Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:( Kjære søte fine Fresi Fantastika! Det er skikkelig vondt og trist å lese dette. :(

:klemmer: Trenger du en grine- og drikke-masse-vin-session?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har glemt å sjekke min egen dagbok!

Tusen tusen takk alle gode menensker som trøster meg. Jeg var virkelig helt ute den kvelden jeg skrev sist. Men det går bra nå da, bra så lenge jeg ikke tenker på det. Og det er virkelig en viss sannhet i "tiden leger all sår", Nobelpris til vedkommende.

Sist jeg skrev og var ute av meg fikk jeg totalt overraskelsesbesøk sent på natten/tidlig om morgenen. :sjarmor: Og ellers går ukene i sitt vanlige tempo (jobbe jobbe jobbe, handle, bære, forsinket kollektivtrafikk, endelig hjemme, middag, sofa, seng, repeat), men helgene har vært fine. Vennemiddager, hatt med Tenåringen på restaurant, fest, enda flere middager, aktiv, hvilt. Til og med både frisør og negler-og-øyenbryn-i-salong. :fnise: Denne lørdagen er den første siden sist som jeg er alene, Tenåringen skal overnatte hos venninne og jeg er for utslitt og for innesnødd til å finne på noe mer morsomt enn min egen sofa. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen kom og gikk, jeg husker ikke helt hva jeg gjorde. Drakk rødvin, sikkert. :fnise:

Nå er det igjen jobbe, jobbe, jobbe, hjem osv, men nå er ikke Tenåringen hjemme. Før kjærkomment fri og avbrekk, nå tomt og trist. :( Jeg leser reiseboken til Riisnæs (Mammutsalg!) og koser meg med fakta om Benin og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver visst stort sett bare hos andre, jeg. :sjenert:

Fin helg, til tross for mageæsj. Såpass at jeg ikke kom meg på jobb på fredag, faktisk. Jeg lå i stedet i sengen til DNM og så lidende ut. Så han lagde middag til meg og store-Gucci og så trosset jeg magen og spiste den og drakk rødvin til. En flaske, faktisk. :sjenert: Så lørdag var jeg handlingslammet og kvalm igjen. Sånn i sekstiden ville jeg ut siden jeg da ikke hadde vært utenfor døren siden torsdag kveld (da var jeg ute og drakk litt øl og trodde magevondten hadde med dem å gjøre, men det hadde de nok ikke). Vi tenkte bare å spise på et billig sted i nabolaget, siden risikoen for at jeg måtte forlate stedet i en fart så absolutt virket å være til stede. Det første stedet vi gikk til var rett og slett nedlagt. :fnise: Alternativ to begynte å ommøblere for å få plass til et stort selskap midt i fanget på oss, så da gikk vi bare igjen. Alternativ tre hadde plutselig en treretter til trehundre og den inkluderte andeconfit. :sjenert:

Så da følte jeg meg plutselig litt frisk og sulten og fristet, så da ble det visst både ande- og kyllinglevermousse, andeconfit og konfektkake og en flaske rødvin. Til hver. Igjen. Og da var jeg kjempefrisk og drakk litt mer rødvin og litt øl og rundet av med en liten bøtte bar vodka midt på natten. :sjenert: :sjenert:

Dagen i dag har dermed vært relativt grusom, ikke minst fordi jeg måtte hive meg på et tog til mine kjære foreldre der det skulle feires bursdag. Toget bestemte seg for å benytte gangfart mesteparten av tiden og jeg trodde seriøst jeg skulle dø, men idet minste visste jeg jo at det kom av gårsdagens utskeielser og ikke av den fæle magesyken. Det var en slags trøst. Heldigvis fikk jeg mat og vin (IGJEN!) da jeg vel og vakkert var fremme. Og dessert og kake og likør. :fnise:

Nå er jeg omsider hjemme igjen med Tenåringen som har vært på besteforeldre- og pappaferie og gleder meg til askesen jeg skal pålegge meg selv i morgen. Linser og vann! Eller en supersunn suppe kanskje. I hvertfall vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...