-Englefjes- Skrevet 20. november 2009 #3581 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 20. november 2009 #3582 Del Skrevet 20. november 2009 Egoistisk nok er det fint for meg å ha en sjelesøster, så egoistisk er jeg akkurat nå. Jeg er bare så lei. Lei lei lei. Det er ikke den bagatell som ikke kan vippe meg av pinnen, virkelig ikke. Jeg synes jeg har slitt og slitt de siste ti årene, egentlig de siste tyve, jeg vil ha en pause hvor ting går glatt og lekende lett og uten at jeg er alene om alt. Og uten PMS Jeg vil også at du skal ha det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. november 2009 #3583 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg vil at dere begge skal ha det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3584 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg vil også at du skal ha det fint Søtnoser! Og jeg har det jo ikke verst, ikke verstest. Men akkurat nå og akkurat denne dagen og gårsdagen er bare bajsete og humørsyken har tatt meg. Lei av ting som går i stykker uten at jeg har sjans i havet til å fikse, lei av å være låst på ett sted, lei av måtte klare alt, lei av å ikke klare det pga manglende bil og økonomi og hjelp i hverdagen, lei av forfallet rundt meg og av meg, lei av føkkings jobbomstendigheter, lei av mangel på normalitet, lei av mørke og regn, lei av meg selv - ikke minst ikke minst. SytSytSyt! Jeg har lyst til å legge skylden på absolutt alle andre dessuten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. november 2009 #3585 Del Skrevet 20. november 2009 Det høres utmattende ut - jeg skjønner veldig godt du blir lei. Man holder ut og halser etter og innimellom resignerer man - eller man skriker høyt. Ta tacofredag med noen ekstra øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. november 2009 #3586 Del Skrevet 20. november 2009 Hmmm... Schedelig! Og jeg kan ikke hjelpe deg med noe av det, annet enn bil med sjafør!! Serriøst! Jeg sitter på jobben enda, gruer meg til å dra hjem til tomt hus med møkkete gulv, lister som må males, fem kaker som må lages (laget seks i går!- fandens korps!!) og middag som skal fortæres i all ensomhet. Stakkars meg også - hvis felles skjebne er felles trøst, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. november 2009 #3587 Del Skrevet 20. november 2009 Sender masse trøst til både Fresi og Ellevill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 20. november 2009 #3588 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 20. november 2009 #3589 Del Skrevet 20. november 2009 Nå prøver jeg om verden ser lysere ut med en Jägermesiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. november 2009 #3590 Del Skrevet 20. november 2009 Nå prøver jeg om verden ser lysere ut med en Jägermesiter Hvorfor drikke hostesaft om du ikke hoster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 20. november 2009 #3591 Del Skrevet 20. november 2009 Nå prøver jeg om verden ser lysere ut med en Jägermesiter En, eller fem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 20. november 2009 #3592 Del Skrevet 20. november 2009 Hvorfor drikke hostesaft om du ikke hoster? Host, host, hark, kremt En, eller fem? Nedi nr. 2 nå. Og et glass rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 20. november 2009 #3593 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. november 2009 #3594 Del Skrevet 20. november 2009 Host, host, hark, kremt Nedi nr. 2 nå. Og et glass rødvin OK! Hører den vonde hosten din... kjør på med hostesaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3595 Del Skrevet 20. november 2009 Fylla hjalp ikke. Så overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3596 Del Skrevet 20. november 2009 Dette skjer ikke ofte. Jeg rapporterer i godeste krigsreporterstil: Lite sammenbrudd. Et lite et, så lite at ingen ser det. Bitter, she said, no one is there to see it. Faen faen faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 20. november 2009 #3597 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. november 2009 #3598 Del Skrevet 20. november 2009 Neimen kjærevakrevene Fresi, da! Er hele verden i mot deg i dag? KjipeVerden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. november 2009 #3599 Del Skrevet 20. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. november 2009 #3600 Del Skrevet 20. november 2009 Å, kjæreste Fresi, skulle ønske jeg kunne gjøre noe med alle dumme ting. Du er enn sånn trofast, fin sliter som livet burde fare fint med, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå