Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre på en eller annen måte kommet til å plukke meg i nesen etter at jeg skar chili.

:hoho:

:grine:

Og nå må jeg snart skifte det man må skifte når TR/Det Månedlige har inntruffet.

:hoho: :hoho:

:grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går kom jeg dessverre til å kutte av en liten bit av pekefingeren, takket være den suverene og svært skarpe kniven jeg fikk til jul. Dessverre skar jeg også da chili. Mye absurd smerte om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre pekefinger begynner å bli helt herpa etter at jeg fikk den kniven. Først lagde jeg et presist kutt fra midtveis mellom leddet og neglen og kuttet fint over neglebåndet, mye blod! Så kuttet jeg altså av en liten bit av tuppen i går. Mye blod! :tommelsmil: I dag kuttet jeg presist midt på fingeren, neglebånd og tupp og alt. Og chili, alltid chili. Overraskende mye blod! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au! :overrasket:

Jeg tok tuppen av tommelfingeren for et par år siden under basilikumhakking, og måtte på legevakten og full pakke. Jeg måtte gå med en plastdings rundt fingeren full av salve for å få det til å gro riktig, og fortsatt er tommelen litt rar og øm i tuppen. Snedige greier.

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blitt dagboken som dem som liker blod i strie strømmer, skjønner jeg? :jepp:

Du burde kanskje ha noen voksne med deg på kjøkkenet? :filer:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chili i nesen er blæh, men å få det i øynene er enda verre *snakker av erfaring*

Pass på fingrene, Fresi. De kan være gode å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...