Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Aricia: En del bihuler kan jo opereres, kan jo være kjekt å finne ut om man faller innenfor den kategorien eller ei?

Jeg uttrykte meg litt uklart - jeg har ikke spesielle problemer med bihulene.

Jeg kjente meg bare igjen på generelt grunnlag i det der med at man går til legen og så ofte ikke får noe svar eller virkelig hjelp, bare standarden om å gå hjem, ta 2 Paracet og slappe av, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når blir jeg helt nervøs, Fresi - er det bra med deg? :kose:

Det går fint. Hadde bare en utrolig dårlig dag i går, og den endte jo helt absurd, slik jeg så behørig har dokumentert her. :fnise:

Jeg uttrykte meg litt uklart - jeg har ikke spesielle problemer med bihulene.

Jeg kjente meg bare igjen på generelt grunnlag i det der med at man går til legen og så ofte ikke får noe svar eller virkelig hjelp, bare standarden om å gå hjem, ta 2 Paracet og slappe av, liksom.

Jah, det er jo standarden. Vi får se, vi får se. Jeg tror jeg for en gangs skyld skal mase litt på dette her.

Kjæreste Fresi

Det aner meg at du trenger ro og hvile. Vi er mange fosterhjem som står parat til å ta i mot :klem:

Takk nextlife. :) Men nå har jeg hvilt meg og det går bra.

I kveld skal jeg fortsette sløvingen tror jeg. Og finne frem mer vintertøy kanskje. Brrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på hvorfor du hadde skrevet i bloggen min klokka seks på morgenen ja :ler:. Håper du fikk sove etterhvert :)

Jada, jeg fikk sove sånn i syvtiden. Så sto jeg opp igjen i ellevetiden, så dgen i dag tilhører ikke de mest effektive akkurat. Men det gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdager skal ikke være effektive. :opplyser:

Jeg sløver også i dag, og er overbevist om at det er fryktelig sunt for kropp og sjel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper nok. Det er litt mye for tiden, kjipe ting både her og der, men helg hjelper utrolig, det må jeg si! :tommelsmil: Tror jeg skal lage pasta med fløte og uanstendig mye ost etterpå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har masse vin til pastaen druknet i fløte og ost! Balanse er viktig. :sjarmor:

Sender ellers ønsker om alt godt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og legger igjen en :sjokolade:

Det kan ikke skade. :nigo:

Takk! :klem: Jeg har masse vin også. :sjarmor: Og fått klarhet i nattens telefoni, ingen av de involverte var selvsagt spesielt edru. Men jeg må stadig vekk le av meg selv som trodde jeg måtte på jobb fire om natten og mens jeg likevel var oppe liksågodt stakk ut for å kjøpe Solo. Hehe.

Nå bruker jeg sjedeli alenelørdagskveld på matnerding. Lagrer og kategoriserer oppskrifter. :fnise: Og legger vage middagsplaner. Grunnet økohelvete må det ble særs billige middager kommende uke og skapene er ganske tomme. Så det er jo en utfordring jeg fint kan bruke noen timer på.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matnerding en lørdags kveld! :hoppe:

Et språk jeg kan forstå. :jepp:

Ellers veldig festlig med den Soloen, ja. Og sånn liksomrasjonell (dvs mer eller mindre koko) man blir når man er sånn halvvåken og prøver å finne en rask forklaring på ting. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matnerding en lørdags kveld! :hoppe:

Et språk jeg kan forstå. :jepp:

Ellers veldig festlig med den Soloen, ja. Og sånn liksomrasjonell (dvs mer eller mindre koko) man blir når man er sånn halvvåken og prøver å finne en rask forklaring på ting. :fnise:

Hehe, ja. Jeg klarte å smette i ullklær og støvler og traske i vei mens jeg pratet og forsøkte å virke klar. Men dagens tilbakemeldinger går likevel på at jeg ikke var så fryktelig, eh, klar.:fnise: Men ingen skade skjedd for noen, og det var fryktelig gode intensjoner bak.

Matneding er ganske gøy. jeg har ørten bokmerker liggende, så nå skal jeg i stedet kopiere dem inn i min egen oppskriftsmappe i Word i tilfelle linkene forsvinner. Det tar sin tid, men jeg kommer på mye jeg har glemt underveis og det er jo gøy. kanskje ikke "gøy" på samme måten som en 18-åring ville ha brukt ordet, men gøy nok. Ordning och reda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kattediva! Kattediva er ikke tapt bak en vogn. Kattediva mjauet i øret mitt i to timer i dag morges, trampet på brystet mitt, slo meg i ansiktet og slikket armene mine og holdt på. Da jeg omsider sto opp løp hun foran meg og viste vei til matskålen som var sørgelig tom. :sjenert:

Vel, fint at hun sier fra. :sjenert: I morgen tidlig kommer Tenåringen hjem etter høstferie. Scones, te og marmelade er på programmet, men man tør ikke love noe. Og kvelden i kveld har vært SJEDELI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Standhaftig dame, med en tålmodig/treg/trøtt eier :ler:

Jeg holder ut atomkrig hvis det gir meg noen minutters søvn ekstra. :fnise:

Og Alive! :hoppe: Der er du jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å få Tenåringen hjem igjen. En søndag av de lateste. Kaldt ute, varmt i sofa. Hun har gjenopptatt gamle tegnekunster i sofaen og storkost seg, vi skravler litt innimellom, jeg leser og surfer, vi har drukket kaffe, lest Harry Potter-kapitler. Hun er storfornøyd og jeg synes det er behagelig med avkom som krever så lite for å være storfornøyd og som er like bedagelig som meg selv. :ler: Jeg kjenner veldig på høststemningen og merker at jeg er sterkt ambivalent. :sjenert: Vi må legge fine planer, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dette må da være en bok for deg og kattedivaen... :fnise:

:fnise:

Nå nei du. Jeg har faktisk en kollega som koker fisk til katten hver dag. De er et voksent ektepar uten barn. :filer: Her går det i ferdigmat til små og store divaer. I går: Toro risengrynsgrøt, femminuttersvarianten. Tenåringen jublet. :fnise: Jeg jublet ikke, men siden det sikkert er tre år siden sist får det vel passere. I går skrev vi ønskeliste over Tenåringsmåltider og ett av dem var heldigvis carbonara, så det skal vi ha i kveld. Og jeg skal få rødvin etter en hvit uke med mye te. :fnise:

For øvrig har denne ukens mest minneverdige opplevelser vært:

1) Utagerende amming fra medpassasjer på tog. Enorm unge, enorm pupp som aldri var mindre en femten centimeter fra fjeset mitt uansett hvor langt inn til veggen jeg klistret meg.:overrasket: Og ja, jeg målte faktisk avstanden (øyemål, men dog). Jeg er svært pro amming, men den var i overkant altså. Dessuten synes jeg det luktet rart og litt plagsomt av både mor og barn.

2) Truffet gammel kollega av eksentrisk og ekstremt hyggelig art på merkelig sted

3) Stekt vafler i flere timer i arbeidstiden.

Ja, det var vel det.

Og forresten 4) undersøkt hodet. :fnise: Svært spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så har jeg spist fårikål denne uken. :spise:

Tenker dette går inn i historien som tidens thriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten 4) undersøkt hodet. :fnise: Svært spent på resultatet.

Da er vi to. :nigo:

:fnise:

Neida. Dvs jeg har fått undersøkt mitt eget hode i det siste, jeg, deler av det vertfall. Ble ikke så mye klokere av det - det var visst ikke stort å finne inni der. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...