Fresi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3621 Del Skrevet 23. november 2009 Del to: Med "senk kravene dine" i hodet ankom jeg jobb i fantastisk god tid, et kvarter før tiden, det burde ligge an til en strålende dag. Men det var jo helt MØRKT der! Viste seg at jeg skulle vært et helt annet sted, et sted det tar ganske lang tid å forflytte seg til, over en time med kollektivtransport. Først: På med kåpe igjen, ut døren, resignere, tenke: får kmme en time for sent da, ta haugevis av transportmidler og holde på. Så: Snu i døren, dette gidder jeg ikke. ærlig talt, for en drittdag, ringte kollega og sa jeg ble på min post. Virket sikkert underlig. JAVELDA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. november 2009 #3622 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjenner meg altså veldig godt igjen! Huff og huff. Også i det der med kommentarer som blir dråpen, og som kverner omkring i skallen etterpå i timevis og dagesvis og nærer et farlig fosskokende (ikke alltid helt rasjonelt) sinne. Og kaputt oppvaskmaskin er ingen liten detalj, det kan få den sindigste til å tilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. november 2009 #3623 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg signerer med begge hender på at det av og til er svært lite som skal til for å fremkalle full tilt. Svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 23. november 2009 #3624 Del Skrevet 23. november 2009 At det går an skrive så utrolig bra om når livet farer hard med deg, du burde virkelig prøve deg med kåserier. Ellers er gjenkjennelsesfaktoren stor. Nå r man først blir vippet av pinnen, så blir det så totalt Men, du ; "Senke kravene" lzm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 23. november 2009 #3625 Del Skrevet 23. november 2009 Hei! Jeg fikk lyst til å følge med her, etter å ha fnist meg gjennom flere sider (med påfølgende smådårlig samvittighet, siden tilting egentlig ikke bør flires av enn andre enn en selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. november 2009 #3626 Del Skrevet 24. november 2009 Du Fresi - du Fresi... Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg får treffe deg. Du virker bare som et helt herlig fantastisk menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2009 #3627 Del Skrevet 25. november 2009 Det er helt på sin plass å slenge klær på gulvet og fortelle verden ett og annet. Håper du får den forståelsen du fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 10. desember 2009 #3628 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2009 #3629 Del Skrevet 16. desember 2009 Huff så leit... burde vi komme harryhertugen og hans kommende fru til unnsetning, tro? Från Norges långstrakta, vackra kust Vi önsker Er mäktig glädja og lust O,fjällhöga hertug av Harryland Som Sessan har tagit i välbolad hand Du leva, du leva, du leva må och många, många småhertugar få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. desember 2009 #3630 Del Skrevet 16. desember 2009 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2009 #3631 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Huff så leit... burde vi komme harryhertugen og hans kommende fru til unnsetning, tro? Från Norges långstrakta, vackra kust Vi önsker Er mäktig glädja og lust O,fjällhöga hertug av Harryland Som Sessan har tagit i välbolad hand Du leva, du leva, du leva må och många, många småhertugar få! For et fint dikt, Ashera. Jeg må ellers med skam melde at jeg aldri hørt om noen av de kjente dikterne som ble ramset opp i den artikkelen. Men siden dette tross alt er Fresifantastika-boka, tenkte jeg at jeg ville bidra med disse vackra ord om piker og vin av Carl Michael Bellmann. Den nyslåtte hertugen burde fremføre den for sin skjønne brud, synes jeg. När jag har en plåt at dricka Notabene godt renskt Vin Och där till en vacker Flicka Notabene som är min; Är jag nöjd af hjärtans grund, Notabene blot en Stund. Bellmans epistel nr. 56 Endret 16. desember 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2009 #3632 Del Skrevet 16. desember 2009 Da må den nyslåtte hertugen tillike ikle seg bellmannske gevanter. Vidermet bluse med ståkrage, vest i naturfarget lin og småskrukkete knäbyxor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 18. desember 2009 #3633 Del Skrevet 18. desember 2009 *huker opp på mine innlegg* Du har jammen meg falt ut av lista mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2009 #3634 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. desember 2009 #3635 Del Skrevet 24. desember 2009 Ha en riktig god jul, Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #3636 Del Skrevet 24. desember 2009 Har dessverre forsømt meg med skriverier igjen. Oppsummert: Fikk julegave av kollega i form av heftig forkjølelse forrige uke, men er nå på det nærmeste restituert. Våknet imidlertid klokken tolv i dag med et veldig pussig, hovent fjes og noen merkelige stikkgreier i brystet. Jaja. Jeg er hos mor og far, fortsatt iført pastellfarget morgenkåpe (ekte 80-tall) og skal snart gyve løs på innpakkingen av de siste (dvs de fleste) julegavene, som stort sett ble innkjøpt i går. Jeg funker best tett opp til deadline, som vanlig. Jeg gleder meg til Tenåringen kommer fra sin far, hun skal feire med meg i år. Det skal DNM også. Håper han ikke får sjokk av særhetene her, hehe. God jul alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2009 #3637 Del Skrevet 29. desember 2009 Håper du har hatt en flott jul Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 29. desember 2009 #3638 Del Skrevet 29. desember 2009 Håper du har en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 31. desember 2009 #3639 Del Skrevet 31. desember 2009 Ønsker deg et riktig godt nytt år, Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 31. desember 2009 #3640 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år, Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå