Aricia Skrevet 9. november 2009 #3541 Del Skrevet 9. november 2009 Lurer egentlig på om litt mer flytende hvit greie hadde gjort seg, det ble veldig kraftig smak. Og etter å ha spist i dag igjen lurer jeg også på om jeg brukte helt feil kjøtt. Lurer på om Ultra har solgt meg en gammel vær. Vær eller ikke vær, det er spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3542 Del Skrevet 9. november 2009 Vær eller ikke vær, det er spørsmålet! Du pendler elegant fra det ene litterære universet til det andre ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 9. november 2009 #3543 Del Skrevet 9. november 2009 Du pendler elegant fra det ene litterære universet til det andre ser jeg. Jeg er så kulltivert, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3544 Del Skrevet 10. november 2009 Kulltivert? Her snakker vi! REEGhlIu8nw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. november 2009 #3545 Del Skrevet 10. november 2009 Høykultur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3546 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg trenger et normalt liv. For første gang ønsker jeg meg det. Noe i nærheten av å være aldersadekvat. Jeg har alltid alltid vært i utakt. Nå er jeg litt lei! Det er ikke helgens feil. Fredag traff jeg DNM til vårt private førjulsbord med pinnekjøtt og altfor mye akevitt. Hyggelig og harmløst, selv om det som sagt ble altfor mye akevitt. Veldig gøy og veldig fuktig og veldig ung&gal på bar etterpå og diverse. Lørdag sov jeg lenge, men ikke FOR lenge, kranglet litt, kissed and made up, lagde mat, lå i sofa og så film. Normalt. I dag våknet jeg forbløffende tidlig, forbløffende uthvilt, leste bok i flere timer, var på kafé, spiste middag med hyggelige, men perifere mennesker, drakk vann til. Avsluttet tidlig med DNM på perfekte steder med et par drinker. Det siste gjør jeg så sjelden og det er faktisk superperfekt på en søndag. Alt fint, men alt også litt feil. Litt uro. Ikke noe helt på plass. Og føkkings jobb i morgen. Det er noe greier som foregår helt utenfor min kontroll som er bakteppet her, og det påvirker meg sikkert. i en annen kontekst hadde jeg nok syntes det var en ganske så perfekt helg. Nå er jeg i stedet litt sliten, sel om jeg ikkeh ar anstrengt meg i det hele tatt utover å snakke om litt belastende og vriene saker. Uh uh. Life but how to live it I presume. Dessuten hater jeg søndager. Endret 15. november 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 15. november 2009 #3547 Del Skrevet 15. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3548 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror virkelig jeg lider av alvorlig søndagsmelankoli. På søndager er nesten alt bajs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. november 2009 #3549 Del Skrevet 15. november 2009 Alt fint, men alt også litt feil. Litt uro. Ikke noe helt på plass. Og føkkings jobb i morgen. Æsj, ja.... Til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3550 Del Skrevet 15. november 2009 Æsj, ja.... Til alt! Yay. Men kanskje jeg aldri blir fornøyd? I så fall er det mildt sagt urovekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. november 2009 #3551 Del Skrevet 15. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2009 #3552 Del Skrevet 16. november 2009 Håper uken starter bra og helst tar seg opp etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 16. november 2009 #3553 Del Skrevet 16. november 2009 Fyllenerver? :klø: Dessuten er det utmattende å snakke om vanskelige ting Jeg skulle til å ønske deg en god dag, men det er jo mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2009 #3554 Del Skrevet 16. november 2009 FineFresi! En mandagsklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. november 2009 #3555 Del Skrevet 16. november 2009 Yay. Men kanskje jeg aldri blir fornøyd? I så fall er det mildt sagt urovekkende. Men ikke helt uvanlig, tror jeg. Jeg kjenner meg i hvert fall igjen. Ønsker deg en god uke, og en mye, mye bedre mandag enn du frykter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. november 2009 #3556 Del Skrevet 16. november 2009 I morgen er det supertirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 17. november 2009 #3557 Del Skrevet 17. november 2009 Vanskelig å ta tak i noe som er feil, når det egentlig ser så riktig ut. Henger meg på de andre her...Tirsdag er enda bedre enn mandag og et godt stykke unna søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3558 Del Skrevet 18. november 2009 ... og nå nærmer torsdagen seg med stormskritt. Det går framover! Hyggelig kinotur i går, daffedag i dag. For et vær, mumlemumle. Mens jeg var på kino i går (og kom hjem midt på natten) skulle Tenåringen rydde kjøkken, så i dag fikk jeg beskjed om at oppvaskmaskinen var ødelagt. WTF!!!!! Det bare tåler jeg ikke akkurat nå, allerminst tåler økonomien det. Med mye fikling og prøving virket den i alle fall en runde i kveld. Jeg holder pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. november 2009 #3559 Del Skrevet 18. november 2009 *fjernhealer oppvaskmaskinen* Lei for at jeg ikke kunne være med dere i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3560 Del Skrevet 18. november 2009 Og tjah. Hva mer? Jeg har glemt igjen sminken min hos DNM og DNM er bortsreist og jeg har ikke nøkler siden jeg har lånt dem bort til en-eller-annen som skulle låne den noen dager. Det er KRISE! KRISE!!! Om jeg har annen sminke? Det er ikke spørsmålet. Annen sminke finnes, men er suboptimal. Gjemt bort i skapet fordi den ikke funker. Og jeg tror knapt jeg har noen ekstra mascara siden jeg har vært ytterst flink til å spise av lageret det siste året. Jeg hadde en fra YSL, uåpnet, plutselig viser det seg at den både var åpnet og borte gitt. Buhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå