Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Hos oss går speilegg som middag. :tommelsmil: Det er en fn nødløsning når man ikke gidder/har tid til noe annet, synes jeg.

Jeg er også rødvinstørst. Jeg har til og med begynt å lukte syner (fnis); i stad da jeg lå på sofaen var jeg sikker på at jeg kjente lukten av en deilig ripasso. Gal? Neida. :fnise:

Ellers: :kose: for mandagssliten. Mandager er noe drit, og burde vært avskaffet. Mon tro om man kan våge å håpe på tilskudd til fri for alle på mandager i statsbudsjettet som kommer i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg ser ut som om jeg veier mindre enn jeg gjør, har en BMI som ikke er noe bra ;) Men jeg har faktisk gått ned 2 kg siste uka. jeg burde flytte oftere? Eller kanskje ikke..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg ser ut som om jeg veier mindre enn jeg gjør, har en BMI som ikke er noe bra ;) Men jeg har faktisk gått ned 2 kg siste uka. jeg burde flytte oftere? Eller kanskje ikke..... :fnise:

Jo! Du bør absolutt flytte litt mer. Kan jeg anbefale en tur ørlittegranne vest en gang før jul? Vet om noen som gjerne får pakket alle eskene og ikke minst pakket dem opp igjen. La oss kalle det en gjenytelse for billettservice? Det er da ikke for mye for lengt? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen?

Forrige helg rakk jeg både prosecco med mann og middag med diverse i vldsomme mengder med søte, søte damer og to søte, søte barn. Det var utrolig koselig. :) Denne helgen står endelig den høyst etterlengtede mor-og-datter-turen for døren, vi gleder oss. Kanskje den andre mest. :fnise: Nå teller jeg bare på knappene om jeg skal dra til foreldrene mine i kveld. Jeg har ikke så lyst. :sjenert: På den annen side blir det vel skuffelse i lange baner dersom jeg ikke gjør det. Har på en eller annen måte klart å love meg bort. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Helg igjen?

Forrige helg rakk jeg både prosecco med mann og middag med diverse i vldsomme mengder med søte, søte damer og to søte, søte barn. Det var utrolig koselig. :) Denne helgen står endelig den høyst etterlengtede mor-og-datter-turen for døren, vi gleder oss. Kanskje den andre mest. :fnise: Nå teller jeg bare på knappene om jeg skal dra til foreldrene mine i kveld. Jeg har ikke så lyst. :sjenert: På den annen side blir det vel skuffelse i lange baner dersom jeg ikke gjør det. Har på en eller annen måte klart å love meg bort. Æsj.

Jeg er bare så inderlig lei meg for at morogdattertur krasjer med morogdøtretur :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten fortsatt bare tull med middager. Det verste er at jeg ikke husker hva vi har spist denne uken en gang? Mandag? Spaghetti bolognese, den var ganske god. Tirsdag? Hm. Blank. Jeg mener å huske noe med ruccola-og tomatsalat ved siden av. Hva kan det ha vært? :klø: Jeg serverte det ferdig på tallerken. Ruccola- og tomatsalat og ... hva? Jeg tror det var to ting til. Fader altså! Onsdag lagde jeg potet- og purreløksuppe som jeg ubeskjedent nok syntes var supergod, toppet med parmesan og sprøstekt serranoskinke (siden jeg tilfeldigvis hadde det i skapet og som jeg sprøstekte så heftig at røykvarsleren i etasjen over begynte å ule :hoho:). Tenåringen syntes ikke det var noe godt i det hele tatt, men har vokst fra å klage, heldigvis. I går spiste jeg restene av suppen, som helt klart ikke tjente på å stå i kjøleskap med skinken i seg, den smakte i grunn som carbonara uten spagetti. :fnise: I dag blir det max noen brødskiver eller omelett eller no'. I morgen blir det sikkert McDonalds.

Men hva i all verden spiste vi på tirsdag? :klø: Jeg blir sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så inderlig lei meg for at morogdattertur krasjer med morogdøtretur :tristbla:

Det er så utgjort at jeg kan ikke få sagt det! :tristbla: Er'e mulig??

Vi tenker i alle fall ganske likt, da. :fnise: Konserter med døtrene er tydeligvis greia denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Det er så utgjort at jeg kan ikke få sagt det! :tristbla: Er'e mulig??

Vi tenker i alle fall ganske likt, da. :fnise: Konserter med døtrene er tydeligvis greia denne helgen.

:tommelopp:

Hva man ikke ofrer for disse barna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke glem Alzheimer dagen. ;)

God helg. :klem:

:fnise:

Og der kom jeg på hva vi spiste også. Potet-og squashpanne med kajennepepper og noe. Ikke spesielt minneverdig.

God helg Toro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...