Skravla Skrevet 6. november 2009 #3521 Del Skrevet 6. november 2009 Har kjøpt boken i dag og leste på t-banen hjem..... så langt ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. november 2009 #3522 Del Skrevet 6. november 2009 Vi har visst begynt med vinlotteri på fredager i den liksom ekstra lange lunsjen. Fint tiltak. I dag var situasjonen slik: 1 hjemme med sykt barn, 1 syk, 2 sykmeldte, 1 delvis sykmeldt, 1 ferie, 1 fri, 1 delvis tilstede, 1 i møte, 2 tilstede. Det blir ikke så mange penger i kassen av sånt. Til gjengjeld øker det jo vinnersjansene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2009 #3523 Del Skrevet 6. november 2009 Vi har visst begynt med vinlotteri på fredager i den liksom ekstra lange lunsjen. Fint tiltak. I dag var situasjonen slik: 1 hjemme med sykt barn, 1 syk, 2 sykmeldte, 1 delvis sykmeldt, 1 ferie, 1 fri, 1 delvis tilstede, 1 i møte, 2 tilstede. Det blir ikke så mange penger i kassen av sånt. Etterhvert som jeg leste, så jeg for meg en lykkelig Fresi som hadde et par vinflasker med seg hjem fra jobb i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3524 Del Skrevet 6. november 2009 Har kjøpt boken i dag og leste på t-banen hjem..... så langt ser det bra ut. Interessant. Jeg så som snarest etter den, men fant den ikke. Til gjengjeld øker det jo vinnersjansene Det har du jammen meg rett i! Det tenkte jeg ikke på. Etterhvert som jeg leste, så jeg for meg en lykkelig Fresi som hadde et par vinflasker med seg hjem fra jobb i dag... Nåneidu. Jeg vinner aldri. I en annen jobb vant jeg to ganger på halvannet år. Men det er jo hyggelig da, litt spenning i hverdagen. Bortsett fra at en som vinner sjikkeli mye har en tendens til å kjøpe sjikkeli vond vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. november 2009 #3525 Del Skrevet 6. november 2009 De hadde den på Tronsmo i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3526 Del Skrevet 6. november 2009 De hadde den på Tronsmo i hvertfall. Norli suger. Men jeg får jo tak i den på sikt, så det er ikke så farlig. Jeg synes bare det er så interessant med den kompleksiteten fyren åpenbart besitter. Og det har jeg visst hele tiden. I tillegg er jo temaet uhyre interessant og så trist at jeg nesten ikke orker å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. november 2009 #3527 Del Skrevet 6. november 2009 Har aldri vnnet i vinlotteri, selv om jeg alltid er med. Jobben jeg har nå har ikke slikt. Mannens jobb hadde før, og han vant omtrent annenhver uke. Og så drakk jeg den opp, så sånn sett var inntjeningen bra for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 6. november 2009 #3528 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Vi hadde utrolig bra vinlotteri på jobb før. Bare kvalitetsviner. Siste gang jeg vant ble det en flaske Bollinger på meg. Endret 6. november 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 7. november 2009 #3529 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg blir ikke helt ferdig med Kristoffer Schau, jeg Den boken han har skrevet er kanskje litt av samme typen som radioprogrammet "Et Norge i krig" han hadde for noen år siden. Det er kanskje det beste programmet som NRK noensinne har sendt over eteren. Selvfølgelig litt vanlig tull og fjas innimellom, men i all hovedsak et seriøst program der staten og samfunnet Norge ble satt under lupen i forhold til ulike prossesser. Det var ikke lenge de fikk holde på før Bernander tok det av sendeskjemaet, årsaken var ikke lave lyttertall (tvert i mot)men antakeligvis populariteten et såpass kontroversielt og samfunnskritisk program fikk. Litt om det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 8. november 2009 #3530 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor er nextlife gjest?! (og sånn ellers: jadda, jeg følger med, er bare elendig på å skrive ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 8. november 2009 #3531 Del Skrevet 8. november 2009 Ark har også boka til Schau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3532 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor er nextlife gjest?! (og sånn ellers: jadda, jeg følger med, er bare elendig på å skrive ) She will be back, I think. Koselig at du skriver her, forresten, og jeg kjenner dilemmaet. For tiden har jeg hverken ork eller tid til å følge opp alle her inne, og slett ikke til å skrive hos dem jeg bare leser hos (som for eksempel deg, Problematique). Det er også noe med en skrudd greie med at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg begynner å skrive et sted og så ikke klarer å følge opp. Urteit, for jeg tenker slett ikke det samme om dem som er innom her. Oppsummert: Hyggelig hvis man leser, føl slett ingen forpliktelser til å skrive! Dessuten babler jeg jo stort sett bare i vei uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 8. november 2009 #3533 Del Skrevet 8. november 2009 Phew, nextlife får ikke lov til å forsvinne helt Og ser ut til at vi deler samme tankene ang. lesing/skriving, så dermed er alt fin-fint igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. november 2009 #3534 Del Skrevet 8. november 2009 Det er også noe med en skrudd greie med at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg begynner å skrive et sted og så ikke klarer å følge opp. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. november 2009 #3535 Del Skrevet 9. november 2009 She will be back, I think. Koselig at du skriver her, forresten, og jeg kjenner dilemmaet. For tiden har jeg hverken ork eller tid til å følge opp alle her inne, og slett ikke til å skrive hos dem jeg bare leser hos (som for eksempel deg, Problematique). Det er også noe med en skrudd greie med at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg begynner å skrive et sted og så ikke klarer å følge opp. Urteit, for jeg tenker slett ikke det samme om dem som er innom her. Oppsummert: Hyggelig hvis man leser, føl slett ingen forpliktelser til å skrive! Dessuten babler jeg jo stort sett bare i vei uansett. Du er ikke alene gitt! Er jo teit at man skal føle seg på etterskudd med KG, som liksom skal være avslapping og kos. *Skjerpings* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. november 2009 #3536 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg leser uhemmet, og skriver bare der jeg gidder. Uten samvittighet whatsoever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3537 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg ser jeg formulerte meg lekende lett over her. Nuvel. I går klarte jeg å herpe en rett jeg har hatt på planen i et par år. Attpåtil med besøk jeg ville imponere. Men det var han andre som herpet. Han andre slang oppi dobbelt så mye vin som oppskriften tilsa, siden man hadde brukt litt mer kjøtt en det oppskriften tilsa og det derfor ble litt tørrere enn det man trodde oppskriften tilsa. Så slang man oppi litt ekstra tomatgreier for å kompensere og lot saken koke litt ekstra lenge uten lokk for å redusere væskemengden. Resultatet ble en intenst vinsmakende rett. Han andre forsynte seg tre ganger og Tenåringen spiste også masse, men jeg var bare gretten og spiste nesten ikkeno. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 9. november 2009 #3538 Del Skrevet 9. november 2009 Huffda. Man burde kanskje da også slengt oppi mer av hvit greie som skal oppi tilslutt for at alt skulle bli balansert? *gjetter på oppskrift* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3539 Del Skrevet 9. november 2009 Huffda. Man burde kanskje da også slengt oppi mer av hvit greie som skal oppi tilslutt for at alt skulle bli balansert? *gjetter på oppskrift* Kanontips, tenkte faktisk på saken, men hadde dessverre ikke mer hvit greie. Lurer egentlig på om litt mer flytende hvit greie hadde gjort seg, det ble veldig kraftig smak. Og etter å ha spist i dag igjen lurer jeg også på om jeg brukte helt feil kjøtt. Lurer på om Ultra har solgt meg en gammel vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3540 Del Skrevet 9. november 2009 Tenåringen tar test på Internett. En Dante-test. Hvor i Helvete ville du ha havnet elns. Hva ER det for et barn jeg har produsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå