Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å Fresi! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe deg, men jeg har ikke annet enn :hug: :hug: :hug: å gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for alle klemmene. Så gode dere er! :grine:

Lite tilbakefall torsdag kveld gitt, sånn er det vel. Nå går det fint igjen. I går var jeg ute og spiste deilig mat og drakk deilig vin og dessuten noen øl på Kult Sted og noen øl på mindre kult sted. :fnise: Jeg fikk sannelig i meg både hvalcarpaccio, kongekrabbe og vaktelegg. Blant annet. :sjarmor: I dag har jeg sløvet mens DNM har jobbet, og nå er det et glass rødvin mens jeg venter på at DNM skal lage confitmiddag. :sjarmor: Fin helg så langt, veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende med folk som alltid skjærer grønnsaker ala julienne og som rydder og vasker kontinuerlig etter seg mens de lager mat. Og gjerne gulvet også, samtidig som de dekker bordet.

Sånn er ikke jeg akkurat. :fnise:

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for alle klemmene. Så gode dere er! :grine:

Lite tilbakefall torsdag kveld gitt, sånn er det vel. Nå går det fint igjen. I går var jeg ute og spiste deilig mat og drakk deilig vin og dessuten noen øl på Kult Sted og noen øl på mindre kult sted. :fnise: Jeg fikk sannelig i meg både hvalcarpaccio, kongekrabbe og vaktelegg. Blant annet. :sjarmor: I dag har jeg sløvet mens DNM har jobbet, og nå er det et glass rødvin mens jeg venter på at DNM skal lage confitmiddag. :sjarmor: Fin helg så langt, veldig fin.

Høres ut som det går rett vei! :ler:

Det med julienneskjæring og vasking og sånn hørtes heller ikke verst ut. :tommelsmil::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en veldig fin vei må jeg si. :nigo:

Ja! :danser:

Mht kulinariske utskeielser har jeg selv forresten holdt meg til normal mat i kveld for én gangs skyld.

Dvs pizza. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.

Hjemme alene. Tilbakefall.

Jeg nekter fortsatt å tro det. Leve med det. Vil han skal komme tilbake.

Å, kjære kjære deg. Trenger deg.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ludovie
:klemmer: Så utrolig trist! Jeg føler virkelig med deg. Skjønner godt at det er vanskelig å tro det, og sånn kommer det sikkert også til å være en stund fremover. Jeg tror det er en slags overlevelsesmekanisme, man er rett og slett ikke i stand til å ta alt innover seg på én gang. :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.

Hjemme alene. Tilbakefall.

Jeg nekter fortsatt å tro det. Leve med det. Vil han skal komme tilbake.

Å, kjære kjære deg. Trenger deg.

:(

Himmel, søteste deg :klem:

Hva kan jeg gjøre for deg?

Dette må virkelig være vondt for deg, og jeg sender deg alle de gode tanker, og all den styrke jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...