DS-forslaget høres bedre ut. Mye bedre. Dessuten MÅ du klage. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Hårkrise er krise.

Men er det ikke litt rart at PS og DS egentlig er menn? :klø:

Jeg var også mann inntil for en uke siden. Interessant nok ser det ut til at Kvinneguiden har satt "mann" som default i profilene. :filer:

Og den hårkrisen skal Noen få unngjelde for, det er noe som heter informert samtykke og tillit og det skal daglig leder få høre, så det så. Dette er nemlig bare siste episode i en serie som har vart i evigheter, og nå er det nok. Man kan ikke lyve til kunder om noe så viktig som hårfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Utrolig hva enkelte frisører kan få seg til å gjøre. Jeg håper du får tak i daglig leder i morgen. Hvor stort er fargeavviket??

Jeg måtte dessuten skrive noe for å se om jeg er mann eller kvinne.

Edit: Kvinne. :)

Endret av salsera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Hårkrise er krise.

Men er det ikke litt rart at PS og DS egentlig er menn? :klø:

Haha, det hadde jeg ikke sett :fnise:

Men faen, jeg banner som en bryggesjauer, drikker som en kar, er 2.50 mellom skuldrene så det er passende nok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargeavviket er så tort at jeg ser syk ut og dessuten del tusen i neverending story som nå skal få sin slutt. Jeg skal ikke være min vanlige tålmodige hyggelige diplomat noe mer. 750 spenn for å se ut soom en dass nok en gang, neitakk!

Fres!

Og elendige cocky kjepphøy bedrevitende arrogante ignorante inkompetente kollega skal få i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dem, Fresi. :trampe:

Dessuten har jeg heller ikke sett at jeg er mann før nå. Men det har jeg endret, så nå er jeg mystisk og spennende istedet for. (Eller - man kunne ikke velge å være det, så jeg valgte "ikke viktig".)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Jeg la også merke til at jeg var mann for en ukes tid siden, så jeg endret det. Nå tror jeg imidlertid at jeg skal endre tilbake til mann igjen, i protest mot at det er KGs default-setting. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustefrisør! :slåss:

Jeg har lang erfaring med å klage på farging hos frisør; frisører har ofte en hang til å ville farge håret mitt rødt, og jeg har bitt på gang på gang. Resultatet er kult i to dager, så går det over til å bli en skittenrød farge etter en hårvask. Da er det rett tilbake og klage. Tror jeg har gjort det tre-fire ganger. :ler: Jeg har iallefall aldri hatt problemer med å få omfarging, men det er jo klart at det er ganske mye mer krise om man har fått en farge som det er vanskelig å endre... uhm.... farge på.

Jeg gjentar: dustefrisør! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*poster for å sjekke om jeg er mann*

:filer:

Nei, du har nok ikke-viktig-kjønn :fnise:

Jeg er forresten superspent på hvordan det har gått med Fresi vs Frisør i dag :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på det jeg også. Dessuten lurer jeg på hvordan det går med tåa til Fresi. Må hun fremdeles tusle rundt i fotformsko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg en veldig dårlig frisørkarma? Jeg klaget ikke på fredag siden fredag var en ytterst uheldig dag, men i morgen skal jeg kanskje klage hvis jeg får sove i natt. Foreløpig er jeg lysvåken og har ingen leggelyst, til tross for mann-i-seng. Mandagshatet overskygger visst alt.

Det eneste som kan redde håret er døve striper, men de skal jeg ha, GRATIS!

Og Sau, takk for omtanke, tå fortsatt vond, tåler bare fotformsko og støvletter med rund tå og lav hæl. Forsøkt ringe lege etter oppblussing av smerte, men ga opp da leger ikke tar telefoner. Har ikke tid. Dog konferert med tre andre leger samt fotpleier og dommen er enstemmig: Ingenting å gjøre uansett. Så jeg får vel bare leve med det, og det er faktisk hakket vondere enn jeg synes er greit. :vetikke:

Sånn ellers har både mann og jeg sviende, vonde øyne og hodepine. Kan man få det av sjuskerier i huset? Jeg har kastet all stolthet på båten og latt mann vaske kjøkken, tømme kattekasse, støvsuge sofaen, tømme søppelbøtten på badet, lage sin egen frokost, sortere posten min og hente ungen min etter at han ga meg kaffe på sengen. Bør jeg muligens kompensere nå? På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fleske til med 4-retters middag laget fra bunnen, og tilhørende viner! :opplyser:

Evt bare ty til cash. :nigo:

Fra spøk til alvor, så høres det skikkelig vondt og dumt ut med den tåen! :troest: Man kan liksom tro at slikt er en liten detalj, men tær og fingre er jo veldig utsatt for smerte, igrunnen, og hender og føtter er essensielle når man skal fungere i hverdagen. All sympati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så inderlig ønske jeg kunne gjøre noe for deg Fresi. Du skulle bare hatt det bra du. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...