Gjest Alhelí Skrevet 27. oktober 2009 #3461 Skrevet 27. oktober 2009 Du er uansett en vannvittig modig mamma Ja, og en vittig en! Men altså... Blir det verre? Betyr det at når frøknene er 14 og 16, så... hjelp
Gjest Fjodor D. Skrevet 27. oktober 2009 #3463 Skrevet 27. oktober 2009 Jedg er hjertens enig; samle alle helgereferat og gi ut bok. My gadd!
Aricia Skrevet 28. oktober 2009 #3464 Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan går det med Halloween-forberedelsene?
Donpedro Skrevet 28. oktober 2009 #3465 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tenker at når de blir større er de bedre til å argumentere for seg, så oppgjørene blir preget av litt mer enn "Du er dum!" og å ligge på golvet og banke og slå, og så er de så store at det ikke lenger går an å ta dem under arma og gå. Det vil nok utvilsomt vekke mer oppsikt, du har nok definitivt rett i det.
Gjest Dallandra Skrevet 29. oktober 2009 #3466 Skrevet 29. oktober 2009 Og sånn apropos, det var slik minstemann ble bragt ut av huset og inn i bilen i dag. Ville ikke i barnehagen.
Ellevill Skrevet 29. oktober 2009 #3467 Skrevet 29. oktober 2009 :ler: Å, you made my day, Fresi! Og så er du en God Mor. Med Gode Foreldre. Jepp!
Gjest Alhelí Skrevet 29. oktober 2009 #3468 Skrevet 29. oktober 2009 Fresi Fantastika - lurer på om det er en bok for dagens unger eller om den er gammeldags og ikke fenger lenger...?
Fresi Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3469 Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan går det med Halloween-forberedelsene? Det går fint. Jeg reiser bort. Fresi Fantastika - lurer på om det er en bok for dagens unger eller om den er gammeldags og ikke fenger lenger...? Jeg har den liggende et sted, faktisk. Sikkert for gammeldags. Min unge likte i alle fall nesten ingen av mine gamle barnebøker. Jeg ble ganske skuffet husker jeg.
Gjest Alhelí Skrevet 30. oktober 2009 #3470 Skrevet 30. oktober 2009 Det går fint. Jeg reiser bort. Jeg har den liggende et sted, faktisk. Sikkert for gammeldags. Min unge likte i alle fall nesten ingen av mine gamle barnebøker. Jeg ble ganske skuffet husker jeg. Jeg ble i grunnen mest skuffet over at jeg selv ble så skuffet - over Gulltopp-bøkene, f.eks. For ikke å snakke om 5-bøkene. Og Bobseybarna.
Fresi Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3471 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ble i grunnen mest skuffet over at jeg selv ble så skuffet - over Gulltopp-bøkene, f.eks. For ikke å snakke om 5-bøkene. Og Bobseybarna. Både ungen og jeg ble skuffet over Aurora og Sokrates.
Gjest Alhelí Skrevet 31. oktober 2009 #3472 Skrevet 31. oktober 2009 Både ungen og jeg ble skuffet over Aurora og Sokrates. 8-åringen min digget Aurora-bøkene, faktisk. Men det var vel på etterjulsvinteren for i første klasse at hun leste dem. Kanskje ville de kjedet henne nå. Men hun sluker fortsatt de småkjedelige (?) Mormor og de 8 ungene-bøkene... Og en drøss av de andre Vestly-bøkene.
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3473 Skrevet 1. november 2009 Man vet man har aparte venner når de kontakter deg på FB og sutrer om at du må komme NÅH hvorpå man sier for spøk at man kommer sporenstreks via helikopter hvorpå de oppgir gateadressen og ikke skjønner problemet.
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3475 Skrevet 1. november 2009 ... og når man får beroligende beskjed om at, herregud, jeg betaler selvsagt helikopteret.
Gjest nextlife Skrevet 1. november 2009 #3476 Skrevet 1. november 2009 Najs! Men du, jeg har jo bekjentskaper inn i de dypeste helikopteravdelingene, skal jeg sende over et?
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3477 Skrevet 1. november 2009 Men du, jeg har jo bekjentskaper inn i de dypeste helikopteravdelingene, skal jeg sende over et? Helst ikke, jeg prøver å vri meg unna. Siste oppdatering: "Men herregud, du må jo ringe!" Jeg: "Hvem?" Gærning: "Helikopterservice vel" Hehe, soleklart.
Gjest nextlife Skrevet 1. november 2009 #3479 Skrevet 1. november 2009 Helst ikke, jeg prøver å vri meg unna. Siste oppdatering: "Men herregud, du må jo ringe!" Jeg: "Hvem?" Gærning: "Helikopterservice vel" Hehe, soleklart. Faen, man er bra desperat når man ber dama ta helikopter
Fresi Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3480 Skrevet 1. november 2009 Faen, man er bra desperat når man ber dama ta helikopter Presiserer at jeg ikke er "dama", bare en drikke- og pratevenn. Ellers temmelig enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå