Dark Star Skrevet 20. november 2009 #3601 Del Skrevet 20. november 2009 Dette skjer ikke ofte. Jeg rapporterer i godeste krigsreporterstil: Lite sammenbrudd. Et lite et, så lite at ingen ser det. Bitter, she said, no one is there to see it. Faen faen faen Kjære, søteste Fresi Jeg får så vondt av at du har det slik, du så er så flink og snill, og alltid støtter når noen trenger. Sammenbrudd kan være en godt ting, men noen burde få se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2009 #3602 Del Skrevet 20. november 2009 :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. november 2009 #3603 Del Skrevet 20. november 2009 Vet ikke hva jeg skal si, men i det minste får du en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. november 2009 #3604 Del Skrevet 20. november 2009 Å Fresivennen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. november 2009 #3605 Del Skrevet 21. november 2009 :klemmer: :klemmer: Dessuten vil jeg bare si at livet er skikkelig kjipt og urettferdig noen ganger. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 #3606 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg håper virkelig denne dagen blir bedre for deg, Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 21. november 2009 #3607 Del Skrevet 21. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. november 2009 #3608 Del Skrevet 21. november 2009 Alle gode ønsker om at denne dagen skal bli bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3609 Del Skrevet 21. november 2009 Foreløpig rapport: Bedre! Vurderer pizza. Jøss så sur og lei meg jeg var i går, jeg tror hormoner løper helt løpsk her jeg. Tålte jo ingenting, og jeg pleier å tåle en god del. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. november 2009 #3610 Del Skrevet 21. november 2009 Godt å høre at du har det bedre i dag. Hormoner kan være noen troll..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 #3611 Del Skrevet 21. november 2009 Foreløpig rapport: Bedre! Vurderer pizza. Jøss så sur og lei meg jeg var i går, jeg tror hormoner løper helt løpsk her jeg. Tålte jo ingenting, og jeg pleier å tåle en god del. :klø: Veldig bra med bedre Noen ganger er det bare slik at man knapt kjenner seg selv igjen i reaksjonsmåtene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. november 2009 #3612 Del Skrevet 21. november 2009 for litt gladere Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. november 2009 #3613 Del Skrevet 21. november 2009 Så godt å høre at humøret er for oppadgående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 21. november 2009 #3614 Del Skrevet 21. november 2009 Her skal det også lages pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. november 2009 #3615 Del Skrevet 22. november 2009 Så godt at dagen i går var bedre. Håper denne er enda bedre. Det hjelper noen ganger å få litt ut av systemet. Du fortjener å bli feid avgårde til koselig sted med full oppvartning mens andre fikser og trikser og setter i stand der hjemme, i beste hva-nå-alle-disse-programmene-på-tv-heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. november 2009 #3616 Del Skrevet 22. november 2009 Fint med bedre! Hormoner kan være trollete, men av og til bra, fordi de får oss til å gråte for ting som faktisk er så dumme at de bør gråtes for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3617 Del Skrevet 23. november 2009 Dere er utrolig søte og snille alle sammen! Det må jeg si! Tårene silte jo enda mer da jeg leste her underveis (samt da jeg fikk de søteste SMS-ene). Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men en eller annen rullegardin gikk rett ned i noen timer. Nok var nok, liksom. Og det var egentlig små bagateller, og jeg er en stor unge. Jaja, jeg kan lage en halvmorsom historie av det om ikke annet. Det startet på torsdag, da de snille forledrene mine var her og skulle ordne. Men de ordner ikke alltid helt. De ordner litt ett sted og så forlater de et tilsynelatende kaotisk område et annet sted fordi de ikke avslutter noen ting. Jaja, big deal. Så var det den jævla oppvaskmaskinen som durer på og er helt opphengt på å pumpe. Pumpe pumpe pumpe og det er ikke mulig å avslutte eller slå av uten å slå av hovedbryteren. Jeg har ikke råd til en ny, og jeg er ikke den som vasker opp jevnt og trutt. Humøret ble svartere enn svartest. Så tilbød de snille foreldrene mine å låne meg til en ny sånn at jeg kunne få den fort. Snilt. Men. Menmenmen. Én ting er at jeg vet at det aldri aldri aldri blir ordnet fort. Sånne ting tar alltid uker og måneder hvis jeg skal være avhengig av dem (og det er jeg jo). Da ble jeg litt gal inni meg ved tanken på den sendrektigheten. Og så ble det en masse prat om hvordan den oppvaskmaskinen opprinnelig kom i hus, at den var en fryktelig dyr maskin i sin tid, hvem som ordnet En God Pris (driter jeg i, det er femten år siden), hvilken elektriker som var her en gang (jeg gir beng, alt dette er eksefamilie, get over it!) og min mors punchline: "Du får låne så og så mye, det er fullt mulig å finne en maskin til den prisen, du får senke kravene dine." Som om jeg gjør noe annet liksom!!! Da tror jeg halve livet mitt datt i hodet på meg, uten at jeg sa så mye mer (annet enn at jeg jo ikke hadde stilt noen krav og at det var veldig fint hvis jeg fikk låne litt). Utakknemlig såklart, siden det er snilt å tilby seg og snilt å hjelpe meg med å få sett på ulike modeller og bestille og ordne og montere og sånt. Men jeg vet som sagt at det kommer til å ta vinter og vår. DNM kom utpå kvelden og da var jeg i alarmberedskap og superstresset og vanvittig sur over den jævla maskinen. Jeg tåler ikke at ting går i stykker, jeg har ikke ressurser til det, hverken mentalt (enda en ting å tenke på og ordne), følelsesmessig (det IRRITERER meg, maskiner har bare å virke) eller økonomisk (bankerott). DNM hadde fått beskejd om at hvis han ville komme så fikk han tåle rot og dritt (han er nemlig veldig nøye av seg), og det var jo greit. Men morgenen etter forsov jeg meg og DNM åpnet dagen med å åpne døren til vaskerommet og bruke ordet "dynge". Da freste Fresi for på sitt hissigste vis og avslørte for første gang sin morgengrettenhet. Slutt, liksom! Halv åtte om morgenen?? Man snakker ikke til meg på det tidspunktet, og slett ikke med snev av kritikk, selv om man passer på å le godmodig samtidig. Så på vei ut døren fant jeg ikke en ting jeg skulle ha med meg. Da var det nærliggende å surmule noe om at han sikkert hadde ryddet det bort, ryddefrik. Så utførte jeg følgende modne handling: En haug halvskitne klær lå over spisestuestolen i stuen (jeg vet ikke hvorfor, ikke spør), jeg føk bort og rev og hev alle klærne utover gulvet mens jeg freste og fordelte skyld. Jupp. Tingen var ikke der da, den var i vesken min. Og enda var ikke klokken åtte fredag morgen. Fortsettelse følger muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3618 Del Skrevet 23. november 2009 "Du får senke kravene dine" Hah, kommer ikke over den altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3619 Del Skrevet 23. november 2009 Men jeg har kommet over den maskinen nå altså. Jeg er fullt innstilt på å vaske opp. Det tar bare litt tid med meg. Liker ikke omstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. november 2009 #3620 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ikke pent å le, men en liten for gjenkjennelse synes jeg er lov. Godt at du har det bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå