Aricia Skrevet 8. oktober 2009 #3361 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, og så har jeg spist fårikål denne uken. Tenker dette går inn i historien som tidens thriller. Fårikål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3362 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da er vi to. Neida. Dvs jeg har fått undersøkt mitt eget hode i det siste, jeg, deler av det vertfall. Ble ikke så mye klokere av det - det var visst ikke stort å finne inni der. Det frykter jeg i mitt tilfelle også. Fårikål! :klø: Er det sjokkerende? Ut? No-no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. oktober 2009 #3363 Del Skrevet 8. oktober 2009 :klø: Er det sjokkerende? Ut? No-no? Det er vel så riktig og usjokkerende som det kan få blitt. Jeg prøvde bare å lage litt umotivert liv og drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3364 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er vel så riktig og usjokkerende som det kan få blitt. Jeg prøvde bare å lage litt umotivert liv og drama. OK. Jeg er litt sliten og trenger teskje og tok ikke responsen til thrilleren min. Og du har så rett så rett, det er vel i grunnen det riktigste jeg har gjort hele uken. Det føles godt å gjøre som man skal. Spise fårikål, drikke te til kvelds, steke vafler, være forekommende, gå på undersøkelser, gjøre jobben sin, legge seg tidlig. Check check check. Men litt sjedeli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. oktober 2009 #3365 Del Skrevet 8. oktober 2009 Håper hodeundersøkelsene fører frem. Det føles godt å gjøre som man skal. Spise fårikål, drikke te til kvelds, steke vafler, være forekommende, gå på undersøkelser, gjøre jobben sin, legge seg tidlig. Check check check. Men litt sjedeli. Når jeg føler meg unormal, ser jeg bare på Peter Schjervens program "Tingenes tilstand". Sist var det blant annet en fyr som samlet på brudekjoler. Slikt gjør at jeg føler meg herlig normal, og jeg trenger ikke endre på en ting jeg gjør for å føle meg helt A4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3366 Del Skrevet 8. oktober 2009 Håper hodeundersøkelsene fører frem. Når jeg føler meg unormal, ser jeg bare på Peter Schjervens program "Tingenes tilstand". Sist var det blant annet en fyr som samlet på brudekjoler. Slikt gjør at jeg føler meg herlig normal, og jeg trenger ikke endre på en ting jeg gjør for å føle meg helt A4. Bra innspill! Jeg setter opp "Begynne å se på TV" på listen min. Jeg liker Scherven da, han er kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3367 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror tedrikking er det mest A4 jeg gjør i hele verden. Vis meg en kvinne på min alder som ikke elsker teene sine og tekoppene sine forsjempel. Men saken er at jeg ikke er spesielt glad i te. Saken er faktisk at jeg veldig ofte blir veldig kvalm av te. Saken er faktisk at jeg en gang måtte løpe ut av morgenmøte på jobb og kaste opp fordi det bare var te og ikke kaffe. På et toalett vegg i vegg uten lydisolasjon av noe slag. Og jeg kaster nesten aldri opp, siden det er noe jeg virkelig ikke kan fordra og kroppen min er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. oktober 2009 #3368 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er faktisk talt så sjedeli at det grenser mot det unormale. *tør ikke lage liste over ukens gjøremål og milepæler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3369 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er faktisk talt så sjedeli at det grenser mot det unormale. *tør ikke lage liste over ukens gjøremål og milepæler* Nettopp!! Du er ikke sjedeli!! Lister er ikke sjedeli!! Jeg lager også masse lister, men de er over litt rare ting. Nerding er gøy. Da jeg var liten kunne jeg kose meg med lister over alle Grand Prix-vinnere, alle Norges konger og alle jentenavn på A. Forsjempel. Det er fredelige og fine sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. oktober 2009 #3370 Del Skrevet 8. oktober 2009 lister er en fin ting, enten det er gjøre-lister eller andre lister. og bare for å ha sagt det - te er en oppskrytt ting. jeg styrer unna når det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3371 Del Skrevet 8. oktober 2009 lister er en fin ting, enten det er gjøre-lister eller andre lister. og bare for å ha sagt det - te er en oppskrytt ting. jeg styrer unna når det er mulig Åh! En sjelefrende! Jeg føler meg unormal som ikke drikker te til stadighet. Og det beste med lister er egentlig å krysse av på dem. Og trikset er å ikke skrive lange. Tre, max fem punkter. Hvis man ikke nyter listen i seg selv da. Jeg er mer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. oktober 2009 #3372 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er heller ikke så god på dette med te-drikking. Jeg synes det er godt en gang i blant, men det er liksom ikke det helt store. Nå tenkte jeg imidlertid at jeg skulle utforske teverdenen litt mer, siden jeg omtrent har mistet lysten på kaffe. Vi har en diger tebutikk i samme bygård osm jeg bor i, men jeg tør ikke gå inn siden jeg ikke kan noen ting. Hva sier man liksom når de spør hva man har lyst på? Jeg vet jo ikke hva jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3373 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er heller ikke så god på dette med te-drikking. Jeg synes det er godt en gang i blant, men det er liksom ikke det helt store. Nå tenkte jeg imidlertid at jeg skulle utforske teverdenen litt mer, siden jeg omtrent har mistet lysten på kaffe. Vi har en diger tebutikk i samme bygård osm jeg bor i, men jeg tør ikke gå inn siden jeg ikke kan noen ting. Hva sier man liksom når de spør hva man har lyst på? Jeg vet jo ikke hva jeg har lyst på. Ja, jeg kan ikke hjelpe deg. Bortsett fra at man har lyst på noe som ikke får en til å spy? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. oktober 2009 #3374 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har dere ikke kastet dere på Kusmi-bølgen, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 8. oktober 2009 #3375 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er heller ikke glad i te. Faktisk finnes det vel bare to typer te jeg kan drikke med litt entusiasme, og begge er urteteer fra Yogi, med ingefær og sitron, og den som heter Sweet Chili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. oktober 2009 #3376 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg drikker fruktte, og har nå kjøpt en Yogi-te med lakris jeg tenkte å prøve ut. Men det er ikke slik at jeg drikker te hver uke, lizm. (Jo det gjør jeg, til lunsj, men det er fordi det er litt kutyme der jeg jobber). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3377 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kusmischmusmi, Yogiyoga. Faren min blir også kvalm og uggen av te, det er nok en genetisk greie. Hvoromallting er, jeg får tenner. Noen digre noen. Jeg trodde jeg fikk en tann i fjor, det viser seg vel nå at det bare var en halv. Nå har jeg en flenge i overkjeven der restene sprenger seg frem og en verkende greie i underkjeven på samme side der en helt splitteny tann skal sprenge seg opp og frem i lyset. Jeg lider. Jeg er for gammel til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 9. oktober 2009 #3378 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du blir vis, Fresi! Te med lakrissmak, Donpedro? Nå ble jeg kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. oktober 2009 #3379 Del Skrevet 9. oktober 2009 *drikker masse te, i (nesten) alle varianter* Til gjengjeld drikker jeg hverken kaffe, vin eller øl... Når jeg føler meg unormal, ser jeg bare på Peter Schjervens program "Tingenes tilstand". Sist var det blant annet en fyr som samlet på brudekjoler. Slikt gjør at jeg føler meg herlig normal, og jeg trenger ikke endre på en ting jeg gjør for å føle meg helt A4. Er det riktig av meg å anta at han var singel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. oktober 2009 #3380 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er det riktig av meg å anta at han var singel...? Han var faktisk gift...... Drikker også masse te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå