Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem prøvde jeg å lure egentlig? :blink:

Skrevet

Hvem prøvde jeg å lure egentlig? :blink:

Du lurte meg, vertfall - jeg våget ikke skrive et ord mer i boken din av redsel for å vekke deg igjen, og endte med å gå pent å legge meg selv. :fnise:

Skrevet

Hvordan går det med tåa di i dag? Jeg håper du har vett nok til å komme deg avgårde til røntgen nå. :klem:

Skrevet (endret)

:vinke:

Jeg er egentlig drit sur i dag - både fordi ferien er over og jeg har stresset og jobbet og tenkt hele ferien og fordi det er frist for å søke forskningsmidler snart og jeg egentlig ikke vet hva jeg skal forske på eller hvorfor i huleste jeg i det hele tatt vurderer å gjøre det. :sur: Men så kom jeg inn hit, og da ble jeg straks muntrere. Misforstå meg rett - jeg synes ikke det er morsomt med vonde tær og søvnløshet og mislykkede suppeprosjekter - derimot synes jeg beskrivelsene av vonde tær, søvnløshet og mislykkede suppeprosjekter, er skikkelig fornøyelig lesning. :)

Liker du potetskrellboken, forresten? (Beklager hvis du allerede har skrevet om det, jeg har ikke oppdatert meg mer enn to sider bakover, man er da på jobb og tjener til livets opphold (så vidt det er) og kan derfor ikke surfe helt vilt og hemningsløst.) Jeg elsket potetskrellboken og gleder meg til å lese den om igjen. :hjerte:

Endret av pøbelsara
Gjest Dallandra
Skrevet

Potetskrellbok. :hjerte:

Nigella. :kjefte:

:grine: Jeg har lånt bort potetskrellboken min og vil ha den tilbake. NÅ!! :grine:

Gjest Potet
Skrevet

Potetskrellbok. :hjerte:

Har du sovet siden natt til 7. april? :lete:

Skrevet

Det blir ikke noe Maddebryllup!

Skrevet

Helt sikkert på grunn av manglende dokurvkompetanse. :filer:

Skrevet

Her må det sendes Fresimail til kungliga slottet! :opplyser:

Gjest Dallandra
Skrevet

Herregud du lurte meg inn på seher.no eller noe sånt *mistet noen hjerneceller*

Gjest Elastica
Skrevet

:sjokk:

Epostkorrespondanse til slottet må utveksles straks. Med kvalifiserte dokurvråd.

Gjest Dallandra
Skrevet

:dåne: Det er faktisk en ny dokurvtråd på forumet just nu. :dåne:

Skrevet

Madde får vente.

FY FARAO som jeg hater frisører! :frustrert: :frustrert:

Skrevet

Farget håret mitt med en annen farge enn jeg skulle ha og fortalte det etterpå mens hun lo. Jeg ser ikke ut.

Skrevet

Lilla? :nigo: Rosa? :nigo:

Stakkars deg. Hårkatastrofer er fryktelig. Har du ikke et Sigrun Berg-sjal du kan lage turban av?

Skrevet

Hå,hå, jeg kommer ilende med mine advokater, fylkesmenn og andre smartinger, så tar vi henne *ondskapsfull*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...